Lietuvoje yra didelė problema su automobiliais: mes stipriai lenkiame pasaulio vidurkį ir tai nieko gero

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2018-04-06 13:45
Ne tiek jau ir mažiau kuro valgo nauji automobiliai. Vairavau Volvo S60 benzinas/dujos su 2.4 varikliu, 103kw, tai kuro sanaudos buvo ~12l dujų, kas verčiasi į ~9l benzino(nes tiesioginės dujos). Prieš mėnesį persėdau į Toyota Corolla su 1.6 varikliu, 97kw. Per pirmuosius 1500km kuro sąnaudos yra beveik 8l benzino. Čia jau manau, kad vien dėl gerokai mažesnio svorio šis skaičius - Volvo svėrė ~1600kg, o Corolla sveria 1280kg - realiai 300kg. Tinklapyje fuelly randu, panašius skaičius. Volvo S60 kuro sąnaudos vyrauja tarp 9 ir 11.2l: http://www.fuelly.com/car/volvo/s60?eng ... bmodel_id= Naujo Toyota Corrola su 1.6 varikliu tame tinklapyje nerandu, bet tarkim amerikietiškas su 1.8 naudoja 7-8l, Auris(nerašo, bet turbūt 1.6) irgi suvartoja 7-9l. Corolla 1.8: http://www.fuelly.com/car/toyota/coroll ... bmodel_id= Auris: http://www.fuelly.com/car/toyota/auris? ... bmodel_id= Realiai, skirtumas tarp automobilių virš 10 metų, bet kuro sąnaudos tiesiogiai priklauso nuo svorio. 1580kg - 9l ~=1280kg 7.5l
Xdmin 2018-04-06 13:58
As irgi pastebejau, kad pagrinde kuro suvartojimas proporcingas automobilio svoriui, kas yra visai logiska, juk didesnis svoris reikalauja daugiau energijos ji isjundinti del to ir gauname didesnes sanaudas. Tuo taip pat galime isitikinti palygindami sanaudas uzmiestyje, kur sanaudos priklauso nuo aerodinamikos, greicio ir padangu trinties, tai ten matosi, kad tarp 1.6l ir 3l varikliu sanaudos stipriai nesiskiria, ypac prie didesniu greiciu.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-04-06 16:40
Kokius 95% atstumo nuvažiuoju darbo reikalais. Manau, kad tas galioja kokiems 20-30% vairuojančių tautiečių. Tad tas Dautarto pasakymas () atrodo kiek juokingai - pirmiausia reikia keisti pačią darbo rinkos sistemą, o ne asmeninį automobilį O šiaip būtų įdomu pasižiūrėti į statistiką kiek kuro per mėnesį procentaliai nuperka fiziniai ir kiek juridiniai asmenys - situacija būtų kur kas aiškesnė!
AAA000 2018-04-06 17:47
niekam cia ta ekologija, tautieciu gerove ir poreikiai nerupi. svarbu tik baudimo akcijos ir sistemu kaip papildomai apmokstint sukurimas. o cia geras pretekstas. dar ir durneliai patys per akcija susiregistruos
unytas 2018-04-07 00:05
Tai kad draudimai kosminiai. Ką sulot pasimti lizingu naują automobilį mokėti dar už kasko ir t.t kai toks pragyvenimas nieko keisto kad 15m senumo automobiliai. Visi norėtų naujų masinu
HDi 2018-04-07 11:25
Per kurią vietą ta corolla nauja? Modelis gal naujas, bet tas 1.6 motoras.... iš kokių 1995 metų, net tiesioginio įpurškimo neturi, turbinos neturi. Ta prasme nauju šių laikų varikliu galima vadint mažalitražkę 1 litro tricilindrę turbo jėgainę su tiesioginiu įpurškimu, o ne 1.6 atmosferinį su 30 metų senumo technologijomis. Pavyzdys Ford Focus 1.0 92kW, Škoda oktavia 1.0 85kW ir panašūs. O jie tikrai taupesni. Vakar kaip tik draugė Focusą tokį nusipirko 1.0 92kW, tai buvau nustebęs kai 1.0 benze 6-bėgiu prie 100km/h apsukos galima sakyti 2tūkst, ir tikrai dinamiškai tas 1.0 juda.
immortallt 2018-04-07 12:20
Tyota yaris, mieste 3,8-4,2 litro. 4,2, jei jau palakstai šiek tiek. Čia 2 metų senumo. Hibridas aišku. Toyota yaris 10 metų senumo tai apie 6 litrai mieste, jei netaupai. Jei taupai, į kokius 5,5 gali sutilpti. Toyota corola 20 metų senumo - 10-11 litrų jei vairuoji agresyviau. O seni automobiliai tuoj bus išgyvendinti pas mus. Darbo kaina auga sparčiai, ir remontams pabrangus, pigiau bus nauja lizingu, nei remontuot 3x metuose.
FtBall 2018-04-09 12:53
Bent jau internete rašo, kad tie ganėtinai nauji - prasidėjo jie 2007 metais. Pas mane šitas variklis: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZR_engine#1ZR-FAE Visokių funkcijų prirašyta, kurios turėtų padaryt variklį ekonomiškesniu, bet realybe tokia, kad 17 metų senesnė mašina kuri ima tiek pat, kiek ir nauja. Turbina ekonomiškumo minimaliai prideda - tik sumažina tūrį, padidina galią bei remonto tikimybę Focus'as tam pačiam Fuelly tinklapyje - nuo 6.6 iki 7.2 l/100km, o Corolla - beveik litru daugiau. Jei atsižvelgiant į svorį (focus'as 100kg lengvesnis), vistiek Focus'as tik labai minimaliai ekonomiškesnis. Kitas pavyzdys - keliavom į Slovakiją, 7 žmonės, su nuosavu 2006 metų Nissan Primastar dci 100(74kw), kuro sąnaudos - ~7l/100km. Kelionė į Prancūziją(5 žmonės) su nuomotu 2017 metų Renault Trafic dci 115(85kw) - kuro sąnaudos ~9l/100km. Jei dar turbo vs non-turbo, tai Passat CC 3.6l atmosferinis variklis kuro ima vos litru daugiau, nei 2.0 turbo: http://www.fuelly.com/car/volkswagen/cc
HDi 2018-04-09 15:47
Neatidžiai skaitote, galima pagaminti nors ir šiandien variklį, bet jei jis pagamintas remiantis senomis technologijomis tai jis yra senų technologijų variklis. Naujo modernaus variklio atributai šiai dienai yra tiesioginis įpurškimas, kas leidžia padidinti suspaudimo laipsnį ir efektyviau sudeginti kurą, turbina, kas leidžia turėt aukštesnį sukimo momentą daug žemiau, atitinkamai ir pavaras turėti ilgesnes pavyzdžiui užmiesčiui, atkinsono ciklo varikliai kaip daro mazda dabar ant visų savo motorų benzinių ir net su didesnėm kubatūrom turi padorius ekonomiškumo skaičius realius. Tas Tavo toi toi variklis nieko panašaus neturi, tai jis naujas variklis su 30 metų senumo technologijomis. Apskritai skirtingo gamintojo modelius lyginti labai sunku vien tik pagal variklio efektyvumą, dėl skirtingų pasipriešinimo koeficientų, skirtingų pavarų dėžių ir dar aibės veiksnių. BMW'as kažkaip visad su pakankamai negalingais varikliais sugebėdavo pasiekti gerus laikus iki 100, kai paimi naujus subaru, kur ten naujas legacy (amerikos rinkai) su 3.6 motoru per 8sekundes iki 100 įsibėgėja nu tai tragedija. O ir šiaip litru mažesnės sąnaudos procentaliai yra daug Aš dar nepersėdau galutinai, nes nenudažė, bet prieš dažymą kiek važinėjau su BMW 328i xDrive (2.0 turbo N20 variklis ten) 180kW tai nepilnai 9 litrai gavosi vidurkis Vilniuj pasimalus porą kart, ir dar su termostatu kažkas negerai nes neužšyla iki galo, tai nežinau per kurią vietą tas toyotos 1.6 kakariekų yra naujas.
apvalus 2018-04-09 23:35
Kuomet zmones kalba, kad mano automobilis ima tiek ir tiek, o mano maziau/daugiau, esminis skirtumas būna ne variklyje, bet matavimo metodikoje, tapkes sunkume, aplinkoje. Pvz.: .