„Mazda“ nekeičia radikalios nuomonės: elektromobiliams mojuoja viduriniu pirštu ir sako, kad yra kur kas geresnis sprendimas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lukasfragas 2018-03-27 11:42
I dont know how to tell you Mazda.... but... YOU HAVE LOST THE FUTURE
HardAxe 2018-03-27 11:48
pasaulyje plaukioja 6000 konteinerinių laivų. Tašos palyginimui 15 jų išmeta tiek teršalų, kiek viso pasaulio automobiliai. Ekologija yra gerai, elektromobiliai - puiku. Bet tai ką mes turim - realiai tik gudri rinkodara, ne rūpinimasis aplinka.
donatasv 2018-03-27 13:21
Kažkaip nerealiai skambantis komentaras. Čia kur tokia info gavai?
HardAxe 2018-03-27 14:02
skaičiau kažkokiam riboto patikimumo portale. Kaip ir visada be rimtesnių nuorodų buvo publikuota visur: http://www.technologijos.lt/n/technolog ... l-per-para https://it.lrytas.lt/neitiketini-faktai ... ai-672898/
Pumper 2018-03-27 14:49
Elektromobiliai naudos duoda tuo, kad miestuose mažiau taršos susidaro, kurios didžioji dalis iš mašinų ir yra. Gi todėl ir nori uždrausti dyzelius miestuose, o ne visur.
HardAxe 2018-03-27 14:56
Kad čia kelia kažkokią visuotinę paniką (ypač DE ir skandinavai) ir velniai žino kuo tai pasibaigs. Realiai užtektų priversti riedėti elektra 0-60km/h greičiais miestuose ir visas tas smogas dingtų. realiai labiausiai panikuoja mažiausiai numanantys žmonės, o tai nėra gerai...
donatasv 2018-03-27 15:09
Kažkaip neįtikėtinai daug... jeigu kažkas darė tyrimą gal ir paskaičiavo... tai čia mūsų ta bėda su co2 vien iš automobilių... menka palyginus su laivais.
technologas 2018-03-27 17:50
Vokietijoje bobutės politikuoja - gal nereikia visų tų elektrinių anglinių/atominių, pereikim prie Saulės/vėjo ir gyvensime taikoje ir orgazme, kaip jų hipiškoje jaunystėje.
HardAxe 2018-03-27 18:05
Na jie to mazuto gauna mažiau nei iškasama naftos, tai nesu tikras kaip su CO2 išmetimu. Turbūt atsakingi už mažiau nei (1/2-1/5) atmosferos CO2 (iš naftos gaunam dyzelį, benziną, aviacinį kurą bei tą patį mazutą laivam). Bet kitų baisių dalykų pas juos lieka didžioji dalis. Kai atsirado bešvinis benzinas be sieros, kur pagal tave dingsta visa siera? Mažeikiai juk jos nesandėliuoja... Kita didelė bėda su automobiliais, tai kietosios dalelės mūsų gyvenamoje aplinkoje. Išguiti senus dyzelius iš miestų tikrai padėtų, bet ilguoju laikotarpiu neįsivaizduoju kas su jomis atsitiks, jei jas sudeginsim pvz užmiestyje fūrose. Kaži ar bus labai sveikiau.
Evil Goku 2018-03-27 18:46
Vieno kenksmingo junginio išmeta 15 kartų daugiau nei automobiliai...
Evil Goku 2018-03-27 19:17
Galėjo paskaičiuoti, kiek reikėtų sudeginti žmonių, kad gautum tokį kiekį elektros energijos. Tada galėtų skelbti, elektromobiliui nuvažiuoti 1000km reikia nužudyti tiek žmonių. Vieninteliai, kas mano manymu gali atitolinti VDV išnykimą yra VAG grupė, su savo sintetiniu kuru. Bet jį jau reikėjo pradėti gaminti kelis metus atgal. Nors ir velniškai neefektyvus būdas, bet išsprendžia kelis elektromobilių trūkumus: infrastruktūros ir (iš dalies) nuvažiuojamo atstumo/pakrovimo. Be to taip galima kaupti/balansuoti energiją iš atsinaujinančių šaltinių.
IceBullet 2018-03-28 05:54
Didziausias elektromobiliu pliusas tas, kad ten nera kam sugesti, o ne kokia ten ekologija... tai mazdos varikliui bent jau zvakiu nebereikes keisti?
audriusn 2018-03-28 09:11
kaip cia pasakius "nera kam", siek tiek maziau, bet ne taip, kas visai nera kam.
Creatium 2018-03-28 10:24
O koks skirtumas kas išmeta daugiau to CO2, jeigu vis tiek bendras išmetimas yra milžiniškas? Yra visiškai logiška mažinti tą išmetimą kad ir po vieną sritį vienu metu.
Xdmin 2018-03-28 10:39
Tarsos atzvilgiui siuo metu manau logiskiausia hibridai. O tiems kas tik mieste vazineja tai grynai elektromobilis. Baterijos 100-150km turi pilnai pakakti miesto automobiliui, vienetai bus kuriems reikes didesnio atstumo tam yra ir elektromobiliu su talpesniais akumuliatoriais. O kai nori visur vazineti, tai uz hibrida nebus geriau. Mieste elektra vaziuoji, uzmiesti VDV arba VDV kaip generatoriu naudoji ir riedi vis dar gana ekologiskai, nes greitis pastovus, o ir tavo dujos kazkur laukuose skleidziamos o ne gyvenamuju namu rajone.
HardAxe 2018-03-28 10:54
ne 15 kartų daugiau, 400 kartų daugiau. 6000/15=400 Kaip aš supratau tai bendrai visų kenksmingų junginių tiek kartų daugiau. Ar CO2 į tai įsiskaičiuoja sunku pasakyti, bet CO2 yra mažiausiai kenksmingas juginys kure. Jei visos šalys turėtų tokį procentą miškų kaip lietuva tas CO2 nekeltų problemų. Mano galva reikia įvedinėti ne tik ekologinius mokesčius ir kvotas tiem, kad daug teršia, bet ir visokiem liuxemburgam, kurie gamina CO2 ir jo visiškai neperdirba su savo 100% asfaltuotu plotu.
Almiasas 2018-03-28 10:59
Turiu pažystamą, dirbantį Teslos servise Norvegijoje. Tai visokių gedimų ten irgi būna. Garantiniu atveju keičiamas visas nemažas blokas - variklis, diferencialas ir panašiai, sugedusi detalė siunčiama į gamyklą detalesniam remontui. Kas genda? Pavyzdžiui, pradeda ūžti elektros variklio ar diferencialo mechanizmo guoliai, ima traškėti granatos arba plyšta jų guminiai apvalkalai, susidėvi įvairios važiuoklės detalės (sailentblokai, svirčių šarnyrai), numiršta elektronika. Dėl elektronikos - visa ko sudėtingumą parodo ir tas faktas, kad Teslos automobilių programinės įrangos updeitas užima apie 700 MB, o čia jau visas CD. Elektromobilyje visur išvedžiota gausybė laidų, kurie gali prasitrinti, nutrūkti ir taip kompiuteris nagaus informacijos iš kokio nors daviklio. Bendrai paėmus - šiuolaikinis elektromobilis tikrai žymiai trumpaamžiškesnis daiktas negu senutė Audi 100 ar pirmieji hibridai Toyota Prius.
AAA000 2018-03-28 12:03
pilnai sutinku. bet kad ne tokius hybridus gamina ir pardavineja. poreikis yra arba 100% elektromobilis mieste, arba elektromobilis su papildoma autonomine ikrovimo-vaziavimo galimybe nuo vdv. ta prasme elektromobilio hybridas, kur elektromobilio butu bent 60-80% ir siek tiek VDV (20-40%). o gamina hybridus - principe VDV automobilius su elektromobilio priedu... atvirksciu santykiu, kur VDV bent 80% ir kokiu 20% elektromobilio... ir cia dirbtinai tokius gamina... kam vartotojui pirkt visokia VDV mechanika, transmisijas, greiciu dezes ir kitas pagalbines sistemas, skirtas ne tiesiogiai vaziavimui, o aptarnaut butent VDV ir permoket? is VDV vartojui tereikia tik energijos. visi kiti poreikiai nunyko. poreikio - kad VDV tiesiogiai suktu ratus - nebera, nes elektrovarikliai ta daro ir geriau ir pigiau. tai del ko tokiu automobiliu negamina masiskai?
Xdmin 2018-03-28 12:22
Sitiek metu tobulino visa varanciaja pavara ir dabar visas stakles perdaryt? Ne siandien
AAA000 2018-03-28 12:52
tekinimo staklese irgi tobulino virs 100 metu. ten isvis unikaliu sistemu su pavaru dezem buvo prigalvota - nes dydis ir svoris nelabai ribojo konstruktorius. bet atsirado daznio keitikliai, ir visos siuolaikines stakles jau gaminamos su jais. o mechanika metalo lauzuose... ilgai negales ignoruot ir tiek. pasakyk - nu kam veziotis automobilyje puse tonos papildomo svorio ir uz tai dar ir moket? manai vartotojai ilgai ta toleruos?