Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zet 2018-02-15 18:43
viskas priklauso nuo to, ka skaitome nuostoliais. Jau pries tai rase apie nuostolius, kur realiai buvo investicijos tiek i masinu, tiek bateriju gamyklas.
Cia panasiai kur bankai skelbe apie nuostolius, kur realiai buvo atidetos (ar laiku negautos) pajamos.
Man nuostolis, tai savikaina virsija pajamas. Tik ar investijos yra savikaina? Kuriai prekei ji turi buti paskaiciuota? Pvz jei statant nauja gamykla, planuojamas gamyklos apsipirkimas per 10 metu, o i nuostolius iraso tais paciais metais.
Kita vertus nesubegima parduoti reikia kieki automobiliu galima skaityti prie nuostolingos veiklos. Tokiu atveju automoblio pagaminimas tampa brangiu, nes vienam automibliui tenka didesne gamyklos islaikymo dalis ir t.t.
AAA000 2018-02-15 19:51
investicija ir yra nuostoliai. tik suplanuoti.
ir aisku, kad investicijos itraukiamos i savikaina.
tame ir yra senesniu gamintoju privalumas - ju pradines investicijos senai atsipirke ir jie turi atsipirkusia gamybos baze (iranga). kai Teslai reikia viska nuo nulio statytis, samdytis ir susipirkinet. cia kazkiek yra ir pliusu, ju gamybos iranga bus moderniausia rinkoje maziausiai 5-10 metu, taigi panasiai tiek laiko ir teturi isivaziavimui iki atsipirkimo ir pelno. o paskui situacija issilygins ir senesnieji gamintojai net ir cia apjos
bet jei investuotojai nebega ir nestumdo akciju, vadinas kolkas procesas dar vadomas ir tikimasi pliuso bet keistoka, kad niekaip nepaleidzia tokio salyginai paprasto auto... BMW pvz tai kiek suprantu tiesiog neturi elektromobiliams tiek uzsakymu. plius Muskas manau prakniso jau Gigafaktoriu Europoje. Manau jau europieciai statys savo ir Teslai pagalius pakaisios su tuo jo europiniu fabriku. nes konkurentu niekam savo darze nereikia Cia va Lietuvai geras sansas pritraukt, jei sugebes valdziazmogiai parsiduot pigiai.
as manau jei Teslai ateis finansinis ragas, tai gali nupirkt koks nors GM vien del isankstiniu klientu kiekio. ar kokia nors daline kooperacija, kaip prancuzai su japonais.
zet 2018-02-15 20:26
As manau turiu problema, arba "reiskiniui" apibudinti panaudotas ne tas zodis. Tikrai sutinku, kad investicijos yra planuotos islaidos ir turi buti itrauktos i savikaina. Tam ir skaicuojami atsiperkamumai per x laikotarpi. Bet kai itraukia prie nuostoliu, paskui nieko neina suprasti, ar imonei gerai sekasi ar blogai, kai sako "patiria nuostoli". Gal jei sekasi net 100 kart nei buvo planuota. O kita imone, kuri nepatiria nuostolio, gal sekasi labai blogai, vietoj planuotu tarkim 10 miliardu gavo 1 limona gryno pelno. Ir kitais metais isvis gal ragas bus.
Prie sio neaisku dar aisku prisideda ir technolijos.lt naujienos antraste. "tikejosi dar blogiau". Nuo kada ivesticijos yra blogai. "jei zmones turejo pinigu, padare investicijas, tikisi, kad investicijos atsipirks per kokius 10 metu" o cia technologijos.lt raso "tikejosi dar blogiau". As manau, kad Tesla patyre nesklandumu, bet tie nesklaidumai "paslepti" ne po sitais skaiciais.
Bagai 2018-02-15 22:59
Nesu verslininkas, bet manau visa tai nuostoliais vadinama, del skirto laiko per kiek bus paklausus modelis. O kiekviena modeli pateikti ir pristatyti rinkai yra ribotas laikas, konkurentai nesnaudzia. Pamate ka siulai, jie kopijuoja ir bando savo produkta padaryti pranesesni. Todel jei laiku nepatenkina Musko preke i rinka, vis maziau laiko lieka produkto realizacijai kad ji atsipirktu. Tarkim pristatai rinkai model 3 2015m(is lempos traukiu) tai planuoji kiek laiko sis modelis bus konkurencingas ir kiek laiko isvis sugebes isbuti rinkoje ir dominti pirkejus(nes nu negali 20metu pardavineti to paties modelio). Taigi viska suplanuoji ir gauni tarkim 3milijardai lesu reikiamu inesticijai ir 8 metus kol preke domina pirkeja. Taigi pirmais metais prekes susidomejimas igauna pika ir tuo laikotarpiu gali parduoti kokiais 20% nuo vidutines paskaiciuotos normos, o paskutiniais metai bus kokie -50%. Stai ir atsiranda nuostoliai. Kai veluoja i rinka pateikti preke, jos realizacijos laikui trumpejant tiesiog nesugebes pakankamo kiekio parduoti.
Aisku skaiciai lempiniai
AAA000 2018-02-15 23:42
pvz baznycia irgi investuoja i visokius maldos namus, kad galetu kvailint durnius ir semt ju babkes ir dar mokesciu nemoka! o jei tu sakysi, kad visos investicijos yra gerai - prades investuot i raganu deginimo lauzus ir eretiku kankinimo iranga
ten tuos nuostolius patiria Teslos akcininkai. nezinau su kuo lygina, galbut su kokia nors pelno marza, pvz jei padet tuos investuotus pinigus i banka. o Muskas savo dali nuostoliu tiesiog dengia parduodamas ar ikeisdamas savo akciju dali naujiems akcininkams. ir cia tokia kaip dilema - kas bus, kai perims kontrolini paketa ir ismes Muska nuo vairo. koki slamsta Tesla tada gali pradet gamint?
Vytax 2018-02-16 10:34
Investicijas galima daryti paprastai, tiesiog išleidžiant ir parduodant papildomas akcijų emisijas. Bet čia priešingas kelias. Čia deginamas jau sukauptas investuotojų kapitalas.
Akivaizdu, kad elektromobilius gaminti nuostolinga, susitaikykit su tuo faktu. Ir nuostoliai tikriausiai yra tiesioginiai gamybos nuostoliai, kada gamybos savikaina yra aukštesnė už pardavimo pajamas.
Akivaizdu, kad Tesla didelis finansinis burbulas. Man „stogą rauna“ lyginant du skaičius:
General Motors Company (GM) Market Cap 58.7B
Tesla, Inc. (TSLA) Market Cap 56.417B
zet 2018-02-16 13:43
vat idomu, ar pati linija stoja, ar batarkiu nepagamina. Nes elektromobilis tai du viename: auto ir batarkes.
Ir gal ne i tema, tai pazistamas uzsieni dirba, kur remontuoja teslas, tai siunte foto, rodydamas surinkimo (svelniai tariant) nesklandumus. Labai forsuotas masinu surinkimas. Gal del to skandinavai ir padavineja Tesla i teismus.
zet 2018-02-16 13:45
gal galetu kas paaiskinti siuos skaicius?
Vytax 2018-02-16 14:17
General Motors viena didžiausių automobilių kompanijų pasaulyje. Pelninga, ~10 mln. parduodamų automobilių per metus. Jų tarpe ir hibridai, ir elektromobiliai. (pvz.: Chevrolet Volt/Bolt).
Tesla - nuostolinga, ~100 tūkst. parduodamų automobilių per metus.
Abiejų kompanijų vertė rinkoje praktiškai vienoda.
AAA000 2018-02-16 16:05
tu matau neisivaiduoji akciju sistemos. papildomos akcijos automatiskai pasidalina tarp esamu akcininku, pagal proporcijas. o papildoma kapitalizacija - kai akcininkai inesa uz tas akcijas pinigus. o is kur tas akcininkas gaus pinigus - cia jau jo reikalas. jis gali apmoket pvz is busimo ar esamo pelno (refinansavimas). gali idet savo papildoma kapitala, jei turi (investicija). ir tik jei nera tokiu galimybiu - tik tada , ir tik savo dali! - gali parduot i rinka. investuotojai paprastai turi pinigu - nes cia ju biznis, nu tai ju procentines dalies verte tiesiog pakyla. o Muskas - neturi grynu. Ir gaunasi taip - kad i rinka tepapuola tik Musko akcijos, o jo procentine dalis mazeja, o visos sitos papildomos babkes nueina i gamybos pletra ir pats Muskas realiai nieko neuzdirba. O kai praranda 51% - ir ji pati ismeta Nors verte kompanijos puciasi. Kai Muskas praranda 51% - jis net ir papildomu akciju emisiju nebegali leist, nes jau butinas kitu akcininku pritarimas.
GM neturi autopiloto. Ji turi elektromobilius, bet tik Teslos su autopilotais auksto lygio. Plius parametrai Teslu principe geriausi rinkoje. Tas irgi svarbu. Kinieciu ir indusu nonameriai irgi gamina GM lygio elektromobilius Bet nonameriai negamina Teslos lygio elektromobiliu. O tie kur sugeba - kaina virs limono nori... Tada nieks nenori pirkt Taip kad cia nera burbulas. Burbulas yra pvz hyperloop vakumine patranka, kur aiskina, kad ten transporto sistema
Vytax 2018-02-16 20:38
Baikit kur čia tas sąmokslo teorijas. Atsiverskit ir pasikaitykit bent minimaliai Tesla finansines ataskaitas.
Finalfour 2018-02-17 02:28
As tai nesuprantu. Tesla tai tesla. O spaceX? Visiskai skirtingos kompanijos, nesusijusios tarpsuvayje. Jas vienija tik Muskas. Kad tik space x nesitiktu panasios bedos, kaip kad Teslos. Nes space x yra zmonijos ateitis. Ne elektromobiliai.
zet 2018-02-17 12:32
Esme ta, kad norinciu pirkti Tesla eiles. Statomos milziniskos gamyklos batarkems. Manau nesunku jiems paskaiciuoti, jei pasieks gamybos uzsibreztas ribas, per kiek laiko prades atsipirkti visos investicijos. Plius sunknvezimiai. Cia irgi milziniska nisa. Zodziu, Tesla stovi ant ribos, uzkariauti didele didele rinkos dali. Verte lemia ir realus turtas ir pasitikejimas.
O del GM, tai santykinai jie neturi autopiloto. Jau pries daug metu ju autopilotas vaziavo lenktyniu rezimu lenktynine trasa. Mano nuomone, jie isvis paciu pirmuju toki autopilota padare.Ko jie neturi, jie neturi autopiloto produkcijoje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paskelbta apie rekordinius „Tesla“ nuostolius: tokių skaičių dar nėra buvę, bet tikėjosi dar blogiau