30 sekundžių reklamos, kainuojančios 5 mln. dolerių: geriausios „Super Bowl“ automobilių reklamos, kurios tikrai vertos kelių minučių dėmesio (Video) (4)
5 milijonai dolerių – maždaug tiek kainuoja 30 sekundžių reklaminis klipas labiausiai žiūrimos JAV transliacijos „Super Bowl“ metu. Daugiau nei šimtas milijonų žiūrovų žiūri amerikietiškojo futbolo lygos NFL finalą, tad rinkodaros specialistams tai – puikus būdas pasiekti didžiulę auditoriją.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kai klipas kainuoja tokią apvalią sumą pinigų, reklamos užsakovai klipų kūrimui lėšų taip pat negaili. Kiekvienais metais po „Super Bowl“ sudarinėjami penketukai ar dešimtukai geriausių transliacijos metu rodytų reklamų, jos paprastai laimi ir kitus prestižinius apdovanojimus – „Kanų liūtus“ ir pan.
Vieni populiariausių reklamos užsakovų yra automobilių gamintojai, tad čia pateiksime 5 geriausius klipus, rodytus 2018-ųjų „Super Bowl“ transliacijos metu. Jie išrikiuoti abėcėlės tvarka, kadangi išrinkti vieną geriausią būtų nepaprastai sudėtinga.
„Jeep“: „Anti-Manifesto“
Kas paprastai kalbama automobilių reklamose? Tai – pats nuostabiausias, geriausias, praktiškiausias, inovatyviausias ir visoks „-iausias“ modelis. „Jeep“ šią žinutę supaprastino ir naująjį „Wrangler“ pristato vaizdu, kurį pamatyti primygtinai rekomenduojame.
„Jeep“: „Jeep Jurassic“
„Jeep Wrangler“ yra automobilis, tinkamas bet kokiems keliams ir galintis atlikti bet ką. Net ir pabėgti nuo dinozauro.
O reklaminio klipo pabaiga – ne mažiau stulbinanti.
„Hyundai“: „Ref to the Rescue“
„Hyundai Kona“ – išmanus automobilis, kaip ir jo pirkėjas. Korėjiečiai tokią žinutę sugalvojo perteikti labai žaismingu būdu – pasitelkdami vaikus, futbolą ir nepamiršdami paminėti įvykio, kurio metu buvo rodoma reklama – „Super Bowl“.
KIA: „Stevel Tyler Big Game Ad – Feel Something Again“
Nebrangių, tačiau patikimų automobilių gamintojas iš Pietų Korėjos nusprendė pakeisti savo įvaizdį ir praėjusiais metais pristatė išraiškingą ir sportišką „Gran Turismo“ tipo „Stinger“. Tai nėra automobilis, kurį pirkėjai graibsto tarsi karštas bandeles, tačiau tai – puiki rinkodaros priemonė markės įvaizdžiui gerinti. Kad jis būtų dar geresnis, KIA pasitelkė Steveną Tylerį – grupės „Aerosmith“ lyderį.
„Toyota“: „Good Odds“
„Toyota“ dar neseniai buvo gamintojas, kuriantis labai įvairius automobilis: sportiškus „Supra“, jaunimo pamėgtus „Celica“, šeimyninius „Avensis“, novatoriškus „Prius“, visureigius „Land Cruiser“, pikapus „Hilux“ ir t. t. Šiandien sportiškumo genas praktiškai išnykęs – vienintelis „Toyota GT86“ suteikia užuominų apie „fun to drive“ kriterijų, tačiau visi kiti modeliai yra tik patikimi, nelabai gražūs ir išlaikantys vertę. Jeigu apie „Alfa Romeo“ automobilius galima sakyti, kad jie turi dvasią ir verčia vairuotojus jaustis ypatingais, tai „Toyota“ yra visiška priešingybė.
Tačiau reklaminiame klipe „Toyota“ toli gražu neprimena nuobodaus pilko dyzelio. Jausmingas minutės trukmės klipas rodo aštuonis medalius parolimpinėse žaidynėse iškovojusios Laurel Woolstencroft kelią į karjeros aukštumas.