Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2018-02-02 11:43
imho pavojingiausias manevras yra posūkis į kairę.
Kyborg 2018-02-02 13:02
Kuo jis pavojingas? Priešprėšinėj juk neatsiduri, tiksliau joje būni labai trumpą laiką, tad jeigu nesuki į kairė kai iki priešpriešais esančios mašinos yra keliolika metrų ir pasižiūri į veidrodėlį ar tavęs niekas nelenkia - pavojaus nėra.
audriusn 2018-02-02 13:42
su kai kuriais vodiatlais lenkimas buna labai pavojingas, ypac kai jie bijo mest pora pavaru zemyn.
FtBall 2018-02-02 14:20
Šito žmonės nežino. Važiuoja per 10 metrų už lenkiamo automobilio, pastoviai kaišioja nosį, kad ką nors pamatyt, o ir greitėja tik išlindę į priešpriešinę juostą.
Kadangi pas mane ganėtinai silpnas variklis, tai pasilieku nemažą atstumą iki lenkiamo automobilio. Greitėti pradedu tada, kai pamatau, kad už keliolikos sekundžių bus galima lenkti. Į priešpriešinę eismo juostą kai išvažiuoju, mano greitis jau būna ~30km/h didesnis, nei lenkiamos transporto priemonės. Tokiu atveju net nebūtina keisti pavaros, nes net ir aukščiausia pavara +30km/h prisideda.
Aišku, čia tokios galima sakyt idealios sąlygos. Kartais tiesiog neįmanoma tiek laiko į priekį numatyt, tai tada jau tenka ir pavaras žemint. Bet bet kokiu atveju, lenkiant verta pasilikt ganėtinai didelį atstumą, kad lenkiant nebereikėtų begėtis.
HardAxe 2018-02-02 15:23
Jei iš kažkur ištrauktum statistiką tai būtų turbūt vienas visokiariopai "labiausias" veiksmas.
Tokia avarija gali būti pakankamai žiauri net laikantis visų KET:
Jeigu vairuotojas pralžiūrėjo automobilį dažnai manevras būna labai netikėtas ir niekas nepradeda nei stabdyti nei kaip kitiap sureaguoja.
Smūgis į šoną daug pavojingesnis už smūgį į priekį.
Tai turbūt labiausiai motociklininkus šienaujantis manevras, kas labai blogina tokių įvykių statistiką.
Xdmin 2018-02-02 16:30
Apsisukimas manau pavojingesnis, nes turi ribota plota, todel ir greitis tavo mazesnis ir dar atsiduri pirmoje juostoje.
FtBall 2018-02-02 16:47
Gal ir pavojingesnis, bet reikia atsižvelgt į tai, kad mieste realus greitis - 40-80km/h, tuo tarpu užmiestyje - 90-120km/h.
HDi 2018-02-02 17:20
Bet lietuvoj ta kairių posūkių problema užmiestyje ganėtinai išspręsta pasyviom saugumo priemonėm, daug salelių pridaryta, ir vis naujų atsiranda, ištisinių daug pribraižyta, už lenkimą per ištisinę - teisių atėmimas.
audriusn 2018-02-03 15:13
mestum pavara ar dvi zemyn ir visas procesas butu greitesnis. kazkodel moto temoj, su daug geresniais galios ir mases santykiais, tas dalykas yra visai normalus tik afftamabilizdai mezhanizdai tingi ranka pajudint. automatai meta pavaras zemyn ir nesismulkina.
HDi 2018-02-04 15:24
Na motociklus vairuoja labiau vairavimui prijaučiantys žmonės, o mašinas belenkas. Dėl tų pavarų mėtymo tai ne tingėjime problema, o daugiau nesupratime, ar net išvis baimėje kad "išlėks variklis" nuo didesnių apsukų. Esu vežęs visokių botanikų kur jei ant dyzelio viršyji 3tūkst apsukų jau klausia ar nebijau kad užsilenks variklis, o neduok dieve arti redalino užkeli tai išvis sako, kad ilgai nevažinėsiu jei taip O dar kai laikinai turėjau japonišką aukštasūkį atmosferinį motoriuką, kur visi arkliai ant 7k pagal popierius, tai jis ten tik nuo 5k traukt pradeda normaliau
Tuo labiau, kad bent jau mano sesė kai mokėsi ne per seniausiai vairuoti, tai tiek instruktorius tiek ir per egzą, ekonomiškas vairavimas - neduok dieve viršysi tuos 2.5 tūkst apsukų...
Kyborg 2018-02-04 15:57
Ekonimiškas vairavimas tinkamas tik užmiestyje ar mažesniuose miestuose kur nėra didelio automobilio srauto. Turbūt ne vienas esat matę, kai per sankryžą per šviesoforo ciklą viena juosta pravažiuoja gerokai daugiau automobilių nei kita. O viskas tik dėl to, kad lėtesnėje juostoje priekyje atsidūre "ekonomiškas" vairuotojas, kuris niekur neskuba, sutaupo kelis gramus kuro, bet jam nusišikt, kad kiti nespėjo pravažiuot šviesoforo ir kuro likę stovėt sudegins gerokai daugiau nei jis sutaupė. Ir kuo daugiau tokių "ekonominių" vazokų, tuo didesni kamščiai ir tuo labiau neekonomiškai važiuoja visi.
Xdmin 2018-02-04 17:43
Tas greitas lakstymas priveda tik prie vieno dalyko - raudono sviesoforo. Tuo tarpu tas, kuris vilkosi ant 40 privaziuoja sviesofora jau uzsidegus zaliam ir jam stabdyti nebereikia, tik pasibegeti iki 50-60 ir stenktis nevirsyti sio greicio, kartais tenka ir leciau vaziuoti, norint ant visu zaliu pataikyti.
Blogiausia kas buna, kai raunasi is vietos tik uzsidegus zaliai, lekia ant 70-80, nors prieky matosi raudonas signalas, tada dar uzlenda i tavo juosta ir sustoja palaukti zalio ir tada dar tu per ji turi stabdyti.
audriusn 2018-02-04 19:39
Sitas tai ziauru, botanikai gonna botanik. O vadinamas "ekonomiskas/ekologiskas vairavimas" kiekvienam varikliui vis kitoks. Paskui buna, kad tokius neteisingus iprocius kuriuos dyzelis toleruoja atsitempia i benzinini.
Kyborg 2018-02-04 20:13
Ekonominio vairuotojo vidutinis greitis iki kito šviesoforo 30-40 km/h, o šviesoforai sureguliuoti taip vadinamai žaliai bangai kai srautas juda 50-60 km/h. Todėl norint papult į žalią bangą turi kaip galima greičiau pasiekt reikiama greitį, iki pirmo šviesoforo netgi šiek tiek viršyt greitį (kompensuot tai, kad startavai nuo 0 km/h), o toliau jau gali važiuot leistinu greičiu.
Evil Goku 2018-02-04 20:50
Tokius vairuotojus irgi priskiriu sunkiai mastančių grupei. Ypač tai jaučiasi, jei už šviesoforo yra nemaža kelio atkarpa iki žiedo. Jei vairuotojai kaip begalviai mina iki žiedo stipriai viršydami greitį, tai privažiavę žiedą laukia sustoję, kol atvažiavę prieš juos pravažiuos. Bet jei visi važiuotu neviršydami greičio, tai atvažiuotu prie beveik tuščio žiedo, ir jį pravažiuotu minimaliai palaukę.
HardAxe 2018-02-05 00:26
galima ir su kibiru saugiai aplenkti. kai matai, kad liko viena mašina ir bus tarpas galima iš anksto pradėti greitėti ir atsiradus tarpui lenkti išvažiuojant į priešingą juostą.
Visi tie lenkėjai, kurie sėdi prikibę prie šiknos ir atsilaisvinus erdvei šoka į antrą juosta ir tik tada spaudžia gazą... Na padeda jiem galingi varikliai, tačiau bet kuriuo atveju ne taip reikėtų lenkti. Nei vėliau pradėti bėgėtis nei kabėti ant šiknos nėra geras sprendimas.
FtBall 2018-02-05 07:52
Su dyzeliu ne visada taip paprasta. Dažnas dyzelis, bent jau pagal niutonų kreives, atsiželgiant į variklio sūkiu, prie ~3500 greitėja lėčiau, nei greitėtų aukštesne pavara prie 2000-2500.
Pats su benzinu, tai pagal situaciją, jei reikia greitai aplenkt, tai minimum 3000.
audriusn 2018-02-05 08:55
zemesnem pavarom visada lengviau varikli issukt. pabandyk kada. nuo 60 auksciausia pavara ir kokia trecia. ne tik momento cia veikia, dar ir perdavimo santykiai.
Sigitas.lk 2018-02-05 13:11
Na kodel, prie tokiu apsuku galia vis dar kyla. O galia juk taip pat nemaziau svarbu nei sukimo momentas
FtBall 2018-02-05 20:31
Na, taip, važiuojant su pilku dyzeliu, taip ir bus - kuo žemesnė pavara, tuo didesnis pagreitis.
Su kai kuriais automobiliais visgi didesnis pagreitis yra ties žemesnėmis apsūkomis.
https://www.youtube.com/watch?v=zZBqb0ZJSwU
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Koks yra pats pavojingiausias manevras vairuojant automobilį ir kaip jį saugiai atlikti? (Video)