Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
stdio 2018-02-22 11:36
Dėl šio punkto suabejočiau "Greitai stabdyti tokią masę nėra lengva, todėl bus sukuriama daug karščio".
Kuo didesnė baterija, tuo didesnę įkrovos srovę gali priimti. Regeneraciniai stabdžiai su tokia baterija garantuotai bus labai efektyvus.
Xdmin 2018-02-22 13:20
Srove priimti tai gali bet yra neisspresta problema su ausinimu. Staigia iskraunant baterija ji kaista, staigiai ikraunant taip pat kaista. Siuo metu situacija tokia, kad negali net kelis kartus isibegeti maksimaliu pagreiciu, todel stabdyti regeneraciniu budu greiciausiai isvis negali po isibegejimo.
audriusn 2018-02-23 08:53
Tai greiti pamatavo ar eilinis perdimas i vandeni? Pagreitejimas is vietos idomus amerikosams, europoj idomu per kiek apvaziuos Schleife?
Iki 2020 dar paziuresim ka pasiulys Rimac. Ir niekas nezino ko gali prigalvot C. von Koenigsegg.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
100 km/h greitis vos per 2 sekundes, didžiausias greitis 400 km/h: naujos kartos „Tesla Roadster“ nuneša stogą, bet kas bus jei jis išvažiuotų į lenktynių trasą? Iš karto paaiškėtų vienas didelis trūkumas (Video)