„Mazda“ ruošia ir dar vieną benzininių variklių revoliuciją - bus švaresni už elektromobilius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2018-01-31 14:06
Toks jausmas, kad Mazda ir toliau bezda. Taip litis išgaunamas aplinkai pavojingais būdais. O nafta ne? Labai abejoju ar kada nors išvis galėtų VDV būti švaresnis už elektrą, net jei 100km reikės tik litro benzino, vistiek tai abejotina. Tuo labiau, kad elektra ateityje bus gaminama tik ekologišku būdu, link ko veda visi susitarimai dėl atsinauninančių išteklių .
HardAxe 2018-01-31 14:38
artimiausiu metu techniškai neįmanoma patenkinti pasaulio auto paklausos elektromobiliais. O tai reiškia, kad dar kurį laiką VDV bus gaminami ir pardavinėjami, su šiandieninėmis tendencijomis populiariausi bus ekologiški ir pažangūs modeliai. Net jei pasaulį užvaldys elektromobiliai keli labiausiai pasiteisinę ekonomiški vdv motorai gyvens dar gana ilgai. O ir tas pats kuras gali būti pagamintas ekologišku būdu.
Berserkas 2018-01-31 16:05
Taip pat reikėtų prisiminti naftos išsiliejimo galimybę ir jos padarinius. Taip pat, kad ir koks švarus bus tas VDV tačiau naudojant benzina jis išmes kenksmingų dujų į aplinką, ten kur žmonės gyvena, daugiausiai laiko praleidžia.
Xdmin 2018-01-31 16:55
Ismest tai ismes, bet palygink kieki, kiek duju budavo ismetama anksciau ir kiek ju bus ismesta dabar. Ir svarbiausia, Mazda ne koki filtra bando imontuoti ar katalizatoriu pagerinti, kad atitiktu CO2 reikalavimus, bet pati sudeginimo procesa keicia taip, kad maziau issiskirtu kenksmingu medziagu.
AAA000 2018-01-31 18:26
siaip tokie skaiciai tikrai daug gales ekonomiskus benzogeneratorius gamint. tik kur tas variklis? kol nepardavineja - cia tik bezdejimas. gal ten kruvos problemu islis eksplotacijoje... del deginimo - deginimas deginimui nelygu. degint vandenili ekologiska 100%. degint metano-etano-propano dujas irgi galima sakyt ekologiska. malkas degint principe irgi ekologiska, nes gamta prisitaikius prie tokio tipo kuro deginimo. o vat VDV degaluose visokiu neaiskiu priemaisu pilna... galima sita sriti vystyt pvz kuro sudeties keitimo kryptim, o ne ismetalu filtracijos. yra pilna technologiniu krypciu ir nebutina tuos VDV galutinai uzsmaugt per kazkokius 10-20 metu. nors is kitos puses - jei nesmaugs VDV - verslas akumu netobulins taip "noriai" kaip dabar tikesimes yra ten protingu bent keli, kur sprendimus daro
technologas 2018-01-31 18:45
Kas liečia verslą - galėtų dieną vieną bent įmonių teritorijų viduje visą transportą "elektrokarinti", nes jei net tokiose vietose kur lengva pakrauti/baterijas pakeisti elektra nepopuliari, ką jau kalbėti apie bandymus išvažiuoti užmiestin.
zhaltees 2018-01-31 19:16
Siaip teisinga linkme turbut pasuko vokieciai, pradeje eksperimentuoti su sintetiniu kuru. Jeigu sintetinis kuras taptu ekonomiskai racionalia alternatyva, greiciausiai isivyrautu hibridai. Bet kas isivyraus keliuose is tikruju parodys ne musu speliones, o laikas.
immortallt 2018-01-31 19:39
Kokiais pavojingais būdais aplinkai išgaunamas litis? Arba daug žemių perkast reikia, arba garina ant saulės skystį. Sintetinis kuras negali taipti pigesnis. Niekada. Todėl, kad tai neefektyvus būdas.
technologas 2018-01-31 19:49
Su sintetiniu kuru situacija maždaug tokia: spiritas iš kukurūzų - neverta, kiek įdedi tiek gauni. "Biodyzelinas iš rapsų" - ant ribos, įdėti reikia apie 50% energijos, tik va iš kur įrengimus gauti tiems rapsams nuimti, čia vėl tradicinio dyzelino reikia. Daugiausia naudos iš cukranendrių - varant iš jų spiritą, jam pagaminti pakanka 1/8 energijos kiek iš jo gaunama. Tai ekonomiškai racionaliai logiška būtų gyventi kur cukranendrės auga. Bet racionaliai logiška kol kas atrodo nelabai (žvelgiant į pabėgėlių srautus).
Evil Goku 2018-01-31 20:03
Ne apie Bio kurą jis kalba. O apie sintetinį.
AAA000 2018-01-31 20:22
problema ta, kad isvaryt spirita lengva, bet technologiskai sudetinga pasalint likusi vandeni - tuos kelis procentus. spiritas neribotai skiedziasi vandeniu. o vat su aliejum - riebalais tokiu bedu ner. sluoksniuojasi be problemu. kuro gamybai energija nebutina imt is pacio pagaminto kuro. ja galima imt pvz atsinaujinancia - specialiai elektrifikuot laukus. arba augint elektrifikuotam konvejeryje. mum tesvarbu, kad tiesiog galutinis produktas butu mobilus energijos koncentratas, kuri naudosim isimtinai tik mobiliam transportui varyt. svarbu ne energijos kiekiai, o koks procentas gali but pakeiciamas "atsinaujinanciais". va sitoj vietoj ir reikia ivedinet reguliavima, jei norima ne vaidint "zalius", o is tikro rupintis ekologija . principe einama teisinga linkme - be ne visose energetikos srityse. su tais tersalu filtrais tai aiskiai, kad nusigrybavo... su energijos suvartojimo ribojimu prietaisuose - irgi grybu karai... juk kerta tiesiai per infrasturukturos palaikyma, kuria dar reikia plest kad but labiau ekologiskiems... debilizmas grynas
technologas 2018-01-31 20:30
Sintetinį tai kokį?
technologas 2018-01-31 20:38
Teisinga linkmė teisingam ekonomikos augimui tėra viena - gausi ir pigi lengvai sunaudojama energija, tokia, kuria remdamasi išsivystė Vakarų Europa po WWII, gaudama iš Rusijos naftos ir dujų upes. Kitos linkmės nėra. Tai ne prakeikimas, tiesiog visuomenė ir infrastruktūra pritaikyta tos lengvos energijos srautui. Aišku nustabu ir vartotojiška yra tikėti, kad štai srautas trūkinėja/nutrūks, bet yra kažkokia išeitis be to nenutrūkstamo srauto išlaikyti esamą lygį, važinėti kažkokiu greitu transportu, gyventi miestuose ir valgyti ne savo užaugintą maistą. Bio-gyvenimas buvo gyvenimas viduramžiais. Visa kita gražu, pasvajoti nedraudžiama, bet yra daug bet. Nematom mes tų energijos srautų ir jų neapčiuopam, tiesiog ekonomikoje visą tai pajausim.
Evil Goku 2018-01-31 22:26
Trumpai tariant, energija nėra saugoma elektros pavidale baterijose, o konvertuojama į cheminį kurą, kuris vėliau panaudojamas VDV. Nors bendras naudingumas (dėl energijos virsmo iš elektros į chemine, vėliau į šiluminę ir mechaninę) žymiai mažesnis, nei elektromobilių atveju, tačiau taip panaikinami infrastruktūros ir salyginai mažo nuvažiuojamo atstumo trūkumai.
r00lz 2018-01-31 22:56
Kaip ir minėjo pati Mazda, labiausiai teršia laivai, nuo jų ir reikia pradėti, kad būtų apčiuopiamas rezultatas.
AAA000 2018-01-31 23:23
tame ir reikalas, kad verslas niekada netobulins visuomenei naudingos infrastrukturos - jei nematys tame galimybiu uzsidirbt. energetikai tas irgi galioja. o visuomenes interesai cia kai kur nebesutampa. pvz elektros paskirstymo tinklai yra naturalus monopolis ir verslas visada nores ji uzgrobt, nes tai irankis gaut pajamas is nieko nedarymo. tame tarpe ir valdzia ji visada nores kontroliuot, nes cia toks pat irankis totalinei kontrolei pvz renkant visuotinius mokescius ir kisantis i pilieciu gyvenima. o visuomene apmokestinama, bet nebegauna naudos. nors galima pvz vystyt nemokama viesa transporta, nemokama centralizuota miestu apsildyma, nemokama kanalizacijos ir vandens tiekima paremta atsinaujinancia energetika, monopoliniu valstybes gamtiniu resursu valdymu ir monopoliniu elektros paskirstymo tinklu bazeje. o verslui tepalikt tik aptarnavima ir visas strukturas kur galima isskaidyt iki konkurencijos. va tokios turi but kryptys. vietoj to vaikomasi kazkokiu nesamoniu ir tam leidziami mokesciu (musu) pinigai. prisimink vien kai AE "state". o modelis buvo, visa visuomene ikeiciama ar tai 60 metu skolon kazkokiems "verslininkams", kurie padarys bizni, sukurs valdziai dirbtine (nebutina) monopoline struktura kaip kontroliavimo iranki ir paliks to viso "biznio" siuksles tvarkyt ateinancioms kartoms... vien smegenu praplovimui konservai isleido gal 200 limonu... va iki ko prieinama... o sedejimas ant sovietu duju ir naftos prie nieko gero neprivede tik prie technologines stagnacijos ir karo kurstymo del tarpininkavimo babkiu nepasidalinimo... situs visus parazitus reikia aplamai sodint tiek kadenciju - kiek valde, be teises sugrizt i politika. o dabar bando apziot automobilizma... visuomenes intereso vardan...
HardAxe 2018-02-02 11:51
priklausomai nuo temperatūros. Jei vandenilį deginsi naudodamas orą gali gauti nelabai malonių NOx junginių kaip šalutinių produktų.
immortallt 2018-02-03 11:03
Laivai per nugabent toną ir atstumą, teršia mažiausiai iš iškastiniu kuru varomų priemonių. Net kai nebuvo sugriežtinto sieringumo Europoje.
Xdmin 2018-02-03 12:01
Buvo straipsnis jog laivai tersia ispudingai daug. Bet rase technologijos.lt, todel negaliu argumentuoti jog tai tiesa
Evil Goku 2018-02-03 12:24
Ten buvo rašoma tik apie vieno cheminio junginio emisijas. Bet dauguma žmonių skaito tik antraštes ...