Kuo skiriasi 2-os kartos ABS sistema nuo 3-ios kartos? Žurnalistų bandymas „Continental“ trasoje parodė įspūdingus skirtumus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-03-01 12:58
Tai kuo skiriasi? Nieko apie pačią technologiją, tik tiek kad naujos kartos veikia geriau nei senos kartos.
HardAxe 2018-03-01 13:28
o kur stabdymo kelias? Man kaip ir dzin laikas, įdomiau kiek metrų nuvažiavo.
bahuriux 2018-03-01 16:45
Per 6 sekundes su gerom padangom nuo 70km/h ir 1 karta ABS sugeba sustoti ant ledo. 6 sekundės tai kaip veiksmo filme, kai dingsta stabdžiai. Senai žinoma kad lenktynininkas be ABS sustabdo geriau nei su ABS įdomu kas būtu, 3 kartą ABS palyginti prieš lenktyninką? Beto nežinau, kaip jie stabdė, reikėtu stabdyti su įjungta pavara betkuriuo atveju.
FtBall 2018-03-01 16:54
Duočiau 90%, kad su automatais. Šiaip kažkaip labai mažai informacijos pateikiama. Ir vos ne svarbesnis yra ne sustojimo atstumas/laikas, o kiek tiesiai mašina važiuoja ir galimybės kažkiek keisti važiavimo kryptį. Čia ko gero rašoma apie tą patį eksperimentą: http://automotivepurchasing.com/technol ... stem-abs3/ Vien paveikslėlyje pavaizduota situacija kai priekyje yra kliūtis, tenka stabdyti ir pasukti į šoną. Taip pat ir vienas iš testų buvo eismo juostos pakeitimas nuspaudus stabdžius.
unytas 2018-03-01 17:56
straipsno pradzoi parasita 15min tai ir taip aisku kad nieko konkretaus neparase.
Evil Goku 2018-03-01 18:53
Jei lenktynininkas turėtu keturis stabdžių pėdalus kiekvienam ratui ir keturias kojas, tada galėtų mėginti konkuruoti su šiuolaikine ABS.
bahuriux 2018-03-01 21:30
Nežinau kaip 3 kartos ABS dirba bet 1 ir 2 kartos ratai kai stabdai yra sugrupuoti istrižai, galas dešinė kartu su priekis kairė ir galas kairė su priekis dešine. Jei trumpam užsiblokuoja, arba holo daviklis nuskaito nors menkiausia greičio neatitikimą pvz priekiniam dešiniam rate, nes jis užvažiavo ant slidesnio paviršiaus (o kairysis dešinysis ratas ant sauso asfalto), tada ABS solenoidas atleidžia pusė stabdžių sistemos laikinai, bet tik preikiniam dešinam ir galinam kairiam, kiti du ratai stabdo ir toliau kaip priklauso, tas daroma tam kad neužneštu mašinos užvažiavus vienam ratui ant ledo, ar kelkraščio kai smarkiai stabdai. Teoriškai galima stabdyti ir kiekvieną ratą atskirai skirtingom jėgom ABS kompas tą sugebėtu paskaičiuoti, bet jei tokia sistema nors truputėli sufeilins, pvz dėl holo daviklio gedimo ar tū metalinių dantų aprudyjimo, nusiridensi kūlversčiais stabdydamas ant paprasto sauso asfalto net nesukinėdamas vairo.
gytis13 2018-03-02 11:34
Aš aišku su sena mašina važinėju, bet šią žiema kažkaip patinka pasityčioti iš ABS. Vis pasitaiko pavažiuoti keliu, kur vienam krašte ledas, kitur plikas asfaltas. Užvažiuoju mašinos kraštu ant ledo ir per stabdžius. ABS suveika ir mašina nestabdo. Kažin kaip būtų geriau, ar kai ABS atmeta stabdymą ar be ABS užblokuoti ratai čiuožia per asfaltą ir per ledą? Gaila ABS jungiklio salone nėra, viskas būtų aišku
bahuriux 2018-03-02 15:09
Be ABS kai vienas kraštas ant ledo kitas ant asfalto, nuspaudus stabdžius mašina pradėtu taip staigiai suktis kad tu net nespėtum sureaguoti ir suprasti kas atsitiko. ABS tą ir daro stabdo visus ratus su vienoda jėga niutonais, nes antraip mašina iškart taptu nevaldoma. Tarkim užvažiuoji dešine puse ant ledo ir spaudi stabdžius be ABS, tada kairė pusė stabdoma 3-5 kN jėga, o dešinė 0,5-1 kN, ar daug reikia komentuoti kokios jėgos veiks kuria mašinos pusę ir kaip tai atsilieps mašinos stabilumui.