Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2018-05-10 15:19
Čia kūrėjai gal projektavimo užduoties nesuprato.. gal galvojo, kad regimajame spektro ruože turi būti mažiau matomas.. o ne radaruose.. pažiūrėkit kaip apačia nudažyta.. esant tam tikroms sąlygomis lėktuvas tikrai sunkoka pastebėt, o ir pastebėjus gali pasirodyt mažesnis nei yra iš tikro
bahuriux 2018-05-10 18:50
Kadangi skaičių nėra koks jo matomumas radarams, tai ir nesiimu vertinti, nors atrodo neblogai nukopijavo savo pagrindinį varžovą. Bet variklių tūtos, turbūt ir variklių gaubtai ne mažiau matomi radarams nei 40 metų senumo naikintuvų, tai tarpai tarp užsparnių ir vertikalių posukio vairų (kylių) ir fiuzeliažo čia mažiausia problema. Jei mano žinios nepasenusios tai ir varikliai ne 5 kartos pas jį, nes be forsažo negali kruizinti viršgarsiniu greičiu.
SaMaras 2018-05-11 07:59
Dėl tų tarpų tai ir čainyzų j20 akis bado.. varikliai jų tie patys (arba senesni nei SU57), pats dydis didesnis nei amerikonų ar rusų analogų tai taip išeitų, kad ir kiniečiai nieko gero neturi?
cave_dweller 2018-05-11 09:20
punktyras 2018-05-11 13:48
Paleis dėmesio nukreipimui – numuš tokią suškę, galvos, viskas, baigta, nė kava nespėjo atšalti, ir pasitrauks nuo radarų, o tada tikrieji „nematomukai“ tik fit fit ir prasmuks!
SaMaras 2018-05-11 14:03
F22 tūtos plokščios gali būti ne dėl nematomumo o dėl 2d keičiamo traukos vektoriaus (F35 tūta apvali netrukdo būti 5kartos naikintuvu) o dėl to naujojo sūškės sunku ką pasakyti.. visų pirma reikia baigt bandymus.. paleist serijinėn gamybon.. ką ten turi dar fignią..
manciukaz 2018-05-11 14:17
Ir aišku reikės dar ji tobulint ir tobulint, bet vien iš foto spresti apie lektuvo charakteristikas būtu netikslinga..
cave_dweller 2018-05-11 14:28
Iš foto galima daug ką spręsti. Aiškiai parašyta, kad visi bereikalingi išsikišimai ir dideli tarpai tarp detalių nesuderinami su stealth technologija.
cave_dweller 2018-05-11 14:39
SU57 taip pat turi keičiama traukos vektorių. Nežinau kokie inžineriniai sprendimai priimti F35, siekiant sumažinti šiluminį pėdsaką. O būtent F22 tūtos plokščios tam, kad išeinantis karštas oro srautas būtų plonesnis ir greičiau atvėstų, tuo pačiu palikdamas mažesnį šiluminį pėdsaką. YF23 arba B2 tūtos plokščios ir dar labiau įtrauktos į korpusą, vien dėlto, kad karštų dujų srautas būtų greičiau atvėsinamas.
Julezas 2018-05-11 15:27
Kažkaip retokai straipsniai pradėjo rodytis jūsų portale
SaMaras 2018-05-11 16:23
Tik nereikia verkti.. gali atstatyti buvusį kiekį.. perspausdins apie pimpio ilgius, papų formas ir bus daugiau tų straipsių.. kažin ar dauguma tuo džiaugsis.. aš sakyčiau dabar kažkas link to aukso viduriuko.. kur popsas ir šlamštas dar nevisiškai paskandina pakankamai arba labai įdomius straipsnius..
Talkatif 2018-05-11 17:03
Pimpio ilgio ar/ir papų formų koreliacijų su komentarų piktumu analizė būtų visai įdomu. Bet kad čia buvo srautas WOW ir pažiūrėk koks filmukas šlamšto.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Sukhoi Su-57 PAK-FA“ bus lengvai pastebimas radarų? Ekspertai mano, kad rusai naujojo naikintuvo net negalvojo slėpti