Ar už tą pačią kainą pirkti naują, ar naudotą automobilį? Kuriais atvejais rizika yra labai didelė, kokius pirkėjus dažniausiai apgauna pardavėjai, kaip teisingai vertinti kainą ir kokios algos reikia naujam automobiliui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2018-02-14 09:48
Įdomios žirklės - jei naujam tai visai nesunku surinkti tuos kelis k (ypač iš 600-700 eurų algos :)) bet jei pirkt seną tai visi taip jau perka už 25k :)
bahuriux 2018-02-14 10:40
Haha, fotkėj labai netikęs seno auto pvz. iliustruoti 81kW@230Nm patikimumu pralenkia likusius 90% visų automobilių tiek naujų tiek senų, gal tik išskyrus važiuoklę, nuvažiuoti gali iki milijono kilometrų, kuras gali būti prastos kokybės ir visai ekonomiškas. Pabandykit palyginti šito ir naujo auto remonto išlaidas per 5 metus ir suprasit.
AAA000 2018-02-14 10:41
skaičiuoja V. Švedas: Perkate naują automobilį, kuris kainuoja apie 15 tūkst. eurų. Sumokate pradinę įmoką, kuri yra 2-3 tūkst. eurų, kas yra 10-15 proc. automobilio vertės... ----------------- sudetinga Svedui matau su matematika, padesiu Svedai - retorinis atsakymas tau: geriausia yra sukaupt 20-25 tukstancius, nusipirkt nauja automobili uz 15 tukstanciu ir 10 tukstanciu pragert. idealus variantas, bet kuriam Svedui.
Nerkus 2018-02-14 11:02
Skirtumas yra kainoje. Tik nereikia lyginti, kad naudotas už 15ooo€ vs naujas už 15ooo€. Naują galima pirkti (nuomotis) lizingu su išliekamąja verte ir mokėti iki 200 € mėnesiui, o naudotą ne visada galima lizingu nusipirkti ir reiks tuos 10-15ooo€ sumokėti grynais plius dar pirkimo sutartyje bus parašyta, kad mokėjai 5ooo€ ir dar vistiek išlieka rizika, kad tas automobilis bus vos vos skendęs. O jei pirkti naudotą, tai manau vienas iš geresnių variantų yra ieškotis JAV, arba Europos oficialių atstovybių salonuose kur parduodami buvę lizinginiai automobiliai. Aišku, jų kainos bus didesnės ir pravažiuota bus daugiau (nes Lietuvoje bus atsuktas spidometras) nei parduodamų Lietuvoje. Bet jei perki sau ir ilgam laikui, tai variantas nėra blogas.
kukulis4 2018-02-14 11:34
Viena megstamiausiu mano temu (Y) As tai nebutinai uz nauja, taciau kiek imanoma naujesni automobili. Kadangi automobilis, visu pirma, yra susisiekimo priemone, tai racionalus zmogus rinksis kuo naujesni, bet tuo paciu ir nebrangu, ekonomiska automobili - kas ir matosi daugelyje vakaru europos valstybiu. Aplamai, dabartiniu metu yra verta pamastyti, ar isviso apsimoka tureti nuosava automobili. Galbut racionaliau yra naudotis citybee, uber'iu, sparku ir pan. O kalbant apie senesnius automobilius, tai mano poziuriu yra okey, kai zmogus perka automobili 'pagal kisene', taciau visi tie, katrie ima visokius 10+ metu senumo bmw, audi, mersus, lexusus ir panasiai - man tiesiog under-intelektai.
1hitkillhack 2018-02-14 14:01
Su tuo mersu s klasės, ar bmw 7, 10 metų senumo važinėsi dar 10 su minimaliomis išlaidomis taisymui (aišku jeigu rankos iš užpakalio neauga). O savo fiat punto po 5 metų galėsi į šrotą varyti, nes baigsis garantinis. (Praeita kartą išsiaiškinom, kad lemputei pasikeisti reikia serviso, o tikri vyrai šiais laikais mokinasi kaip reikia plauti indus ir šluoti grindis). Ir aš tave jau įsivaizduoju, kaip tu prilėkes su savo punto prie kokio s klasės merso, vadini žmogų under-intelektualu. Nejuokinga pačiam? Čia panašiai kaip valgydamas cento kruopas prišoki prie žmogaus restorane ir vadini ji "under"-intelektualu. Taigi maistas tik energijai gauti, tai galime bet ką valgyti.
kukulis4 2018-02-14 14:38
Jeigu zmogus perka 10 metu senumo mersa tai niekaip kitaip as jo ir nepavadinciau. Nes proto jis neturi. O tavo pavyzdys su maistu - ne i tema. Perfrazuosiu - zmogus restorane valgo midijas. Tu palauki, kol suvalgys, salyginai nebrangiai nusiperki likusius midiju kiautus, laizai is kiautu likusi padaza ir visiem pasakoji, kad irgi valgai midijas. As neturiu nieko pries zmogu, kuris nori ir gali (yra finansiskai pajegus) isigyti ir islaikyti NAUJA premium'a. O jeigu kazkam atrodo, kad nudroztas mersas yra beveik taip pat gerai kaip ir naujas - tai skaitykit biski auksciau.
Xdmin 2018-02-14 15:24
Kukulis, kodel premium turi butinai buti nauja? Ir kodel premium bus nudrozta, o paprasta deveta ne? Premium daikto detaliu kaina aukstesne, bet resursas irgi didesnis. Tas kas iperka nauja S klases mersa as kazkaip neisivaizduoju net kad jis ji droztu. Ne tam jis perkamas. Bet vat apynaujis Fiat Punto su 1.2 ar mazesniu varikliu nebus nudroztas, tai sunku patiketi man butu, nes jis nedroziamas nevaziuoja.
kukulis4 2018-02-14 16:04
Atsakau: * kodel premium turi butinai buti nauja? - Todel kad ne nauja premium auto yra viso labo mazo pimpio sindromas. Aplamai premium automobilis nera racionalu, bet ta galima pateisint, kai zmogus yra 'prie pinigo' ir buti racionaliu jam nera butina. O kai zmogus nusiperka automobili, kurio realiai islaikyt jis negali, tada prasideda cirkai su nuomojamom lempom, detalem is sroto, plikom padangom, visokiais DPF kastravimais ir tt. * Ir kodel premium bus nudrozta, o paprasta deveta ne? - Bus. Bet as ta ir bandau pasakyt, kad vietoj 10 metu senumo nudrozto premiumo, gal geriau kokia 4-5 metu maziau nudrozta ekonomine? Nes kaina tai panasi galiausiai.
bahuriux 2018-02-14 16:29
Ekonominė 4-5 metų su mažučiuku varikliu (palei kūbatūrą, ne palei galią) jau yra arti visų mazgų susidėvejimo ribos (išskyrus kėbulą), variklis tokių mažalitražių auto, praranda galią ir ekonomiją po 100-200kkm. Supraskit, kad mažų ekonomiškų dyzelinių mašinų, niekas neperka nuvažiuoti į bažnyčią sekmadieniais, todėl ekonominė 4-5 metų bus nuvažiavusi ne ką mažiau už 10 metų senumo premium. O premium klasės auto su vidutiniu ar dideliu varikliu (palei kūbatūrą), tik antras kvėpavimas po 10 metų prasideda, o variklio susidėvėjimo požymiai (ekonomiškumo ir galios prardimas) pradeda pasireikšti tik po 500kkm. Ir tai ne "mažo pimpio" sindromas, o tiesiog praktiškiau ir patogiau. Aš savęs 1,9m ir 115 kg svorio neįsivaizduoju sėdinčio fiat 500 dydžio mašinytėj. Entuziastai išvis renkasi palei kitus kriterijus, istorinę vertę, techninius parametrus ir panašiai.
apvalus 2018-02-14 19:57
Visiskas kliedesys, kuris galiojo nebent pries 10 metu. Visu pirma, tai nebutina pirkt dyzelini automobili, visu antra, i tokius komentarus kaip paryskintasis galiu pasakyt tik viena - kompleksai ir ne kitaip. Jei is tikruju premium automobiliams prasidetu antras kvepavimas po 10 metu, tai jiems garantija bent 5 metu duotu drasiai. Deja, duoda 2 arba 3. Taip pat, gali pasiskaityt forumus, po kiek kilometru tam tikri BMW, Audi, MB modeliai susiduria su rimtomis problemomis. 500k km nekvepia.
Evil Goku 2018-02-14 19:58
Na, manau, jis turėjo omenyje, kad rinkdamasis naudotą automobilį turi išsirinkti ne tik modelį, bet reikia rinktis dar iš to modelio automobilių. Vienas automobilis gali būti nuvažiavęs virš milijono km, kitas gali būti neprižiūrėtas, trečias šiaip nesveikai drožtas ir pan. Tą patį pasatą 1.9 TDI gali gali nusipirkti lavoną, kuris birės baisiau už alfa romeo.
AAA000 2018-02-14 20:23
taigi kur dabar naujos uz 15k€, po 10 metu jos 2-3k€ nebelabai kainuoja bent trecdalis jau buna lauzuose ir prasideda lupinejimas dalimis. tada dar maziau nudrozti automobiliai turi apie 10 metu "antrini" resursa - kol pasieks stadija, kai ir lauzuose baigiasi atsargines dalys. cia mazdaug, kai automobiliui jau 20+ metu ir jis tampa relikviniu. va tada automobiliai tampa beviltiski ir jau neveverta pirkt. su placiai paplitusiais modeliais galima istempt net iki 30+ metu. o su retesniais modeliais gal ir po 10 metu jau i metalo lauza verta priduot. kai ner daug babkiu, manau verta imt tik naudotus ir nevaidint ten kazkokio elito. naujus lizingu pirksim kai Lietuvos algu vidurkiai pasieks bent 1200-1300€/men i rankas. cia yra valdzios problema - kaip pakelt salies atlyginimu vidurki, o ne kazkokiu vienos varpines "patareju" klausyt... aplamai - dirbtinis skatinimas imt naujus - tik smukdom bendra Lietuvos pragyvenimo lygi. cia kaip padovanot vokieciam po 5k€ uz kiekviena nauja nupirkta masina. tegu bent kompensuoja darbo vietomis - kokia nors surinkimo linija galetu pastatyt, arba tegul gamintojai dotuoja nauju pirkima lietuviams. juk vidine ES rinka. va tas turetu but skatinama is valdzios puses. dabar tik propagandas varineja...
1hitkillhack 2018-02-14 21:36
Namų aplinkos tvarkos palaikymo, nelaikau darbu, nei kažkokiu "super" sugebėjimu, tai savaime suprantamas ir daromas dalykas, kaip nusivalyti užpakalį. Tik kažkodėl šiuolaikinėje visuomenėje ryškėja faktas, kad jeigu moki pakeisti sauskelnes, ir išplauti indus, tai jau esi kažkas nerealaus ir tau pasikeisti automobilyje lemputę yra žema ir ta daro tik "iš rusų laikų" užsilikę senamadiški vyrai. Iš to ir išplaukia, kad vienintelis variantas pirkti ekonomišką auto išsimokėtinai (nes naujas premium net ir išsimokėtinai ne visiems prieinamas) ir svarbiausias dalykas, kad būtų garantinis. Ir tokie pritempimai su vakarų valstybėmis kuriose visi skuba pirkti skardines tik guodžia žmogų, kuris neturėdamas pasirinkimo, nusipirko tokį automobilį.
Xdmin 2018-02-14 21:38
S klases mersas daznai perkamas tiesiog del statuso. Ir per visa Europa skersai isilgai verslininkas nevazines, jis skris, nebent tures vairuotoja, nes netures jis laiko kad galetu tiesiog 8h vaira laikyti.
kernel_panikuoja 2018-02-14 22:11
Xdmin 2018-02-14 22:16
As tik nesuprantu kodel lietuviai taip limpa prie tu vokisku masinu. Japoniskas ar prancuziskas automobilis 2-3 kartus pigesnis, o jei perkant uz tokia pacia kaina tai kokybe tikrai vokieti pranoks.
shift 2018-02-15 00:40
Visiškai pritariu. Pats gyvenime pirmiausia turėjau dvi vokiškas mašinas, po to du prancūzus, dar po to vieną japoną. Tai patirtį reziumuočiau taip: širdis linksta prie prancūzo, nes tai daugeliu aspektų maloni mašina vairuoti; protas linksta prie Toyotos, nes tai daugeliu aspektų kokybiška, tvirta ir praktiška mašina, na o vokiečių nenoriu prisiminti, nes per daug praleista laiko kelyje laukiant kol kas partemps. O dar kai matau, kaip bičiuliams byra greičių dėžės naujuose X5-6- uose, kaip pareina šaibom turbinos ir purkštukai vokiškuose dyzeliuose. Tai mokėti, premium kainą už low-end Passatą, gali tik visiškas mulas. O po to tam Passate dar reikia nakvoti, kad narkašos multimedijų ir veidrodėlių neišrankiotų. Atsakant į temos problematiką, mano automobilį reikia pirkti tokį, kurio suminės išlaidos eksploatacijos laikotarpiui būtų pačios mažiausios, plius saugumo veiksnys ne paskutinėj vietoj. Tam ponui V. Švedui aš galiu parodyti vidurinį pirštą už jo kalbas (žinoma, jis čia varo propagandą naudingą savo verslo interesams). Prieš tris metus pirkau Corollą Verso už 3500 €, per tą laiką su remontais ir profilaktiniais patarnavimais man prisidėjo dar kokie 2500€ išlaidų (diržai, stabdžiai, sankabos diskas ir kt smulkūs patvarkymai). Jei būčiau ėmęs naują tos pačios klasės mašiną lizingu, būčiau dėjęs 4500 € ant pradinio įnašo, 500-1000 Kasko, 300-600 patarnavimai, + kas menėsį po 150-250 € įmoka. Tai klausimas ką aš tokio gaunu iš tos naujos mašinos sumokėjęs 10-12k per tris metus, ko negaučiau iš savo senos toyotos už 6 k € per tą patį laiką? O gaunu tik bereikalingą skylę savo kasmėnesiniame biudžete, iš kurios maitinasi dilerio įmonės telefono ragelio kilnotojas, lizingo bendrovės ilgakojė žiurkytė už trijų popieriaus lapų supildymą imanti palūkanas ir komisinius, ir autorizuoto serviso tepalų dangtelio atsukinėtojas. Visus juos aš tuos tris metus savo įmokomis turėčiau išlaikyti. O praėjus trims metams vis dar neturėčiau nuosavos mašinos. Tegul jie eina švilpt kartu su tuo Švedu.
gytis13 2018-02-15 09:18
Kažkada turėjau Ford Escort, ne itin prestižinę mašiną. Kainavo 2000m gal 5000lt. Automobilis gesdavo "pagal kalendorių", maždaug kas pusę metų kas nors pabyrėdavo. Tačiau remontas kainuodavo gana nebrangiai - 300 - 500 lt. Taip pat reikia pastebėti, kad dėl gedimo kelyje nebuvau sustojęs nei karto - visada pasiekdavau tikslą Gal vieną kartą teko darbe mašiną palikti - trūko antifryzo šlanga, kurią pakeičiau darbovietės kieme. Tad suskaičiuojam - važinėjau 10 metų, tarkim remontai per metus 1000 lt, pridedam kainą ir gaunam 15 000 lt. Tuo metu panašios klasės naujas automobilis kainavo gal 30 000 lt, kuris po 10 metų eksploatacijos kainuos kokius 5000lt. Tad gaunasi, kad senas rūdijantis neprestižinis automobilis dvigubai pigiau kainuoja nei naujas toks pats. Ir viskas. Kai išrūdijo dugnas, atidaviau į šrotą, nors kaip nekeista paskutinius 2 eksplotavimo metus automobilis praktiškai negedo (matyt jau viskas buvo pakeista kas genda). Po to pasimokiau iš Fordo eksplotavimo patirties r nusipirkau negendančią Toyotą. Tai statistika visai įdomi būtų. Ne naujų automobilių naudai
kukulis4 2018-02-15 09:47
Tu ziuri vien tik is savo perspektyvos. Ir taip, gali buti, kad su tokai finansine padetimi, kaip tavo, is tiesu neapsimoka eksplotuoti naujo automobilio. Ir cia nieko blogo. Bet yra ir kitu perspektyvu. Sakykim mano situacija - naujo autmobilio ekslpotacija man kainuoja 350 eur/men (cia sudejus ir lizinga ir kasko ir aptranavimus, bei skaiciuojant, kad lizingo pabaigoje jo likutine verte bus 0, nors tai, zinoma, netiesa). 350 euru yra mazdaug 5-6% mano seimos menesinio biudzeto, kitaip sakant - nedaug. Taciau uz tuos pinigus as gaunu mano poreikius visiskai atitinkanti, saugu, patikima, be jokiu pasleptu trukumu, automobili, bei neturiu absoliuciai jokiu su to automobilio eksplotacija susijusiu problemu visa lizingo laikotarpi. Mano atveju tai labai maza kaina uz tai, ka gaunu. Zinoma, galeciau leist kokia 20% seimos pajamu, ir vazinet su kokia panamera. Finansiskai man butu pakeliama, bet ar nebutu juokinga?