Problema, kurios negali išspręsti nei policija, nei techninės apžiūros centrai: vairuotojai apgauna visus, o paskui patys žūna avarijose

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Vatsonas 2018-02-18 15:51
Kazin koks airbagas isgelbes jei smugio metu stulpas salone atsiranda, pirmiausia reikia pasirinkt saugu greiti
apvalus 2018-02-18 15:58
Juokingiausia, kad lietuviai sitam reiskiniui vis tiek randa pateisinimu - reikia nedaryt avariju, atsargiai vaziuot ir t.t. O kad pagalviu nera, tai cia ne beda...
dzo 2018-02-18 17:00
Manau oro pagalviu buvimas/nebuvimas yra pacio vairuotojo ir jo keleiviu reikalas, nes tai nei kiek nekenkia aplinkiniams. Cia tas pats kaip vaziuot dviraciu be salmo - dviratininko pasirinkimas. Zinoma kitokia situacija kai automobilis parduodamas su isimtom/neveikianciom pagalvem.
Shinigami 2018-02-18 17:12
Nežinau kiek ten tos pagalvės padeda/nepadeda, bet žinau kad automobiliai kainuojantys po 500k lėkdami ant 300 km/h pervažiuoja 3 stulpus, o vairuotojas išlipęs eina į bara baliavoti. Čia tik pigios auto be pagalvių važiuodamos ant 50 km/h vairuotoja veža į ligoninę.
bahuriux 2018-02-18 18:19
Nebent F1 bolidai ir panašios turi lengvą ir stipru kokoną, kuris apsaugo gerai ir tvirtai diržais prisegtą pilotą susidūrimo metu, ilgas priekis ir šonai pagaminti iš, grafito puošto sugeria energija ir subyra į šukes apsaugodami pilotą su visu kokpitu. Todėl trasoj žuva tiek nedaug lenktyniniku. Bet tai nelabai ką bendro turi su civilinėm auto, kad ir kiek jos kainuotu, nebent supercarai iš tu pačiu medžiagu, kaip F1.
Xdmin 2018-02-18 19:15
Superautomobiliai avarijos metu truksta pusiau ir variklis su visa inercija lekia sau o pilotas su keleiviu skrenda atskirai, todel jie ir isgyvena jei nelekia i fura. Smugio sugerimo taktika neveiktu, nes greiciai tiesiog per dideli.
HDi 2018-02-18 20:02
Grįžtant nuo superautomobilių prie krikščioniškų dalykų, nu yra tam tikras tipas žmonių, kur ai, nieko nenutiks, svarbu kuo pigiau važiuot/susitvarkyt Turiu draugą, kuris pirko daužtą mersą, žinau kaip šūdinai jis buvo remontuotas, kad tik kuo pigiau, lonžeronas kurį tikrai reikėjo naują virinti, nekeitė nes per brangu, po kiek laiko sako airbago klaidas man mėto, davai nuskaityk, nuskaitėm, vairo oro pagalvėj per didelė varža, nu sako jei kas varžą dėsim. Išardėm tą airbagą, tai ten laidai pirštais susukti! Sulitavau aš jam normaliai nors ten reikėjo realiai visą pynę nuo fyškės iki fyškės keist, bet nenorėjo. Dabar sau parsivežiau BMW trečiuką 2014 metų, kuris buvo partemptas iš USA, ir Kaune sudaužytas vėl, nu aišku padangos ten medinės universalios tai nenuostabu kad papylė ant plikledžio. Tai nežinau nu taip lėvai remontuotos mašinos neesu dar matęs. Dėta belenkas, ant snarglių laikėsi, balkis matosi kad nuo pirmos avarijos nekeistas. Su airbagais ir atskira istorija, jie kaip ir visi yra, kompas airbagų kaip ir veikia, bet chalturkių kažkokių tikrai daryta, priekiniai smūgio davikliai nukarpyti laidai (EU rinkai tie davikliai nėjo tai čia gal būtų kaip ir ok, bet kompas tai USA rinkos vistiek stovi), paskui pasijungus kompą rodo kad ir daugiau daviklių nėra nors jie turėtų būti, tai ten su airbagų kompo softu kažkoks kastratas padarytas Žodžiu bus reikalų atgaivint kad veiktų kaip pridera nes dabar neaišku ar net suveiktų. Ir ką Tu tokiems žmonėms, čia net ne pardavimui buvo abi darytos, o sau...
R35P3CT 2018-02-18 20:44
Na nžn kur čia matei, kad nuskintu tris storus stulpus ir vairuotojas eina į barą. Jei kalbi apie Lambo kuris nučiuožė į griovį nulenkęs atitvarą ir užsidegė tai ten toli gražu ne į stulpą rėžėsi. Yra ir BMW M5 300km/h (60metų žmogus) lėkęs autobanu pamatęs priekyje užlindusi auto staigiai metėsi, ir nesuvaldė automobilio atsitrenkė į atitvarus, tada nulėkė į griovį, bei vertėsi - vairuotojas ir keleivis gyvi. Bet tai ne stulpas... Beje pats turiu BMW ir sėdinės daviklis būna sudurniuoja kai kas nors atsisėda ir kartais užsidega AIRBAG. Pagalvės visos vietoje, nes esu ardęs šonus vedžiojant tūrio daviklius tai visos pagalvės yra ir originalios. Klausimas jei kas nors supranta, ar suveiks jos ar reikia daviklį keisti ?
daynewss 2018-02-18 20:51
Dėl supercar'ų, tai įveskit google "lambo crash in moscow". Senas geležinis stulpas eina per lambo kaip karštas peilis per sviestą.
Xdmin 2018-02-18 21:12
Mazdoje 6 ta pati problema, su keleivio sedyne. Kiek domejausi, tai esant rimtam smugiui sauna visi airbagai, nesvarbu sedi ar ne. Silpnam smugiui gali ir nesuveikti. Kaip suprantu, jei desi varza tai kompui atrodys kad visada sedi keleivis, todel saus jei tik reikes, bet mes nieko nedarem, nes retai kada uzsidega ta lempute.
Skeptikas 2018-02-18 21:16
Man kažkaip keista, kad žmonės taip sureikšmina oro pagalves. Pagrinde auto keleivius saugo pasyviosios sistemos, vadinamosios - "crumple zone", kurios kiek įmanoma sugeria smūgio jėgą ir metalo konstrukcijos kurios atlaiko dideles deformacines apkrovas ir neleidžia stulpams patekti į mašinos saloną. Tuo tarpu airbagai kai kuriais atvejais gali net neišauti, nes "netinkamas" susidūrimo kampas arba net pridaryti daugiau žalos nei naudos. Pvz. man įdomu jei koks airbagas iššautų kai keleivis žaidžia su išmaniuoju ? Jei būtų priešais nosį prisikišes tai ir dantų gali netekti nuo tokios apsaugos. Edit: kiek žinau, tai auto gamintojai senesnėms nei 5 metų mašinoms neteikia garantijos, kad išvis oro pagalvė suveiks.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-02-18 21:26
HardAxe 2018-02-19 00:06
Na jie važiuoja trąsoj su vienpusiu eismu be medžių kelkraščiuose. Serijiniai automobiliai visų pirma projektuojami išgyventi smūgį į priešpriešais važiuojantį automobilį.
apvalus 2018-02-19 00:26
Taip buna, kai zenkliukas ant kapoto ("statusas") yra svarbiau nei savo ir savo artimuju sveikata.
VikceII 2018-02-19 08:44
issiprogramuoja tas daviklis tik avarijos metu issaus ir keleivio airbagas ir tiek