Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-02-11 11:09
Gerai parašyta, bet man buvo tokia labai pavojinga situacija, kai vienas kelių gaidys sugalvojo lenkti 10 mašinų koloną važiuojančia ant 100km/h, 1 juostos kiekvienai krypčiai kelyje. Aš buvau koks 3 nuo priekinės mašinos davažiavom beveik posukį, o tas "lenktynininkas" susilygino su manim, prasidėjo ištisinė skiriamoji linija, per ją lenkti draudžiama ir tuo pačiu metu iš už nestaigaus posūkio išlindo priešais kolona mašinų važiuojančių maždaug 90km/h. Tada matau, kad avarijos išvengti jam liko mažai šancų, o ir mano priekį gali užkabinti, pradėjau pristabyti, kad jį įleisčiau, taip kaip ir patariama straipsnyje, o jis persigandęs tuo pačiu metu irgi pradėjo stabdyti, gavosi dar nesaugiau nei buvo prieš tai, už manęs važiavęs vairuotojas irgi pristabdė bet gerokai pavėlavęs sureaguoti. Tada staigiai numečiau pavarą ir gazas dugnas, kad jam padaryti erdvės už manęs, jis vos spėjo įlysti. visas incidentas truko kelias sekundes tik. Buvau supykęs, netas žodis išvardinau visus keiksmažosžius iš savo žodyno visomis kalbomis kokius tik žinojau.
Išvada, lenkti galima jei tai leidžia taisyklės ir jei tai visiškai saugu ir jei sugebi įvertinti savo ir mašinos galimybęs, bei sugebi tinkamai nuspėti kitų eismo dalyvių galimus veiksmus.
ISG 2018-02-11 12:28
Jo, man irgi buvo, kad pradejau stabdyti, kad kitas spetu aplenkti, bet jis irgi pradejo stabdyti buvo linksma
technologas 2018-02-11 13:04
O jei atvaro iš dešinės ir lenda palei nosį, ką tada daryti? Pasignalinau, po to išvis naglai užlindo, teko per dvigubą juostą į priešpriešinį eismą važiuoti. Kastruoti?
AAA000 2018-02-11 13:08
na as paprastai jei matau, kad prisivijo kazkoks skubetojas, tai numetu greiti kokiu 20km/h ir birbinu leciau. vos vos i kelkrasti pasitraukiu. duodu visada galimybe aplenkt. nes mane nervina, kai is paskos kazkas vaziuoja, ypac nakti. nes as retai stabdau, su pavarom labiau kontroliuoju greiti. o kai is paskos vaziuojantis nemato mano stabdymo - gali prigrybaut ir ikalt i sikna
o kai aplenkia, tada vel paspartinu, bet nesiveju. nemegstu daryt kolonu. jei kolona - isvis geriausia pagal mane tada sustot kokioj pirmoj pasitaikiusioj aikstelej ir prajudint krauja, ypac jai kelias kokie 200km+.
aplamai baxuriux - kai tave lenkia - tu principe niekuo labai nerizikuoji. tas kuris lenkia rizikuoja labiausiai, ir kuris priesais atvaro irgi rizikuoja susidurt su lenkeju. ir priesakinis savo nuoziura tikrai i tave nevarys - greiciau jau i griovi . o tavo galimybes ir pasirinkimai didziausi. tarpa reikia palikinet ne paskutiniu momentu, o kai tik pamatei, kad kazkas lenkia. tada priletini ir viskas. ta prasme reikia ne sedet kolonoje, o ja perskirt arba aplenkt. arba kaip as - is jos dingt susutojant. cia gi juk ne miestas.
AAA000 2018-02-11 13:09
jei atvaro tau is desines ir lenkia - tai tu aiskiai ne savo juostoj vaziuoji cia jau kaltas tu pats ir tave cia kastruot reikia
lizunas 2018-02-11 16:32
Labiausiai nervuoja tie sunkvežimių vairuotojai, kurie nenori nei kiek pristabdyti ir leisti aplenkti. Tada atsiranda tokių, kurie važiuoja 70-80 ir tai pat nenori pristabdyti ir leisti lengviau aplenkti.
Kalba eina apie tuos atvejus, kai priešpriešinė juosta būna retai laisva. Vakar į Sartus / Iš Sartų teko važiuoti ir tokių buvo nemažai.
Vienas staugiantis tai išvis per ištisinę lenkė kolonėlę, po 2km jis jau persisukęs beveik griovyje sėdėjo.
Nesu tas, kuris lenkia kolonas, nesu tas, kuris kolonose sėdi prie kito subinės. Esu tas, kad kaip ir čia rašo - kolonoje palaikau atstumą, kad kitas įtilptų, jei lenkai, visad atkeliu koją nuo gazo. Nors visad atkeliu greitį nuo gazo, kai tik matau jog atsiranda lenkiančių, o aš važiuoju 90-95.
Xdmin 2018-02-11 17:25
O man kaip tik patinka kolonoje vaziuoti, pats pigiausias riedejimo budas Vaziuoji pastoviu greiciu 80-90, praktiskai be oro pasipriesinimo, ypac jei paskui kokia fura, tai uzstatai autopilota ir riedu pastoviu greiciu. Nes paciam palaikyti pastovaus greicio kazkaip nesigauna, daug pagundu pagreiteti kyla
Broniusg 2018-02-11 17:26
Iš vis mąstai ką rašai? Sunkvežimis važiuodamas 80-90 km/h turi pristabdinėti kad kažkas aplenktų? Bent nutuoki kiek laiko jam užtruks vėl įsibėgėti iki kreiserinio greičio ir kiek papildomai kuro sudegins? Tarp kitko keliai yra sunkvežimių darbo vieta turėtumėt stengtis kuo mažiau jims kliudyti. Juk nepatiktų kai koks pajacas atėjęs į Tavo darbovietę ir ant Tavo stalo užlipę imtų striptizą šokti...
SaMaras 2018-02-11 18:14
Pagarba turi būti abipusė. Stabdyti nereikia jiems, bet tarpus turėtų palikti.. susikabina traukinys iš 4-5 mašinų be jokių tarpų ir kaip tokį sąstatą aplenkti? vietoj to, kad aplenktum gražiai po vieną lauki "didelio lango" net ir pamatęs tą langą negali garantuoti, ar užteks laiko.. o jei pasirodo kas nors tuomet ir gali tekti "įsiprašyti" ir pradeda pykt. (nekalbu apie tokį variantą, kai koks pencinykas šutina ant 80 eilė laukia ir aplenkinėja po vieną, o atsiranda gudrutis kuris iš kolonos galo nori aplenkt visus o neaplenkęs lenda į koloną..)
AAA000 2018-02-11 18:48
furistai labai retai vaziuoja maziau 90 nebent koks nors vietinis vezejas su atgyvenusia fura. jei prisivijai - aiskiai per greit vaziuoji. normalus greitis yra 90km/h minus 5, o ne 90km/h plius 5 as jei matau, kad vejuosi fura ir jis palaiko realius 90km/h, tai palieku koki puse km tarpa ir vaziuoju jo greiciu. o "lakstau" 90-110km/h tik jei tuscias kelias, grazus oras ir puikios vairavimo salygos ir gerai pazistama trasa. manevras lenkt srauta isvis beprasmiskas, nes sutaupai ant 100km kelio gal kokias dvi-tris minutes, o kuro prasvaistai uz koki eura. ekonomiskiausias vaziavimas yra gal apie 30-40km/h greiciu na nebent vejas i nugara pucia - tada galima paspaust daugiau.
SaMaras 2018-02-11 20:15
iš kur tokį skaičių traukei? mano žiniomis ekonomiškiausias ~70-80 (priklausomai nuo automobilio ir individualių jo sąvybių) Padidinus greitį padidėja oro pasipriešinimas, bet variklis prie tam tikros apkrovos dirba optimaliai, geresnis perdavimas (dėl aukštesnės pavaros) ir išeina kažkur toks greitis. O toliau didinant greitį didesnį vaidmenį lemia oro pasipriešinimas ir sąnaudos didėja eksponentiškai.
bahuriux 2018-02-12 08:49
Šiaip jau teorinis elektromobilio ekonomiškausias greitis būtu iki 10 bet realiai vasarą 30-40, žiemą 40-45 (nes reikia šildyti ir kuo trumpiau šildysim saloną bei baterijas tuo geriau, o dar visi kiti elektrą ėdantys prietaisai veikia ne per kilometrą, o per laiko tarpą, todėl vistiek važiuoti kažkokių tai greičiu yra ekonomiškiausia). Benzininio ir turbūt dyzelinio jei variklis iki ~2 litrų 60, nes tokiu greičiu 4 pavara variklis nors ir dirba neapkrautas, dirba tikrai ne savo max ekonomiškumo rėžimu, bet važiuojant 60 tolygiai oro pasipriešinimas labai minimalus, energijos poreikis irgi minimalus, taip pat padangų ir transmisijos pasipriešinimas nėra tiesinis, o šiek tiek eksponentinis.
Yra išimčių toyotos hibridinis variklis, tiksliau VDV jo dalis yra pseudo Atkinsono ciklo variklis ir jo maksimaliai ekonomiškas darbo rėžimas yra kai jis minimaliai apkrautas, viršija net dyzelio ekonomiškumą, o kai apkrautas stipriai ir didesnės apsukos, tada dirba panašiau kaip otto ciklo ir gaunasi nebetaip ekonomiškai. Todėl tokie varikliai ekonomiškiausi 40-60 km/h greičiais.
SaMaras 2018-02-12 09:00
Baxuriux, iš kur trauki tokius skaičius? Niekur nepavyksta rasti. ir kodėl apsistoji ties 4 o ne 5 pavara? (kalbu apie pas mus standartines 5 pavarų mech dėžes) jei kalbėtumėm myliomis tai 45-55 mph tai sutikčiau..
bahuriux 2018-02-12 10:12
Aš juk parašiau su paaiškinimais kodėl, beto praktiškai esu išbandęs kai kelias buvo padengtas plikledžiu važiavau 4 pavara 60 maždaug 100km, specialiai atkreipiau dėmesį į kuro sąnaudų parodymus ir į kuro kiekį bake. nes buvau "šventai" įsitikinęs tuo 80km/h ir 5 pavaros mitu. Yra skirtumas tarp pčio ekonomiškiausio ir pakankamai ekonomiško patgaus ir protingo greičio. 4 pavara nes varikliui nesveika suktis žemiau 1500-1700RPM, savaime aišku ekonomiškiau būtu 5 pavara, tik variklis beriekalo purtytusi, garsas nemalonus, vibracijos ir tai nužudytu variklį ir dual mass smagratį anksčiau nei norėtusi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jei jus lenkia, kartais reikia net sustoti: koks yra tikrasis brandaus vairuotojo požymis (Video)