Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Broniusg 2018-02-13 11:12
Patarimai visiškiems lopams. Bent kiek mąstantis pats supranta.
lape 2018-02-13 11:17
dar 8 patarimas - nevažiuokite į sankryžą, kai dega raudonas šviesoforo signalas.
mobilunkas 2018-02-13 11:41
jei automobilis su vairo stiprintuvu kam tos 2 rankos ant vairo? Cia tas pats kaip begius junginet automatinej greiciu dezej
Kyborg 2018-02-13 12:50
O kam saugos diržai, ar oro pagalvės? Juk jų kasdien nereikia...
Grįžtant prie rankų, tai pabandyk pravažiuot slalomą su dviem rankom ir po po su viena. Suprasi kam reikalingos dvi rankos ant vairo. Kaip ir su diržais bei pagalvėm, staigius manevrus ne kasdien tenka atlikt, bet su dviem rankom tai lengviau ir greičiau atliekama.
Xdmin 2018-02-13 12:59
Atliekant staigius manevrus antra ranka pati isijungia i darba, nebutina jos visada laikyti ant vairo.
Kyborg 2018-02-13 13:04
Įsijungia, bet prarandamos brangios sekundės dalys.
Xdmin 2018-02-13 14:02
Ar tikrai? Kol laikai vaira viena ranka nieko tu neprarandi, nes reikalui esant tu ji gali pasukti. Kol pirma ranka baiks sukti vaira antra prisijungs prie darbo. Jei per greitai vaira susuksi tai gali ir sukibima prarasti, juk ne slikais gatveje vazineji.
PS: kai man istiko avarine situacija tai spejo ne tik ranka ant vairo uzsideti pati bet ir turejau laiko issirinkti i kur trenktis ir net avarijos zala kiekvienu atveju ivertinti Bet sugebejau suvaldyti taip kad nieko nekliudyciau
Ar_as? 2018-02-13 14:28
O pone supermene, pirkinių sąrašo savaitei nespėjote sudaryti?
O kaip su ta viena ranka seksis stipriai pradūrus padangą, jau nekalbu, padangai sprogus?
Xdmin 2018-02-13 16:13
Nezinau, niekad nebuvo, gal ir 3 ranku neuztektu
Kiek mates mieste vaziuojanciu su 2 rankom isikibusiu i vaira tai arba tie kurie tiesiai i stulpa pataiko, nors niekas jiems nesimaise arba tie kurie tiesiog lenktyniauja. Normaliai vaziuojant antra ranka begiams metyti skirta.
Ar_as?: jei turetum 4 rankas, geriau vairuotum?
Ar_as? 2018-02-13 16:30
Vat ties šita vieta ir galėjai ir baigti komentarą. Aš sėdėjau kartą tokioj mašinoj, autostradoj prie 110. Jei vairuotojas nebūtų pagal seną mokymą normaliai rankų laikęs, dabar matyt man rašyt nereiktų.
o tie "įsikibę" apie kuriuos rašai dažniausiai dar tą vairą abiem rankom ir laiko neteisingai, paprastai už viršaus nusitvėrę, todėl yra panašiai pavojingi kaip ir krūti bičais su viena ranka baranką sukiojantys, o kita savivertę pasikelt bandantys.
kernel_panikuoja 2018-02-13 16:56
Man idomu, kaip vairuojant viena ranka ir laikant vaira uz virsaus ijungiamas posukis i desine. Ai, bet gi pas mus vairuoja dviem rankom ir rodo posukius tik lochai...
mobilunkas 2018-02-13 18:20
paprastai posuki ijungi tada kai dar vaziuoji tiesiai, as rankas laikau taip kad nereiktu rankos perdet kad posuki ijungt. Jei vairo stiprintuvas normaliai veikia tai koks skirtumas keliom rankom staiga vaira suksi? beto jei abiem rankom laikaisi tai staigiai sukant vistiek kazkuri ranka ims maisytis kitai ir turesi kazkuria ranka vaira paleist kad vaira stipriai susukt. Ir kaip minejo jei jau atsiranda kritine situacija tai ranka zaibiskai vaira pasiekia, net nespejus apie tai pagalvot samoningai. O slalomo miesto gatvese kaip ir negalima zaist, lygiai kaip ir pasijaust F1 vairuotoju 50 km greicio gatvej, tad tikrai uztenka 1 rankos ant vairo- avarijos atveju bent jau vienas nykstys bus neisnarintas. Kaip ir vaziuojant koja draudziama pro duris iskist, bet jei prireiks issitumt masina uzbuksavusia tai ir iskisi. Buvo karta variklis uzgeses riedant laisvu, atsijunge vairo stiprintuvas ir nieko - automatiskai atsirado antra ranka ant vairo ir visa jega isukau kur norejau dviem rankom. Beto kai pagalvoju tai posukio vidury as paprastai jungiu zemesni begi tai ir norint antra ranka tuo metu negali but ant vairo
kernel_panikuoja 2018-02-13 18:40
Tarkime vairuojama tik kairia ranka. Jeigu ranka ant virsaus, tada neijungsi posukio nepaleides vairo ir jo daug nepasuksi i jokia puse. Jeigu ranka is kaires, tada normaliai nepasuksi vairo i kaire. Jeigu ranka is apacios delnu i apacia, tada neijungsi posukio nepaleides vairo ir normaliai nepasuksi vairo i jokia puse. Jei delnu i virsu, tas pats, tik i desine bus galima normaliai pasukti. O tipinis variantas vairavimo viena ranka bus kai ranka paleidziant ar bent lieciant smaukoma po visa vaira pagal poreiki. Didesnes nesamones uz "vairavimas abiem kartais trukdo" is vis nesu girdejes.
Gal jus nustokit ismastinet kazkokius bullshit'inius argumentus, kuom vairavimas viena ranka nenusileidzia vairavimui dviem rankom, kai jis objektyviai nusileidzia. Geriau sakykit tiesiai sviesiai taip, kaip yra is tikro - mieste daug kas tingi periodiskai perdejinet ranka nuo begiu svirties prie vairo, arba desine ranka naudoja telefono maigymui.
Priklausomai nuo situacijos gali nebuti didelio saugumo skirtumo, taciau vairavimas dviem rankom yra saugesnis ir daznai net patogesnis.
mobilunkas 2018-02-13 19:18
o kodel stabdziu pedalo nespaust dviem kojom? gi saugiau ir patikimiau. dviguba jega galesi ispaust pedala, net jei stabdziu stiprintuvas neveiktu, beto dviem kojom daugiau sansu kad nematydamas pataikysi i pedala, beto jei dviem kojom spausi staddi, tai praktiskai mazai sansu kad bus koja kuri netycia gaza paspaus, net jei paralyzuotu kuri anors kuno puse del insulto vistiek stabdi paspaustum- viskas labai logiska ir pagrista , bet is esmes visiska nesamone toks elgesys. Tas kas buvo reikalinga kol nebuvo stabdziu ir vairo stiprintuvu, dabar nebereikalinga. Masinos keiciasi, tad turi keistis ir musu elgesys jose, o ne atkasei 30 metu senumo straipsni ir ji perrasai. Kas buvo logiska senose masinose, tai nereiksia kad tas logiska daryt siuolaikiskose
AAA000 2018-02-13 19:21
siaip su automobiliu elektrifizacija vairu greit isvis nebebus. bus tik vairalazde
kai vairuoji autokaro tipo transporta - viena ranka geriau. ten net specialus ratelis ant vairo buna, kad galetum viena ranka valdyt.
siaip manau truksta pagrindinio patarimo - ilga ir laiminga eksplotacija labiausiai lemia rauksliu kiekis smegenyse, o ne kazkokie dviprasmiski patarimai...
AAA000 2018-02-13 19:24
buna stabdziu sistemos ir abiem kojom. pvz viena stabdosi tik priekiniai ratai, kita tik galiniai arba visi kartu.
bahuriux 2018-02-13 20:47
Vairavimas dviem rankom ties 10 ir 2 val mane yra išgelbėję nuo nemalonumų nevieną kartą, kai sprogo padanga ant 130km/h, kai kažkoks apsimiegojęs vairuotojas vos netaranavo iš šalutinio kelio, kai užvažiavau ant plikledžio nuokalnėj su posūkiu, kai nežinomam kelyje naktį vos įsipaišiau į posukį.
Tiem kas sako, kad vairą reikia sukti staigiai irgi nesamonė, vairą reikia sukti tiksliai ir kuo didesnis greitis tuo pavojingiau vairą sukti staigiai, nes tiesiog prarasi stabilumą ir kontrolę. O jei staigiai pasuksi į vieną pusę paskui į kitą gali apsiversti net ant lygaus kelio, jei mašinos važiuoklė ne sportinė.
Vienu žodžiu mašiną turi ne vairuoti, o pilotuoti, turi jausti taip lyg butum dalis mašinos svorį, inerciją, pagreičius ir visada suprasti kiek procentų liko iki sukibimo praradimo ribos kiekvienam ratui ir ašiai.
Dar neprošalį visiems būtu susipažinti su ekstremaliu, ekonomišku ir saugiu vairavimo stiliais, kad reikalui esant būtu aišku kokiu veiksmų imtis.
Xdmin 2018-02-13 21:18
As visada vaira laikau kaire ranka, pagal laikrodi tai butu 9 valanda. Posuki perjungti labai patogu, pakeisti eismo juosta irgi pilnai uztenka. Man butent tokioje situacijoje ir sugalvojo i mano juosta staigiai rikiuotis, turejau mestis i kaire i priespriesini eisma ir sustojau ant bordiuro kaireje gatves puseje. Pilnai galejau ir dar daugiau sukti vaira, bet masina butu tiesiog praradus sukibima ir ciuozusi sonu. Kol kaire ranka tempia vaira zemyn ir atsiremia i koja desine ranka jau senai guli ant vairo ir suka ji dar toliau. O jeigu per pilva kaire ranke gali pajudinti pora centimetru, tai cia jau tavo bedos.
Kai laikai rankom vaira dviem rankomis tai vistiek suki ji su viena ranka o kita praslydineja tuo metu, gi ne Kamazus vairuojam.
Kyborg 2018-02-13 21:27
O tai kodėl tu kairėje kelio pusėje atsidūrei ant bordiūro, jeigu taip gerai valdai mašiną viena ranka? Kliūties tu išvengei, bet akivaizdu, kad mašinos suvaldyt nesugebėjai.
Xdmin 2018-02-13 22:06
Suvaldziau kaip priklauso, geriau nezinau ar isvis toje situacijoje buvo imanoma.
As antroje juostoje, zmogus is pirmos leciau vaziuojantis (jis vilkosi paskui troleibusa ~20-30km/h greiciu) nusprende kad jam sankryzoje reikia persikiuoti i antra ir nepaziurejo kad jis tuoj bus aplenktas. Dare posuki, as kirtau per stabdzius ir staigiai meciau vaira i kaire. Viskas vyko sankryzoje, ziema, masina nesustoja vietoje kaip vasara. Ciuozdamas lekiu i priespriesais stovimas masinas, ir tiesiog mintyse renkuosi pirma, antra ar stulpa. Galvoju anas vairuotojas nuvaziuos, tai liksiu kaltas as, nes nu visi mate kad pilkas dyzelis uzkiso tau, bet numeriu gi niekas neisidemes. Ir buvo trecias variantas - stulpas. Na smugis bus stipresnis, bet bent remontuosiu tik savo masina, draudimas nepabrangs. Nusitaikes i stulpa pamaciau kad tarp masinos ir stulpo yra palikta vietos, grynai man na ten ir iciuoziau. Kaltininkas uz sankryzos sustojo, atejo, atsiprase ir dziaugesi kad neikirtau niekur, nes butu kaltas jis. Draugiskai issiskyrem, abu gavom po nuotyki ir pamoka.
Adrenalino apimtas zmogus gali padaryti stebuklus, gaila, kad samoningai to neina daryti. O gal kaip tik gerai, nes butume isnaudojami labiau
PS: del sprogusios padangos nesiginciju, nesu buves tokioje situacijoje, greiciau isvis nesuprasciau ka daryti ir puse darbo atliktu stabilumo kontrole, o pats tiesiog bandyciau islaikyti tiesia trajektorija.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
7 patarimai vairuotojams: kaip netyčia patys trumpiname savo automobilio mazgų tarnavimo laiką? (Video)