Kaip pasaulį pakeis bepiločiai automobiliai? Ar dar reikės vairuotojo pažymėjimo bepiločių automobilių amžiuje? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Galonas 2018-04-11 10:19
Oj kiek daug klaidingų prielaidų Ypač užkliuvo, kad automobilių bus žymiai mažiau dėl to kamščiai sumažės. Kelionių skaičius tikrai nemažės, tik didės, paaugliai, vaikai ir senjorai ir visi kiti be teisių pradės važinėt kur tik įsinori, skaičius mašinų tik stovinčių sumažės, o kelyje daugės. Kamščių tikrai sumažės, bet ne dėl kiekio, o dėl suderinto važiavimo, vien kiek bus sutaupoma visom mašinom pajudant vienu metu ir praleidžiant ten kur reikia. Plovyklos, taisyklos ir visos kitos auto aptarnavimo paslaugos liks tikrai, kaip ir asmeniniai auto, netikiu, kad pusė žmonių atsisakys asmeninių auto, per didelis komfortas šikt savoj mašinoj, vežiotis krūva daiktų ir didžiuotis prieš kitus savo statusu. Čia kaip ir laikrodžiai, nešioji laikrodį, o laiką tikrini telefone... Bus sunku nustatyti kas kaltas avarijos atveju, kai viskas filmuojama? Kai visi pedalų spustelėjimai ir vairo pasukimai užfiksuojami? Juolab bus black boxai, kad nebūtų kaip su po avarijos sudegusiu model X'u ir viskas bus kaip ant lėkštutės kas kaltas. Geriau pasvarstykim kaip atsakys autopiloto kompanijos jei bus kaltos. Tikrai niekas nesės už grotų
diedukas 2018-04-11 10:58
Karoce - Naujieji Vasiukai ... Rasoma kad ziauriai kirs per darbo vietas , leiskit paklaust kas bus su tais nelaimeliais ? Israsis nemokama abonimenta bepilociu auto vazinet visa gyvenima ? Juk reiks is ko gyvent , kur juos pades ? O apie paslaugos piguma gales gyrtis kai visi bus pasodinti ant adatos ...
Shinigami 2018-04-11 12:35
Aš autopilotą laikau automobilio gamintojo darbuotojų, kuris atlieka užsakovui paslaugą (kaip taksistas veža iš vienos vietos į kita, juk taksi atvejų vairuotojo pažymėjimą turi turėti taksistas, o ne keleivis). Todėl vairuotojo pažymėjimą turės turėti autopilotas. Nebus galima Petro parašyta autopilotą kažkur garaže diegti į automobilį ir paleisti į gatves. Autopilotui turės būti sukurtas testavimas kuri jis turės išlaikyti. Baudos už KET pažeidimus (jei tokiu bus) turės eiti autopiloto gamintojui, nes jis atsako už autopiloto kvalifikacija ir priežiūra.
bahuriux 2018-04-11 13:12
Taip, daug klaidingų prielaidų, kaikurios išvis beryšio. Bet man kažkaip užkliuvo draudimas vs tikimybių teorija. Kažkokia beprasmybė, kam drausti išvis jei turi tarkim 5000-10000 automobilių, vistiek nuostuoliai išsividurkins daugmaž iki statistinio vidurkio ir besidraudžiančiajam teks sumokėti antkainį darudimo bendrovei, o naudos jokios, tik išlaidos skaičiuojant pinigais. Aišku jei įstatymas reikalauja privalomojo draudimo, tada teks, bet kasko jau neverta. Yra valstybinių įmonių kurios nesidraudžia naujų auto kasko, tik privalomuoju, jau nuo ~100-150 įvairaus dydžio auto, mašinų amžius 0-7 metai, matyt paskaičiavo kad tai neapsimoka, kai mašinų kiekis dielis. Nors kai pagalvoji pinigų "vagimo" schemų būna visokių, atsidarys toks UAB dukterinę "draudimo įmonę" ir drausis joje išlaidos bus nurašytos, pelnas sumažintas. Dar vieną dukterinę įmonę atsidarys iš kurios nuomuosis visas 10000 auto, vėl pelnas mažinamas ir taip sumažės pelno mokesčiai. Šitaip daro labai daug verslininkų Lietuvoj.
gytis13 2018-04-12 18:39
Kai buvo paleistos pirmosios atominės elektrinės, buvo kuriama daug gražių vizijų kaip atrodys pasaulis kur elektra nieko nekainuoja, nes atominės ją gamins už dyką. Galima pamatyti kuo tos vizijos baigėsi dabar. Tiek tos vizijos ir vertos. Galų gale yra toks anekdotas - susapnavo žmogus kad rado pinigų. Pabunda, čiupt už saujos, tuščia. Kitą naktį susapnavo kad prisikakojo. Pabunda, čiupt už kelnių - ogi pilnos.