VGTU docentas pastebėjo didelę vairuotojų klaidą: įsivaizduoja, kad visi varikliai vienodi ir kad vienodai juos reikia šildyti - iš tiesų tik be reikalo naudoja degalus, gaišta laiką, o galiausiai dar ir sugadina turbiną

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

augo.girioj 2018-03-01 12:02
"iš tiesų tik be reikalo naudoja degalus, gaišta laiką, o galiausiai dar ir sugadina turbiną" Straipsnio pavadinimas ir turinys prasilenkia vienas su kitu, kaip diena su naktim. "M. Melaika priminė, kad alyvos klampumas priklauso nuo temperatūros. Šaldama ji stingsta ir nepasiekia visų paviršių, kuriuos turi sutepti. Todėl rūpinantis turbokompresoriaus ilgaamžiškumu skubėti važiuoti su nepašildytu varikliu neverta."
bahuriux 2018-03-01 12:03
Betkuriuo atveju neįsivaizduoju važiavimo su dyzeliu po 2 ar net 5 minučių šildymo ant laisvų, kai lauke -20C ir žemiau. Paprasčiausiai užšala langai iš vidaus ir š gaunasi. Nori nenori, sveika nesveika, degini nedegini bereikalo degalus, bet esi priverstas šildyti 10-15 minučių.
X-log 2018-03-01 12:36
Aisku nuo dyzelio priklauso, bet kol nebuvau webasto susutvarkes, tai reikedavo pravaziuot ~20km kad salonas pradetu silti, ant laisvu isvis be sansu kazka uzsildyti ar langus atitirpinti. Tai leisdavau padirbti pora min, tada prasigramdai kazkiek langa is vidaus ir vaziuoji kaip tanke arba silika gelio "kojines" dedi is vakaro.
VikceII 2018-03-01 13:01
man ant automobilio dzin, sildau tik tam kad kai reiks vaziuot man butu silta ir nereiktu ten drebet nuo ledinio vairo ir t.t.
ISG 2018-03-01 14:11
Reikia normalu tepala naudot (0w), ir nereiks sildyt. Visi galvoja, kad visas tepalas subega i karteri, ir kaskarta uzvedus varikli reikia isnaujo ji pompuoti. Istikruju yra atbulinis voztuvas tepalo filtre, arba kitur, priklausomai nuo modelio - jis neleidzia visam tepalui subegti atgal. Daug tepalo lieka kanaluose ir niekur jis nedingsta. Aisku jis kazkiek sutirsteja, bet variklis susyla zymiai greiciau jei jam duodi apkrovos, negu kad dirbdamas ant laisvu. Todel reikia drasiai, bet ramiai vaziuoti iskarto, o ne duminti ir tersti aplinka ir ismetineti benzina veltui...
bahuriux 2018-03-01 15:05
Jo užsipilkim visi 0W ir langai neapledės iš vidaus. Su benzininiu gali taip daryti, kai jie šyla, pats taip važiuodavau. Dyzeliai nešyla astra 1,7 cdti važiuojant 70-100km/h nepašilo iki darbinės temperatūros per 50 km atstumą, salone vos vos šilumos buvo, lauke -22C.
ISG 2018-03-01 16:00
Ne variklio problemos, kad tavo langai uzsala is vidaus. O cia tema apie varikli. Jeigu tavo langai sala, tai visada gali is masinos el lizdo (prikurkes) pasijungti koki nors peciuka ar panasiai. Gal tavo masina buvo dauzta ir renkasi dregme, gal kilimeliai slapi, gal salono filtras pasenes/suslapes. Daug priezasciu gali buti, bet variklis cia ne prie ko O kad per km nepasyla iki darbines temperaturos, tai cia kita tema, ir tikrai, manau, yra problema variklio ausinimo sistemoj.
SILORAKAS 2018-03-01 16:21
Termostatą pasikeisk - šils normaliai.
HardAxe 2018-03-01 16:27
Mano galva nereikia šildyt variklio iki šilto, bet stovint jam prasidirbti kokią minutę - sveika. Kažkiek pajudės tepalas, kažkiek susiteps detalės, kurios tepamos taškymo būdu ir galima lėtai riedėti. Specialistai verkia, kad varikliai nenumatyti stovėdami dirbti, bet kamščiuose tai žmonės stovi ir po ilgiau. jei yra klimato kontrolė reik palikti įjungtą kondicionierių, labai dažnais atvejais tai padeda nuo langų rasojimo. passat 2.0 tdi, sušyla per kokius 5km nuvažiuotus. update: va vakar specialiai pažiūrėjau. -5C, užsikūriau nubraukiau sniegą, po minutės išvažiavau. Po 4min ramaus važiavimo (travel time 5min) miestuko gatvėmis į saloną ėjo šiltas oras (~+20), termostatas rodė dar nulį (prasideda nuo +40 skalė).
iPienius 2018-03-01 19:28
teko susidurt su kai kuriom masinom (ne lengvosiom), kuriose esant saltam varikliui riboja sukius ir neleidzia perjungti i aukstenes pavaras. vienoj net i (2017 metu gamybos) rekomenduoja esant zemoms temperaturoms leist varikliui isilti 5-10 min (kuo zemesme temp, tuo ilgiau)
FtBall 2018-03-01 19:41
Buvom išsinuomavę Renault Traffic busiką, tai prie 0 kamštyje gali mirtinai sušalt, nes salono niekaip nepašildysi.
Evil Goku 2018-03-01 20:13
Na dyzeliniai automobiliai yra ~20% efektyvesni, todėl benzininiai išskiria ~20%daugiau šilumos.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-03-01 22:17
Tai čia panašiai kaip mano: neparūkysi prie užvestos mašinos - rūkysi viduj Realiai tai greičiausiai liambda zondų kaltė, t.y. jų darbinė temperatūra pakankamai aukšta, tai kol nepašilo, tai ir kuro mišinį netinkamą "pateikia". O AT dėžė irgi kai jau durs į ketvirtą bėgį, tai atrodo iš salono išspirs. Bet realiai 5min ir jau ~70 laipsnių - galima judėt
HardAxe 2018-03-02 10:52
be to dyzelyje daugiau skysčių ir sunkesnis variklis, turi gerokai daugiau masės sušildyti iki pasidarys šilta.
Pumper 2018-03-02 10:59
Iš vidaus apledėja, nes salonas drėgnas. Reikia drėgmes surinkimo maišelį specialų mašinoj laikyti arba bent jau išvėdinti saloną gerai po važiavimo, t.y. kad nebūtų didelio temperatūrų skirtumo laukas-salonas, dėl ko kondensatas susidaro ant langų iš vidaus.
FtBall 2018-03-02 15:32
Dar iš patarimų serijos: Kondicionierius sausina orą. Rudenį/pavasarį lyjant lietui dažnai tenka įsijungt. Guminiai kilimėliai - tiesiog išpilt vandenį galima. Tvarkingas salono filtras. Aišku, ir trumpoms kelionėms geriau rinktis benzininį automobilį.