DSG transmisija jau sukėlė revoliuciją, bet ar žinote, kas tai yra? „Škoda“ servisas aiškina, kaip tai veikia, kokie yra mitai apie degalų sąnaudas ir ką gali automobilis su tokia transmisija (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

marius.vaicekauskas 2018-02-15 11:18
vazineju su dsg deze 6begiu. kur matuokle tepalo lygio?
Siguas 2018-02-15 12:33
Mano 7 pavaru Nissan Xtronic. Tai kiek supratau neaptarnaujama?
HardAxe 2018-02-15 13:42
DSG yra labiau ne automatinė dėžė, bet robotizuota dėžė. Ji veikia kaip paprasta manual dėžė, tiksliau sudėtos dvi dėžės su dviem sankabom lyginiam ir nelyginiam bėgiam. Bėgius junginėja robotas. Pagal jos parametrus, gedimus ir t.t. nereikėtų nieko spręsti apie "klasikinių" automatų ekonomiją ar patvarumą.
AAA000 2018-02-15 18:18
DSG deze nera tipine automatine deze. tai sakyciau dviguba mechanine deze su is dalies ismestu tarpiniu perjungimo ciklu. vienguba mechanine deze turi toki cikla: -> begis, atjungimo momentas, kito begio sinchronizacija, perjungimo momentas kitam begiui; ir t.t. o DSG veikia siektiek greiciau, jos ciklas: - begis, sinchronizacija + atjungimo momentas, perjungimo momentas kitam begiui; ir t.t. as cia laikyciau patobulinta mechanine deze kuria imanoma automatizuot. ja taip pat imanoma pagamint ir rankinio valdymo, tik neaisku kaip ten dvieju sankabu junginejimo logika i viena pedala reiktu realizuot tektu greiciausiai kazkoki nauja renkini igudi lavint, nes atsiranda sankabu perjunginejimo eiliskumas (greitejimo arba letejimo tvarka) . arba pacia sankabos svirti greiciausiai tektu kist kazkur po vairu ir valdyt rankomis. butu neutrali padetis; ir perjungimo momentas greitet arba letet. siaip manau cia puikus isradimas. nors gal ir nera autorinis isradimas - panasus principas taikomas tekinimo stakliu greiciu dezese - o ten budavo dar sudetingesne mechanika. bet gal isstums pigumu tipines automatines - nes jos visiskas sudas. nors elektriniu motoru su tolyginiu valdymu vistiek neperspjauna net ir tokia greiciu deze...
mindaugas.vaitiekūnas 2018-02-15 18:34
Man tai šitas patiko - labai jau "specialistiškas" Aš kai savo auto dugną nuspaudžiu, tai prie 100+ km/h jis tik į trečią pavarą persimeta Tai grįžtant prie "specialisto" palyginimo, tai bent jau galėjo pasakyti su kokia pavara mechaninė ir automatinė pavarų dėžė tą 100 pasiekia, t.y. automatas gal su antru bėgiu ir pasiekė, o mechaninė gal su 3 ar 4 Tad daug galvoti apie dėžės "greitaveiką" iš tokio palyginimo mes tikrai negalim.
AAA000 2018-02-15 19:01
automatine ten veikimo principas labiau variatorinis, nes ten nera grieztai uzfiksuotu begiu, yra tik tarpiniai greitinimo rezimai automatines negali "uzlauzt" per jega o mechanine deze visai kitokia. ja gali "dusint". sita dvigubos sankabos deze irgi butent tokia, kuria irgi galima butu "dusint" kaip paprasta mechanine, jei norima begi kazkaip uzfiksuosi jei perjungimo "greitaveika" galima letint ar greitint - tai principe pilnai atstotu mechanine.
audriusn 2018-02-16 01:57
"o DSG veikia siektiek greiciau, jos ciklas: - begis, sinchronizacija + atjungimo momentas, perjungimo momentas kitam begiui; ir t.t. as cia laikyciau patobulinta mechanine deze kuria imanoma automatizuot. ja taip pat imanoma pagamint ir rankinio valdymo, tik neaisku kaip ten dvieju sankabu junginejimo logika i viena pedala reiktu realizuot tektu greiciausiai kazkoki nauja renkini igudi lavint, nes atsiranda sankabu perjunginejimo eiliskumas" rankiniu ji pasidarytu sekvencinio perjungimo. pedalas butu reikalingas tik pajudejimui is vietos. dantraciu ir sankabu perjungimas vyksta vienu metu. "automatine ten veikimo principas labiau variatorinis, nes ten nera grieztai uzfiksuotu begiu, yra tik tarpiniai greitinimo rezimai " Variatoriuje dirba du kintamo skersmens skriemuliai sujungti dirzu. Nusipirk ir pasiberk motoroleri. Automatinese dirba planetarkes ir kuo daugiau pavaru tuo daugiau planetarkiu ir sankabu jas tarpusavy junginet. paprasciausias automatas visada tures tris pavaras. perdavimo skaiciai priklauso nuo karunos, saules ir satelitu dantu skaiciaus. automatine galima fiksuot reikalingoj pavaroj. https://www.youtube.com/watch?v=J-UaVKq0aXQ
bahuriux 2018-02-16 16:33
DSG dėžės didelis tūkumas (kiti gal galvoja, kad tai privalumas) tas, kad ji sekvencinė, neina perjungti iš 2,3 į 5,6 pavarą. Kaip motociklo ir tas užknisa tiesa sąkant. Aš mėgstu smagiai įsibėgėti ir iškart pereiti į ekonomišką rėžimą su mechanine man to niekas netrukdo.
HardAxe 2018-02-16 16:41
DSG turėtų leisti šokti iš bet kurio nelyginio į bet kurį lyginį ir atv. 1-2-5-4-7 turi būti įmanoma, jei tik yra tinkamas būdas tai pasakyti kompui.
AAA000 2018-02-16 16:48
negalima tik automatiniam valdymo rezime, nes automatizavimas surisa du etapus. jei butu rankinis variantas - butu galima.
audriusn 2018-02-16 17:00
tu motociklu vaziaves? jokiu problemu persokt pavaras nera.
bahuriux 2018-02-20 20:40
Su mocu problemų nėra nuspaudi vieną sankabą ir mėtai sekvensiškai pirmyn atgal kaip patinka, kai randi ko nori atleidi sankabą. O DSG visada yra ant dviejų pavarų kiekvieną kartą panaudojamos dvi sankabos viena atjungti vieną dantračių porą kita sujungti kitą porą, tas ir užknisa ir gadina visą dėžę jei daug su ja draskysiesi, arba nuolatos kamštyje malsiesi ant "auto" rėžimo.