Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2018-01-30 11:15
Prie ko cia Tesla? Jie gamina ir pardavineja gatavas. Nieko ten jie nekuria. O cia kazkokie nevykeliai, kur nesugeba sukurt veikiancio ir pramoniniu budu pagaminamo prototipo. Issikele kazkoki makaronini 50% tiksla ir cia pudrina dabar smegenis atvaziave... Jei bent 5% geresnes net ir vienam sektoriuje - tai tegu pardavineja ir pirks liaudis.
gytis13 2018-01-30 11:38
Bet tikslas visgi teisingas. Sukurt elektromobilį vienas juokas, tik reikia tinkamo akumuliatoriaus. Visa elektromobilių, tiek lietuviškų tiek užsienio kūrimas susiveda į akumuliatorių išnaudojimą, kuris galutiniam rezultate pasirodo yra gadinantis visą reikalą. Tad šitie žmonės bent nepudruoja smegenų ir daro tai ką reikia. O ar pasiseks - atskiras klausimas. Aplamai, akumuliatorių kūrimas turbūt vienas svarbiausių šiuolaikinės technikos uždavinių. Visa kita - elektromobilio variklis, pakrovimo stotelės, vidaus šildymo problemos, atsparumas šalčiui, techninis aptarnavimas yra smulkios techninės problemėlės
AAA000 2018-01-30 12:12
o tai ka veike 100 metu? mazai laiko buvo? elekromobiliai pries pirma pasaulini kara buvo principe dauguma. o dabar, kai atsirado procesu skaitmenizacija ir pasirodo, kad su VDV technologija skaitmenizacija sunkiai suderinama - puole visokie sarlatanai imituot akumuliatoriu tobulinimo veiklos? nes dabar ant bangos reikalas... moksle juk iki siol nera normalios gabiausiuju atrankos. visuomenes daugumai tai per sunku suprast.
amas 2018-01-30 12:33
Toks nieko nepasakantis straipsnis, tegul ir kuria, ar reikia lėšas įsiSavinti?
HardAxe 2018-01-30 13:45
Lietuviai .
Laukiu kol lietuviai gamins geriau nei tesla...
HDi 2018-01-30 15:19
Elektromobiliai ne prie ko prie baterijų tobulėjimo. Kažkaip visi pamiršta kad visa mobili elektronika priklausoma nuo baterijų, ir baterijas ilgą laiką tobulina jau elektronikos pramonė (laptoptai/planšetai/mobilieji telefonai, kai po įprastų ragelių kurie liakydavo savaitėm, atėjo touchscreenai su dienos ar dviejų baterijos laikymu buvo daug kam šokas), nes lygiai taip pat norima turėti ir išmanofonus ilgiau laikančius, konkuruojama tarp skirtingų brandų, ir dėvimąją elektorniką ir t.t. Elektromobiliai ir kiti elektriniai įrankiai populiarėjantys labiau yra ištobulėjusių baterijų pasėkmė, nes pagaliau matmenys leido sukurti kažką tinkamo naudojimui visiems, nei tik prototipui. Ir kažin ar elektromobiliai labai paspartins baterijų tobulėjimą, nes to progreso reikia ir reikėjo ne tik elektormobiliams.
immortallt 2018-01-30 23:49
Na elektromobiliams tik kritiškai reikia galingesnių akumuliatorių ir ypač sumažinti jų kainą. Elektronikai - būtų geriau.
Tačiau šitos beterijos, kurios tik kuriamos, niekada nebus tinkamos automobiliams. Tik stacionariems poreikiams, balansuoti elektros tinklus, kaupti energiją atsijungus nuo tinklo ir pan.
AAA000 2018-01-31 12:29
man atrodo daug svarbiau yra perzengt atsiperkamumo riba, negu sukurt tik veikima iliustruojanti prototipa su kazkokiais dirbtinai issikeltais parametrais. tik tada ivyks realus pokytis.
sub 2018-01-31 13:11
Panašu, kad ne visi suprato kas parašyta, aišku pavadinimas straipsnio grynas "clickbait", bet straipsnyje aiškiai sakoma, kad geresnės baterijos kuriamos elektros energijai kaupti ir saugoti namų ūkiuose, taip pat komercinės, pramoninės ir visuomeninės paskirties pastatuose. Visiškai nieko apie elektromobilius neužsiminta.
gytis13 2018-02-01 10:02
Kad aplamai nei elektromobiliams nei namų ūkio energijos saugojimui gerų baterijų nėra. Munkas tokį projektą sugalvojo kad gamint ličio akumuliatorius būtent namų ūkio energijai saugoti, tada turėtų suklestėti atsinaujinantys energijos šaltiniai. Aišku, prekyboj akumuliatorių be problemų, bet kaina tokia kad pirkti ir naudoti praeina noras. Tarkim, kaip etaloną paimam automobilinį švino akumuliatorių, jame telpa ape 1 kWh, jis starterinis ir energijos kaupimui netinka. Jei pirksim analogiškų parametrų švino akumuliatorių su galima gilia iškrova energijos kaupimui, jis bus iki 3 kartų brangesnis, ilgaamžiškumas 400 iškrovimo ciklų. Jei pirksim ličio akumuliatorių, jis bus dar kokius 3 kartus brangesnis už gilios iškrovos švino akumą, bet ilgaamžiškumas bus kokia 1000 - 2000 ciklų. Galų gale 1 kWh saugojimo kaina užsivers tokia kad praeis noras saugoti tą kilovatvalandę. Va šita problema ir bandoma spręsti, bent jau norai geri. Arba pinigus paims.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuviai kuria net už „Tesla“ geresnes baterijas?