Mitus paneigiantis eksperimentas: kam reikia daugiau dyzelinio kuro norint nuvažiuoti tą patį atstumą - ar 1,5 tonas sveriančiai „Volvo V40“, ar dyzeliniu generatoriumi įkraunamam ir 2,2 tonas sveriančiam „Tesla Model S“? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-02-20 21:30
tai sitai senai visiems aisku, kad geneatorius - dirbdamas vienodomis apsukomis savo optimaliam darbiniam rezime isgaus geriausia NK (sunaudos maziausiai imanomai kuro). nei net labai istobulintas vidaus degimo variklis, varinejamas dideliam apsuku diapazone bet kokiam automobilyje. bet generatoriaus pagaminta energija reikia kazkur kaupt. energijos balansavimo problema, nes buna energijos pertekliai ir trukumai. vadinasi reikia dar idet ir tarpini akumuliatoriu. o jis brangus. ir ta nauda is ekonomiskesnio kuro vartojimo prarandama. bet pakankamai atpigus akumuliatoriams manau teliks tik tokio modelio automobiliai: elektromobiliai ir elektromobiliai su dyzel generatorium. pereinamieji hybridai tada iskart numirs kaip klase. ------- siaip ekspermentas gana nekorektiskas, dyzel generatoriu turejo veztis Teslos bagazineje, ir greiciausiai tada butu prastesnis rezultatas gal net Volvo dyzeliukas butu pasirodes geriau. bet esme teisinga. panasiu ekspermentu ir Lietuvoj daryta. dar net kai Teslu nebuvo. issiaiskindavo tik viena tiesa - per brangus akumai
evaldosia 2018-02-20 22:10
vasarą gal ir geriau su elektra važinėti,bet žiemą,labai praverčia tas šalutinis vidaus variklių produktas ,kaip šiluma.tiesa dyzeliai tos šilumos išskiria mažiau negu benzininiai.
AAA000 2018-02-20 23:17
syla ir elektromotorai ir akumuliatorius ausint reikia tiesiog silumos kiekiai mazesni, bet sitam reikalui tikrai pakaks. na galbut sandaresni salona padarys siaures salims. siaip zemes ukio technikoje, kur turi galingus akumuliatorius, yra visokiu programuojamu rezimu, pvz susildo salona nuo akumuliatoriu su taimeriu, ateini i jau silta masina, atitirpusiais langais, pravedinta ir pan. sedi ir dirbi. nera tokiu sokinejimu, kaip automobilyje vien su VDV, kai ryte ten skutineji langus ir sildai masina tiesiog kai neusidures - tau atrodo cia kazkoks baisus reikalas - kad "taip nebebus kaip buvo". bet nepagalvoji - kad greiciausiai "bus dar geriau" as manau, kad jei jau teks ikraudinet laidu kas nakti, tai tiesiai is laido paims energijos masinos siluminiam "tonusui" palaikyt ziema. pvz Suomijoj tai prie daugiabuciu visi turi po stovejimo vieta lauke su individualia rozete net iprastiems VDV automobiliams pasildyt ziema. nes pigiau elektra, nei kurent kura. jie taip pat skaiciuoja ir taupo kur imanoma. Lietuvoj tiesiog tokio poreikio ner, ar tiesiog neprate zmones prie komforto pasitenkina gramdekliu arba nezino tiesiog, kad taip galima... vnz cia reiktu rimciau panagrinet... silumos verte siaip nedidele, galbut elektrinis kondicionierius net sutaupyma duotu siuo atveju... geras cia tavo pastebejimas - vertas issamios diskusijos
Zdarovas 2018-02-21 07:48
as kitaip issireiksiu, kaip eskaluojama ta tema su elektriniais vs dyzeliniais matorais, visa burbula apie tersima ir dyzeliniu salinima. Paprastas valstieciui dabar reiktu pirkti nauja masina, jog neterstum pinigu, uz dvigubai, trigubai didesne suma negu ta volvo kainuoja, nors jis ir tos volvos neisgaletu isigyt. man cia vapse brukalas...
HDi 2018-02-21 09:12
Visaip kaip kontroluojamas autonominis šildymas egzistuoja ir lengvuosiuose automobiliuose, tiek kaip gamyklinė įranga tiek kaip papildomai sumontuota. Aš ant savo naudoju nuotolinį užvedimą.
AAA000 2018-02-21 16:44
nu bet sutik, eikvot kura ir dar sukt varikli, bet jo nenaudot - nelabai ekonomiska ir jei imt pacios pasildymo sistemos savikaina ir palygint su elektrinio alternatyva - manau zenkliai pigesne butu ten. blogiausia padetis bus cia su autopilotais. bus ir labai brangu padaryt autopilota ant VDV bazes - reikes didesniu skaiciavimo pajegumu. ir manau jie ten gali konkreciai prieikvot kuro be reikalo kokioj nors ekstra situacijoj
AAA000 2018-02-21 16:48
tarsa niekam nerupi, kol valdzia baudu neprades deliot taip kad cia reliatyvus klausimas. pabalsuok uz kokius konservus - tai garantuotai padarys blogiausia varianta o tie kur neiperka - maksimalias baudas gaus - aiskins ka nors, kad skatinimo islaidos dideles arba seseline ekologija reikia istraukt
kernel_panikuoja 2018-02-21 17:03
Nieko ten ne blogiausia. Pas modernius VDV siai dienai turbut tik stabdziu pedalas teliko vis dar tiesiogiai mechaniskai pajungtas, o ne laidas i kompa. Svarbiausia pas autopilota yra patikimas AI, o kad vietoje el. motoro bus VDV tai skirtumas valdymo bloku mikrokontroleriu firmware'e nebent.
zet 2018-02-21 17:38
man tai valstieciu ir socialdemokru bei darbo : nesamoningos partijos. Reikia ziureti, kad isvis netaptu policine valstybe, kur uz bet kokia smulkmena bus baudziakas, o vagys 16 ir daugiau kartu teisti vaikscios gatvese.
technologas 2018-02-21 18:34
Man tai keista iš kur ta triguba suma jei tarša mažesnė. Gal kas galėtų paaiškinti, nes aš įsivaizduoju - kaina≈tarša. Jei manote kitaip, paaiškinkit, iš ko ta kaina susideda ir kaip galima pasiekti mažą kainą daug teršiant, Kinijos su anglimis nekišti. Bet kokiu atveju, mokant daug pinigų netyčia galima suteikti galimybę kažkokiam gudručiui prisipirkti daug kuro (dyzelino?) ir atsakančiai priteršti.
AAA000 2018-02-21 22:25
taigi ispusta dirbtinai kuro kaina per mokescius. valdzia sedi ant mokesciu - ir kol juos gauna is kuro - jokiu kuro tarsu smarkiai nereguliuos. bus einama tokiu keliu - kels mokescius elektros tarife ir jais dengs kuro mokesciu netekima. o kai balansas persisvers elektros naudai - va tada jau kirs baudomis kuro tersimui. europoj tiesiog labiau pasistumejes procesas ir ten jau situacija ant ribos. o pas mus atsilieka kaip visada kokiu penkmeciu viskas. mes juk protektoriatas. arba perdelios ant visokiu privalomu keliu mokesciu ir pan... uzners vienu zodziu apynasri vistiek. dabar juk visas gyvenimas suvarzytas nuo a iki z, tiesiog visi taip priprate - kad nebekreipia demesio - galvoja kad cia naturalu .
AndriejusArtamonovas 2018-02-22 21:08
Kažkada neperseniausiai buvau jūtūbėj radęs videoapžvalgą apie teslamobilį maskvoje, ir ten buvo kilometražas/kilovatvalantažas pateiktas, konkrečių skaičių neprisimenu, bet paskaičiavus km/kwh, kraunant iš namų rozetės ir mokant už elektrą, paskui konvertavus gautą sumą į litrus, gavosi, kad tesla pinigais sunaudoja 3-3,5 l dyzelio 100 km lietuviškomis dyzelio ir elektros kainomis