Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2018-03-05 20:48
Na jei avarijų skaičius tik didėja, vadinasi visos iki šiol puoselėtos priemonės (baudų didinimas, naujų policijos automobilių pirkimas, naujų greičio matavimo prietaisų pirkimas ir t.t...) nedavė teigiamo rezultato.
Kažin kodėl automobilių gamintojai neapriboja automobilio galios ar visai neleidžia jo užkurti jeigu neveikia oro pagalvės? Gal dėl to, kad tai yra saugumo priemonė? Net auto "nežviegia" kai neveikia airbag, ko nepasakyčiau apie diržo nesegėjimą!
Technikinės apžiūros centrą tuoj reiks pervadinti į techninės ekspertizės centrą
Ir apskritai nesuprantu kodėl policija čia ėmė diktuoti kažkokias taisykles? Jie jau ką įstatymų leidėjai?
zaliaakis 2018-03-06 09:15
O kuo netiktu sąskaitą iš servizo kuris remontavo. Ten viskas būna sutvarkoma kad automobilis būtų techniškai tvarkingas. Net už papildomą užmokestį ir daugiau padaro.
Va tie kurie pasiima pinigus iš draudimo ir nesitvarko servize. Tiems suprantu kad reikia ekspertizės...
Ir taip nei vienas servisas sau neleis dėti apgavikus ar dar kokį šš. Įvykus avarijai ir nesuveikus saugos elementams. Bus atsakingas tas kas pries tai tvarkė. Ir kas norės rizikuoti savo reputacija ir teismų maratonais.
Mąsto kas kaip per kitą sudėtingą "galą"
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Policija pastebėjo įstatymų spragą, tad vairuotojams ruošia naujienas ir gali gerokai brangti draudimas