Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mobilunkas 2018-04-30 20:41
tarkim kaip wifi wpa susijungia kad nieks neisibrautu i susijungima? tai kodel negalima to paties padaryt ir automobiliui? atstuma stiprintuvui galima apribot apribojus ping laika. rakteliu baterija issieikvos greit? primontuokim fotoelementa prie raktu
FtBall 2018-04-30 22:26
Prie lauko durų ant spintelės - tamsu, kišenėj - dar tamsiau.
HDi 2018-04-30 22:54
Nesigilinau kaip tai veikia, bet pas mane jau kai pirkau buvo taip vadinama "tabletė", papildomas pakabukas neleidžiantis užvest mašinos be jo, lyg ir turėtų toks suveikti? Na nebent abu signalus sustiprintų užkūrimui.
Šiaip manau užtektų padaryti rakto tikrinimą pradėjus važiuoti. BMW dar netikrinau nes neilgai turiu, bet 2008 lancerio beraktei sistemai svarbu užvedimo metu raktas būtų šalia, o paskui be jo gali važiuot kur nori iki pirmo užgesinimo....
Pumper 2018-05-01 08:22
Sprendimas labai paprastas, reikia tiesiog savininkui duoti galimybę lengvai ir greitai išjungti visas nuotolines sistemas, nes dabar ne tik, kad išjungti negalima, bet dažnai ir naują mašiną užsakant nebeduoda pasirinkti opcijos be visokių comfort access ir kt. šlamšto.
sherbertas 2018-05-01 09:30
Uzkoduoti rakteliu buvimo vietos GPS koordinates ir siust kartu su autorizacijos kodu. Klonavus toki signala auto matys kad raktelis uz keleto km ir neatsirakins..
dzintonic 2018-05-01 09:58
Ka tokiu atveju daryt dingus tam GPS signalui? Tarkim noriu atsirakinti savo automobili pozemineje aiksteleje?
FtBall 2018-05-01 09:58
1. Kaip ir telefoną - raktą turėsi kraut kasdien.
2. Požeminėj aikštelėj išvis pamiršk atrakinimą.
kernel_panikuoja 2018-05-01 10:24
Jeigu sios funkcijos negalima isjungti, maziausiai ka galima padaryti, tai softo update'a, kuris sita funkcija isjungtu by default, paliktu galimybe isijungti, bet ismestu ekrane warning'a apie rizika.
Jeigu tai jau padaryta, yra visiskai normalu tai paliktu user'iu atsakomybei. Vartotojas nusprendzia, ar nori patogumo ar saugumo, nes abieju tureti su esama aparatura techniskai neimanoma.
AAA000 2018-05-01 11:16
rakinkit grandinem prie stulpu ir nebus problemu net evakuatorius negales nuvezt, tik uzblokuot rata
Borland 2018-05-01 11:37
O kodėl nepadarius kažkokio padėkliuko ant kurio padėjus, tas siųstuvas (raktas) taptų neaktyvus ir niekas nebegalėtų sustiprinti signalo kurio nėra, bent jau aš tai visada dedu raktus toje pačioje vietoje, tai padėkliukas puikiai tiktų.
Xdmin 2018-05-01 13:26
Tai realiai panaikintu beraktes idejos prasme. Turi issitraukti rakta, kad atrakintum masina, kuri turi berakte sistema. Skirtumas nuo paprastos spynos tik toks, kad nereikes i spynele rakto ikisti.
langas 2018-05-01 18:32
geriausias ir saugiausias variantas būtų jei pats raktas nebūtų kaip siųstuvas ir veiktų tik kaip standartinis raktas, o būtų appsas kur telefone per internetą perduotų komandą atrakinti ir mašina gautų irgi per internetą užšifruotą užklausą atrakinti. jei nėra interneto - išsitrauki normalų raktą ir naudoji kaip raktą todėl bėdos nėra. o jei nori konforto tai telefas kišenėje gali per kokį rfid siųsti užklausą kad "noriu atrakinti" ksi esi šalia o tada per internetą susikontaktuoja telefad su serveriu ir tada mašina su serveriu. toks komplikuotesnis variantas bet manau teisingai išdirbus būtų be lagų ir t.t.
kažkur skaičiau kad volvo ketina panašiu principu daryti kur galimą būtų suteikti netgi laikiną raktą kažkam kitam per appsą ir t.t.
Atk 2018-05-01 19:24
isardyti rakta ir pridaryti jam mygtuka, kuri paspaudus tik prisijungtu maitinimas, atrodytų gal negraziai, bet raktas butu visą laiką išjungtas ir vagys negalėtų sustiprinti signalo, jei šeimininkas nepaspaudė mygtuko.
Xdmin 2018-05-01 22:55
Issitraukti telefona, atsidaryti appsa, ir appse spausti "unlock my car", fuck this. Nepaprasciau tiesiog pasiimti rakta ir jame paspausti mygtuka? Kaip visose normaliose masinose su signalizacija.
nzn 2018-05-02 10:57
Seni metodai + naujos technologijos yra geriausia:
Įrengti automobilio salone pin kodo įvedimo panele, kuri siunčia užkoduotus duomenis wireless į imtuvą, kuris, jeigu gauta komanda teisinga, įjungia degimą. Panelė turėtų būti kurnos prie sėdynės apačios šono ar pan, kad niekas negalėtų matyti ranka suvedamo kodo.
Vagis nežinos kurioj grandinės vietoje yra imtuvas ir grandinės jungiklis.
Nuskaičius siustuvo rom, vistiek nepavyks panaudot be pin kodo.
Aišku vartotojui turi būti galimybė atjungti šį reikalą, ir kad visa laiką būtų įjungta ir užvesti išeitų su raktais.
Realiausias apėjimas tai tiesiog atjungto komponento, jei žino kurio (dažniausiai kuro pompos) įjungimas nuo bataerijos tiesiogiai apienant visas grandines, bet ilgai užtrunka paprastai.
HardAxe 2018-05-02 11:16
judesio daviklis (tas senas oldschoolinis).
Jei rakto nejudini ilgiau nei 5(10-30?) min mašinos negali užvesti. Negalėsi gi ateiti iki mašinos nepajudinęs rakto.
evaldosia 2018-05-03 21:42
NA TAIP JUDĖDAMAS PARDUOTUVĖJE rakto nejudinsi.paprastas variantas raktą namuose dėti į storasienio metalo dėžutę,ar kavos dėžutę.metalas atspindi radio bangas.to rakto veikimo atstumas irgi gal nedidelis ,jis turėtu tik atsiliepti,o štai auto įmontuotas siūstuvas turėtu pastoviai nustatytu dažnumu siūsti užklausas imtuvui.kuris jei bus arti -atsilieps. pasikalbėje įrenginiai ,jei raktas nuo to auto,bus viskas atrakinta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
BMW pripažino didelę modernių automobilių bėdą, bet... nežino, ką būtų galima padaryti ir sako, kad tai savininkų reikalas (Video)