Lietuvoje planuojamas dar vienas mokestis, kuris išvalys automobilių parką ar sukels masinį nepasitenkinimą?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-04-18 15:40
Dar ne visi gyventojai evakavosi? Jei įves VISUOTINĮ visiems auto ir seniems tokį mokestį, tai tie abu veikėjai, kartu su likusiais "draugais kolūkiečiais" įsikals didelę vinį į savo politinį karstą. Tuo tarpu naujiems taršiems toks mokestis logiškas.
FtBall 2018-04-18 16:01
Naujų mokesčių gal geriau tegu neįvedinėja. Geriau tegu padaro, kad dabartinės egzistuojančios taisyklės būtų tinkamai prižiūrimos. Tenka facebook'e pamatyt, kad žmonės tiesiog nuomoja katalizatorius TA praėjimui. Dėl taršos mažinimo labai gerai būtų tiesiog reidai, kurių metu būtų matuojama tarša.
Xdmin 2018-04-18 17:16
Ironiska, kai ekologijos mokesti siulo ir tie, kurie vairuoja 5.0 litru dzipus. Cia yra tiesiog bandoma pasidaryti sau daugiau vietos gatveje, o ne spresti problemas del tarsos.
Ar_as? 2018-04-18 17:28
Yra akcizas, aiški ir seniai veikianti sistema. Kokiam reikia būt atsilupėliui, kad sugalvoti įvedinėti dar vieną mokestį? Bet koks naujas mokestis= administravimo išlaidos, t.y. žmonės, kamurkės, kuriose tie žmonės sėdės, stalas, kompas, toletinis popierius, vanduo tūlike, elektra kavai + programinis pagrindas, t.y. sw koregavimas/pildymas/bandymai + kova su mokesčio vengimu (registravimu velniai žino kur ir pan.), kas vėl žmonės. Tokie sprendimai kuriami maždaug taip: - Ką veiksime šiandien, Pinki? - Davai įvedam naujovę. - O kaip ji veiks? - Nežinau... - O kam jos reikia? - Bus geriau. - Kas? - Nu, galėsi savo meilužę skyriaus vedėja įdarbint, jos sūnų vairuotoju, nupirkt tarnybinę auto, nereiks iš koncerno lizinguot...
AAA000 2018-04-18 20:40
nu kaip tu nesupranti? akcizas veikia tik kai kuras nuperkamas legaliai. kuro kontrabandos jis neapima. be to, zmones kai pritruksta pinigu - maziau vazineja, ir neperka kuro. taigi valdziai negerai - kuro akcizo mokestis pradeda svyruot pagal ekonomine situacija. o valdzia juk nori stabiliu pajamu net ir sunkmeciu - is ko tada sau premijas uz gera valdyma issimokes? o kai apmokestins pati automobilio turejima - tada jau mokesi uz tersimo galimybe, kuria tu turi - nesvarbu vazineji ar ne svarbu mokesi! net jei isardytas remontui tas tavo auto bus cia valdzios principo reikalas! o tu sakai jie nesirupina... rupinasi ir dar kaip!
immortallt 2018-04-18 23:36
Akcizas neveikia, kai kontrabanda pas trečdalį bakuose. Ir šiiap, automobilių mokesčiai būtini Lietuvoje, tik mažinti reikia darbo pajamų apmokestinimą. Ir ko čia pilat tą "evakavosi" norinčių dirbti nesurasi nė su žiburiu ir už 1k € į rankas.
AAA000 2018-04-19 00:25
neveiks tas mokestis, nes jis nukirs ne kontrabandininkus, o butent legalius akcizo moketojus cia tik jiems sugrieztes salygos. smulkiems visokiems. o smulkieji tiesiog atsisakys masinu, kaip dabar pensininkai tiesiog priduoda dar vaziuojancias ir pilnai net visokius debiliskus TA praeinancias masinas i metalo lauzus. nors galbut galetu kai kada kazkur nuvaziuot kelis kart metuose ir sumoketu papildomus akcizus o kontrabandininkai organizuoti. juos gaudyt reikia, o ne fantazuot, kad kazkoks mokestis juos sutvarkys savaime. pagal mane reikia kaip tik atpalaiduot didesni vazinejimo pasirinkima. kad didetu smulkiu akcizo moketoju. reikia svelnint masinu isigijimo ir turejimo salygas. o grieztint kuro isigijimo tvarkas. ekologija irgi kitaip tvarkoma. jei leidziama PARDAVINET dyzelina, nu tai ir vartoja vazinetojai sita kura. prie ko cia jie turi ten kazkokius katalizatorius derint savo automobiliuose? cia yra visiskas debilizmas. jei dyzelinas pasidare per tarsus - uzdrauskit dyzelina. atseit ten kokiais 3-5% geresnis sudeginimas butent paciam automobily isspres tarsuma. kai net lyderiaujantys automobiliu gamintojai nesugeba techniskai pagerint tarsumo ir skandalai lenda. o cia matai mokesti ives kazkokiems vartotojams ir jie atseit sugebes techniskai pagerint savo katalizatorius kazkokiam servise arba patys... nu pzd logika pas valdancius... cia kaip pradet gamint priverstinius alkoholio filtrus ant butelio. kuris pilant kelias laipsnio dalis isgarina oran ir ta dalis nepatenka gerklen,... ir aiskint. kad alkoholizmas nuo to prades mazet, jei ivest alkoholio filtrus... tokia "kova" del ekologijos automobilizme ir bus tas mokestis..... jei rupetu ekologija - draustu pacius dyzelius arba zonas ne dyzeliams darytu. dabar galvoja tik kaip pinigu ismelzt
apvalus 2018-04-19 00:55
Labai sveikintinas mokestis, tik reiketu pagalvoti, kaip is jo ispesti daugiausiai naudos. Ypatingai reiketu apmokestinti dyzelinius automobilius, nes kas antras gatveje vaziuoja apsipyles, kaip kaminas, o visu po viena nesugaudysi. Paprasciau spresti tai per pinigine. Automobilis nera zmogaus prigimtine teise. Neturi uz ka nusipirkti nors kiek padoraus - nereikia apskritai.
Ar_as? 2018-04-19 09:08
Jei neveikia, tai gal susitvarkom, kad veiktų? Ar, pagal tokią logiką, jeigu žmogžudystės vyksta nepaisant draudimo, geriau yra kirvius papildomai apmokestinti? Jei nesusitvarko su akcizais, nesusitvarkys ir su automobilių mokesčiais - ES sienų nėra, niekas nesutikrina, kiek kur tu automobilį naudoji. Pasipils latviški automobiliai į gatves, o nesukčiaus tik tie, kurie ir su akcizu nesukčiauja, t.y. tie, kurie yra normalūs žmonės mokės dvigubai, o nusikaltėliai suksis kaip sukosi.
Endless Nameless 2018-04-19 13:53
Ant greičio giliai neieškojau, bet 2013m LT auto parką sudarė : - 48.7% dyzelis - 39.9% benzinas (+ benzinas/dujos 11.2%) Iš rastos apklausos penktadalis dyzelistų pilasi kontrabandą. Gal skaičiai per 4 metus pasikeitė, bet netikiu, kad kardinaliai. Plius pridėkim furistus kurie vairuoja ne nuosavą fūrą ir kurie yra pagrindiniai dyzelininio pilstuko naudotojai-platintojai. Tad tas argumentas kodėl akcizas neveikia, nes "pas trečdalį bakuose kontrabanda" iš lempos pritempas.
Pumper 2018-04-19 14:34
immortallt argumentas kaip visada tas pats: sukčius gaudyti per sudėtinga, todėl reikia dar labiau gaidinti sąžiningus. Lygiai tas pats ir su dabar jau esamų mokesčių kėlimu. Kas sąžiningai pajamas rodo, tie nukentės, o kas šešėly, tai ir toliau bbd sėdės.
FtBall 2018-04-19 14:47
Tai atvirkščiai gaunasi, nei sakai. Akcizo pakėlimas sąžiningiems kainuotų. Mokestis vien už faktą, kad turi automobiliį - nežinau, kaip išsisukt nuo to.
Ar_as? 2018-04-19 15:20
1. Kaip išsisukti aš jau du kartus parašiau. 2.Jei įdomu, kaip gaunami 50 proc. Darai sociologinę apklausą, įdedi klausimą: "Ar per paskutinius metus pylėtės kontrabandinio kuro?" Antanas atsako TAIP, nes kai per kalėdas buvo Šilutėj pas pusbrolį Andzelmą, tai jį užtravino ir girti supylė į baką 20 litrų kontrabandinio, tiesa, puse išlaistė ant garažo grindų. Tokių pylėjų yra didelė dalis. Tada apklausos organizatorius duoda išvadą: 50 proc. lietuvių per paskutinius metus pirko kontrabandinius degalus. Tada žurnalistas parašo: 50 proc. kuro Lietuvoje yra kontrabandinis.
FtBall 2018-04-19 15:44
Ar_as?, 1. Abejoju, ar taip paprasta ir pigu registruoti ir drausti automobilį užsienyje. 2. Galima įvairiai interpretuot. Pavyzdžiui, straipsnyje mini "neoficialiai parduodamus degalus". Čia ko gero patenka ir žymetas dyzelis, kurį perki iš kaimyno ūkininko. O ūkininkams žalio dyzelio gali likti ir 50% skiriamos normos.
Pumper 2018-04-19 16:37
Sąžiningi mokėtų ir akcizą ir mokestį, nes tingėdami kontrabandą stumdančius gaudyti įves papildomą mokestį. Išsisukti landų visada paliekama, o per landas nesurinkti mokesčiai permetami ant sąžiningų pečių (manai mokestis bus toks, kad ir Karabasas už savo penkialitrį turės mokėti?).
HardAxe 2018-04-19 17:59
tai skandinaviškai: gyveni lietuvoj ilgiau nei metus - tavo vairuojama mašina turi būt registruota lietuvoj (sorry Kauno mere) arba su tavim kartu turi važiuoti automobilio savininkas. O toliau paprasta formulė: https://www.carfax.eu/sites/carfax.eu/f ... diesel.jpg (kaip sumazint paveiksliuka su BB?) Dar pagal paskutinių dienų madas uždrausti mieste piko metu dyzelius iki Euro5.
FtBall 2018-04-19 18:25
Tai galima būtų tiesiog prie Civilinės atsakomybės draudimo pridėt papildomai dar už taršą kažkiek, ir nelabai būtų kur išsisukt nuo to. Jei kas nors iš valdžios norėtų, tai tikrai nesunkiai būtų įmanoma įgyvendint tvarkingus taršos mokesčius. Bet dabar valdžiai labiau rūpi tiesiog reitingus pasikelt, o ne ką nors nuveikt. Pateikia pasiūlymą - ekologiškai mąstantys žmonės patenkinti. Pasiūlymo nepriima - patenkinti dyzelistai. Visi laimingi, niekas nevyksta.
Pumper 2018-04-19 19:31
Jei realiai būtų svarbi ekologija, reikėtų pradėti nuo DPF/katalizatorių pjovėjų ir nuomotojų užraukimo. Dabar visos verslo šakos susikūrę ant dyzelių operavimo ir čipavimo bei tech. apžiūros apgavinėjimo. Bet vėl, tai reikalautų rimtesnių pastangų, nei plokščio mokesčio įvedimas pagal gamintojo pateikiamus taršos duomenis, nors tas pats Euro6 Lietuvoj jau gali būti su išplautu DPF ir užkelta galia, bei teršti daugiau, nei senas Euro3 pasatas.
FtBall 2018-04-19 19:54
AAA000 2018-04-19 20:17
paistalai. pazistu kelis ukininkus. ukininkaujancius, o ne suda malancius. visi kaip susitare dejuoja, kad nebeimanoma itilpt i kuro normas, tenka papildomai piltis ne zalio... perteklius cia buvo gal 15 metu atgal tik. dabar biurokratai ant tiek viska kontroliuoja, kad tuoj suskaiciuos grudu skaiciu 10 grudeliu paklaidos tikslumu kiekvienam hektare is palydovinio skanavimo net neislinde is kabinetu problema kaip visada butent duomenu analizavime. nes kvailiu nemazeja... viena pvz juk ir forume turim