Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pasalietis 2018-03-08 12:12
Tik kazkodel pranesant policijai apie pl, lv ukrainos, ru keliu pazeidimus. Visada tas pats ats kad nesidalina duomenimis apie vairuotoje ir deja nubaus nieko negali
Sebastianas 2018-03-08 12:15
Hmm, studijų metais administracinės teisės dėstytojas ką kita sakė (čia buvo gal prieš tris metus). Jeigu vairuotojas užsienietis, tai policija protokolą laiko stalčiuje, kol terminas sueina ir po to išmeta lauk.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-03-08 12:24
Baudu krastas ta Lietuva: pragyvenimo lygis zemas, o baudos kosmines...
Lt: https://automokyklos.lt/baudos#greitis
Pl (max 120): http://www.speedingeurope.com/poland/
De: http://www.speedingeurope.com/germany/
Lv: http://www.speedingeurope.com/latvia/
Zodziu skirtumai ir logika aiski: tingi dirbt - prisiteisk!
Rukis 2018-03-08 13:03
Baudos net gi per mažos Lietuvoje.
Shinigami 2018-03-08 13:30
Paimkime Norvegija http://www.speedingeurope.com/norway/
Jei nori lyginti tai pagrindiniame šio tinklalapio puslapyje reikia žiūrėti į sumuštinio procentus. Ir matysi, kad Lietuva užima 56%. 100% yra Europos vidurkis pagal baudų dydį. Todėl lyginant su Europa, Lietuvoje baudos yra nedidelės. Dvigubai mažesnės nei Europos vidurkis.
vardasas 2018-03-08 13:41
Na kogero nebereikalo tos baudos, bet ne buduliams suprasti, jei jie kazkokiu budu isigijo gelda ir virsijo greiti bei delto buvo nubausti tai kalta valdzia. Kazin ar buduliai zino kad uz greicio virsijima yra baudziama? Kogero ne nes teises jie greiciausiai nelaike o pirko ir visiskai nieko neismano apie keliu eismo taisykles. Jiems atrodo kad taisykles sugalvotos tam kad jas lauzyti.
FtBall 2018-03-08 13:54
"Buduliams" visai neįdomios baudos, nes jie realiai nėra nubaudžiami. Turto visiškai neturi jokio, tai nėra ir ko atimt. Baudos tik kaupiasi ir kaupiasi.
Dabar girtus kartais jau ir pasodint gali, bet dar visai neseniai girtas, be teisių, keliauji namo ir kitą dieną vėl važiuoji, už 150€ nusipirkęs kokią nors geldą.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-03-08 19:23
Bėda tame, kad jūs įsivaizduojate vairavimą kaip kokią pramogą: pagal jus galima ir nevairuoti...
O dabar pažiūrėk iš kitos pusės:
Vasario vidury darbovietė nupirko naują mašiną. Šiandien ant odometro joje jau 3500 km - net mėnesis nepraėjo. Ir pvz. mano darbas nėra vairuoti - tai tiesiog važiavimas pas klientą, pas kurį dirbu. Ne po valandą, ne po dvi - po 6, 8, 12 ar 16! O po to dar reikia grįžti namo Kitą dieną vėl tas pats, tik kelias jau į kitą pusę. Ir taip metai iš metų... Ir per tuos metus surinkau 3 baudas iš kurių 1 už greitį, kita už klevo lapo neturėjimą (pirmi metai), kita už telefoną. Ir vis tiek drąsiai sakau, kad baudos per didelės ir saugumo kelyje jos visiškai negarantuoja! Niekada žmonijos civilizacijoje baudos ar bausmės neveikė (globaliai)! Jeigu būtų veikę, tai šiandien nei tų baudų, nei tų bausmių niekam skirti nereikėtų!
Bauda tai legalus reketas, o ne atgrasimo priemonė!
Jzps 2018-03-09 09:23
Kad gauna pranešimus apie paskirtą baudą, nereiškia, kad ir sumoka. Klausimas ar veikia ir skolų išieškojimo sistema.
Įdomu būtų pamatyti statistiką, kiek užsienio šalių piliečių gavo baudas ir kiek procentaliai buvo jų sumokėta / išieškota.
FtBall 2018-03-09 11:12
Man dar įdomiau būtų statistika, kiek lietuviai realiai susimoka baudų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas būna, jei Lietuvoje greitį viršija užsienyje registruoti automobiliai? Policija griauna populiarų mitą ir aiškina, kaip viskas vyksta iš tikrųjų