Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-01-21 13:23
Jei ateityje kaip ir šiuo metu vandenilis bus gaminamas tieisog iš gamtinių dujų (metano), tai gal tieisog vertėtu deginti iškart gamtines dujas CNG (compressed natural gas) tiesiai VDV, tie VDV galėtu būti padidinto NK pvz Atkinsono, Milerio ciklo, arba geriau mazdos HCCI uždegimo tipas sukergtas su aukščiau minėtais variklių tipais. Manau galutinis NK tokio variklio viršytu ne tik vandenilio, bet ir ant elektros/baterijų varomus auto NK. CO2 tarša būtu minimali, jokių kietūjų dalelių (dūmų) išvis, dėl azoto oksidų neaišku bet irgi manau tas išsprendžiama.
T 2018-01-21 13:31
Tik labai įdomu, ar vandenilio varomas variklis veiks kaip VDV ar pirma gamins elektrą? Jei pirmą gamins elektrą, tai manau vėl susudursime su mažu energijos naudingumo kooficijentu.
vazzy 2018-01-21 15:19
AAA000 2018-01-21 17:44
paskaiciuok pats.
vandenilio jungimas su deguonim ir vandens darymas kuro celeje reakcija mazdaug 99,5% NK. intensyvumas valdomas pagal poreiki, praktiskai visam diapazone veikia su situ NK, dazninis kontroleris is esmes nera net butinas kaip variante su akumuliatorium (jo nuostoliai apie 5-10%). pagamintos elektros suvartojimas elektros variklyje siekia 75-98%NK (priklauso nuo elektros variklio kokybes ir tipo). tada faktiskai tiesiogine supaprastinta transmisija (nuostoliai apie 5-15%) ir jau sukam ratus. problemos - baku sandarumas ir saugumas
iprastas VDV apie 30-35%NK, plius nuostoliai sudetingoj trasmisijoj maziausiai 30-45% eiles... problemos - tarsa
immortallt 2018-01-21 19:22
1) Joks VDV variklis niekada neprilygs elektros varikliui.
2) Joks VDV variklis, niekada neprilygs efektyvumu elektrinei.
3) Straipsnyje kalbama apie kažkokią tai apklausą, kurią kaip ir nepastebėjau kas atliko, ar ką apklausė.
4) Taip ir neįvardino, tai koks rimtas proveržis įvyko su vandeniliu, nes mano žiniomis, kaip gamino >98% vandenilio iš dujų, naftos produktų ir anglies, taip ir gamino. Iš elektros gamina tik tie, kuriems reikia deklaruoti savo žalumą arba tiekimo grandinė labai neišvystyta ir atsigabenti brangiau, nei iš vandens gaminti naudojant elektrą. Na dar moksliniais tikslais.
5) Vandenilį deginti VDV yra didžiausia durnystė. Čia kaip aviacinį kurą naudoti namų šildymui.
bahuriux 2018-01-21 19:33
. Nepamiršk iš ko gaminamas vandenilis šiandien!
AAA000 dėl kuro celių truputį klysti neapsimoka daryti 60-200++kW kuro celių vienam auto, tai bus brangu, daug svers ir griozdiška. Labiau apsimokėtu padaryti 20-40 kW kuro celę vienam auto + ultracapų bateriją smagiam startui nuo šviesoforo kai galima pasiekti kad ir 1000kW galia bet trumpam ir regeneruojamai energijai sukaupti stabdymo metu. Nes mieste automobiliui mormalaus dydžio/svorio tereikia ~5kW galios važiuojant ant 50km/h, tai peraugusi kuro celė grynas nonsensas.
bahuriux 2018-01-21 19:43
iki galios ratuose paskaičiuosi NK norėsis verkti ypač dar jei pridėsi vandenilio kuro bako kainą.
3. ----
4. Taip
5. Taip, būtent dėl to ir siūlau eliminuoti nebūtinus tarpinius procesus su savo technologiniais, ekonominiais ir logistiniais apribojimais. Mano schema šiandien leistu naujus auto varyti gamtinėmis dujomis su perpusę mažesne tarša ir daugiau nei perpus mažesne kaina nei yra šiandien, tiesa pats auto kainuotu truputėli brangiau nei naujas "pilkas dyzelis".
amas 2018-01-21 20:18
Ateitis tik elektriniams, koks skirtumas iš kur elektra bus gaunama, malūnų pristatys ir viskas. Vdv kaip garvežiai išnyks. Prasimuš kokios naujos batereikos ir viskas niekas to nebesustabdys. Pasipils robotai gatvėse ir panašios nesąmonės, neatpažinsit pasalio.
Vdv tai čia panašiai, kaip svarstyti kuo geriau garvežį kurent, gal dyzeliu, o gal kokį mazutą pritaikyt.
Taipat pamirškit jūs ta vairavymą, greit bus uždraustas, didesnio laiko švaistymo dar reiktu gerai paieškot, to metu jau geriau facebooke pasėdėt.
immortallt 2018-01-21 20:41
bahuriux, o tavo sistemos kaštai? Pasaulyje daug idėjų nerealizuojamos ne dėl to, kad kiti durniai, o dėl to, kad sistemos per sudėtingos, neefektyvios, neilgaamžės ar tiesiog per brangios.
Ir prisimink, mašina, tai ne laivas, kuris gali mėnesį plaukti palaikydamas tą patį greitį. Taigi net VDV efektyvumas 35% yra labiau pritemptas, nei realus miesto sąlygomis.
O dėl Ch4 vertimo į H2, tai kurioje vietoje sakiau, kad tai geriau? Tiesiog H2 verčiant į elektrą gauni daugiau energijos, kurią gali panaudoti judėjimui, nei sudeginant jį. Sudeginant nė 35% neatgausi (vidutiniškai), o per gardelę, kiek buvau skaitinėjęs iki 60%. Bet kuriuo atveju, tai efektyviau.
O jei jau apie vandenį kalbėti, tai čia iš vis no brainer, elektrą naudoti verti vandenį į vandenilį, tada pilt į elektromobilį - čia gaunas bent dvigubai didesni nuostoliai energijos, net nekalbant apie tai, kad vandenilinio automobilio įranga sudėtingesnė, tiekimo grandinė labai brangi ir nesuteikia tokios naudos tinklui.
AAA000 2018-01-21 21:07
sitas variantas savikaina nesvarbu, jei naudoji pvz saules ar vejo energija kuri tau nekainuoja. pvz pertekline vejo energija ismeta tiesiog (sustabdo jegaines) arba damoka pvz kaip danai svedams, kad paimtu i savo hidroelektrines (svedai sustabdo hidroelektrines ir sukaupia vandeni kitam ciklui, o tuo metu naudoja danu energija ir dar jiems uz tai danai damoka . ir dar mum perparduoda - del to ir krito elektros kainos birzoje cia kai kuriais laikotarpiais ). o tu tiesiog skaidai vandeni ir kaupi vandenili, (kaip kokias malkas is oro gamint ). cia principe kaip mikrobai per milijonus metu sintezavo nafta mums, tai mes dabar sintezuosim vandenili. tik aisku pagreitintu budu. o paskui paleidi atbuline reakcija (is situ vandenilio malku) ir pasiimi energija savo poreikiams.
ir visas sitas hemarojus reikalingas tik del to, kad nesukuria TALPIU akumuliatoriu
----------
2 tavo punktas nesamone. kuro cele ir yra vdv variklis - galutine vdv varikliu evoliucijos tobula versija. ismete is elektros generavimo sistemos mechanine grandi. buvo deginamas kuras, kad isgaut mechanini judesi, kuris suka generatoriu ir gamina elektra. o dabar gamina elektra iskart. as manau ne tik vandenili taip galima sudegint. galima ir kitus metalus. ir tokio tipo varikliu dar atsiras ir alternatyvu. cia pakankamai naujas isradimas zmonijai ir dar galimybes neistirtos. cia tau ne suknistos licio baterijos kur pagal tavo utopines prognozes pinga po 10% kas metai
Xdmin 2018-01-21 21:18
Siaip is tikro pertekline energija galetu tiesiog skaidyti vandeni i vandenili, kaip suprantu tai nera itin sudetingas procesas, tik labai nepastovu jei nori nemokamos energijos
immortallt 2018-01-22 00:11
O tai kam skaidyti į vandenilį, jei gali tiesiog pakrauti akumuliatorių? Ir uždirbsi iš to daugiau.
Maža elektros kaina, ne pliusas vandenilio technologijai.
gytis13 2018-01-22 10:35
Va pradėjau gamint elektra varomą dviratį, tai toks sh su akumuliatoriais kad susidaro įspūdis kad greitai masinio elektromobilių proveržio nebus. Paskaičiau straipsnį sakau gal reikia ir man prie vandenilio pereiti ir gamintis vandeniliu varomą dviratį, juk perspektyvu?
miiinnde 2018-01-22 14:37
Niekas nesigincyja del vandenilio auksto NK automobilyje, bet i ka tas NK pavirsta, jei ivertiname jo gavybos savikaina sakykim is metano? Ar is tiesu nepaprasciau tiesiog toliau vystyti cng sistema? Kas neiskelia iki debesu pacio automobilio kainos. Bent jau iki to momento, kol atsiras tobula H2 gavybos sistema, ar akumuliatoriu/ supercap technologija
Xdmin 2018-01-22 14:55
Nes akumuliatoriu reikia tureti, o jie brangus ir sensta
HardAxe 2018-01-22 16:08
pagrindinis pliusas turbūt tik vienas - 2x didesnis vandenilio bakas nekainuoja 2x daugiau lyginant su baterijom. O stacionariai gali pastatyti tikrai didelę H2 saugyklą už baigtinę pinigų sumą, ko nepadarytum su baterijom.
immortallt 2018-01-23 23:22
O vandenilio bakas ir kita įranga bei visa logistinė grandinė nesensta ir pigi? Nes kol kas nepamenu nė vieno elektromobilio, kurį parduotų ne į minusą, net neskaičiuojant fiksuotų kaštų, tik kintamus.
Prisimink H2 saugykla, tai ne kuro bako saugykla. Turi arba laikyti didelį slėgį, arba turi šaldyti.
AAA000 2018-01-24 01:33
tai nera technologine problema, laikyt dideli slegi ar saldyt. gali naudot ta pati vandenili sitiems irenginams eksplotuot ir sistema bus saviapsitarnaujanti. kazkoks vientisas modulis. viskas atsiremia i kitus dalykus - irenginiu nusidevejima ir ilgaamziskuma. ir sitoj vietoj akumuliatoriai smarkiai pralosia. jei akumai laikytu 100 metu arba butu nerealiai pigus (galimetu svaistyt), niekas cia net nesneketu apie vandenili o dabar situacija tokia apylige ir dar kelios papildomos technologijos vejasi...
immortallt 2018-01-24 23:53
P.S. slėginės talpyklos, ypač aukšto slėgio talpyklos sensta. Ir labai sparčiai. O dar jei sprogias dujas laikai, tai nusidevėjimo tolerancija ypač maža.
Xdmin 2018-01-25 10:23
Jei tai butu esminis faktorius duju zemos kainos nepalaikytu net mazas akcizas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Artimiausiais metais žadamas tikras proveržis naujai automobilių technologijai ir tai visai ne elektromobiliai