Lietuviai sugalvojo, kaip galima apgauti vidutinio greičio matuoklius ir ką apie tai sako ekspertai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-05-15 14:03
o mane uzknisa aviu mentalitetas, kur temoka tik bliaut. lietuviskas besipjaunanciu tarpusavyje vilku mentalitetas yra pats geriausias. vien del jo lietuviai labai lengvai pritampa ir integruojasi bet kur pasaulyje, nes geriau izvelgia naudingiausius sau variantus. greiciausiai ir tavo atveju tas suveike - tai turetum but dekingas. visuomenei daug naudingesnis butu visiskai saugus automobilis, kai visi isgyvena net susidurus kaktomusa. kai isvis nereiketu niekuo rupintis ir net vairuot ji. avys tokiu dalyku niekada nesupranta - pasake policija kokiu budu reikia bliaut - ir bliauna...
AAA000 2018-05-15 15:36
matai pas tave matyt avies mentalitetas su vilku igudziais atsinestais is lietuviskos vilkiskos aplinkos i uzsienietiska aviu aplinka. visuomenei nauda teikia ne paciu taisykliu laikymasis savaime, o tik geros taisykles. vakaruose daug kovojo del visuomenes laisviu ir ten eina taisykliu komplektas kaip visuma. ten ir demokratija daug gilesne, atsizvelgia ir i mazesniu grupiu poreikius, ne tik daugumos. galbut ju vairavimo taisykles ir grieztesnes, bet yra visokiu socialiniu alternatyvu, iskovotu visai visuomenei per 50 metu kapitalizmo laikotarpi - kurio pas mus nebuvo. o pas mus nori primest tik suvarzymus, besiremdami dauguma. kai lygini suvarzymus cia su suvarzymais ten - avim atrodo, kad kelias formaliai teisingas. bet kai avis komentuoja is svetimo aptvaro - tai nereiskia, kad tai geras lietuviskai visuomenei suvarzymu variantas pvz straipsny komentuoja, kad greiciau palekt, o paskui sustojus ilsetis pries matuokli yra atseit blogesnis variantas uz visalaik vaziuot letai. as cia manau yra akivaizdus melas. cia blogai tik visuomenei - nes pazeidziamos taisykles. bet pazeidejas cia akivaizdziai pasigerina savo gyvenima - jis tas kelias sutaupytas minutes praleidzia maloniai - atsipalaiduodamas. kas geriau? valanda istisai vargt vairuojant? ar sakykim 45 miniutes siektiek intensyviau vargt vairuojant, o paskui 15 minuciu ilsetis? Lietuvoj didele visuomenes dalis mano (nes mazai aviu), kad antras variantas irgi geras. vadinas tie radarai nesprendzia sito visuomenes dalies visuomenes poreikio. o tik vercia visa visuomene dirbt vairuotojais. avims cia matyt rojus, tokia sistema nes aviu gyvenimo tikslas - but kuo geresne avim. joms pofig, kad visuomenes gyvenimas negereja - jos tiesiog pakeicia aptvara i su geresnem salygom, bet nesuvokia, kad tas salygas iskovojo vilkai, kurie tapo avimis (bendra visuomene) - kai ir jiems gyvenamoji aplinka pasidare priimtina
kestutisz 2018-05-15 16:17
Technologinė naujiena būtų jei tikrai surado gerą veikiantį būda - pvz perkalti infraredinį pašvietimą nuosavom lemputėm taip, kad sensorius matytų "balta". Programėlė kuri prieš "uždarantį" radarą pasakytų kiek ilgam sustot. Ir panašiai. O čia tik kvaili gąsdinimai.
Vytax 2018-05-15 16:30
Aha, geriau ilsėtis magistralėje (kur stovėti apskritai draudžiama) su įjungtais avariniais ir uostyti kitų automobilių išmetamas dujas. Nenoriu tikėti, kad kelių inžinieriai bus kokie glušiai. Radarai bus sustatyti taip, kad neliks net teorinės galimybės sukčiauti.
zet 2018-05-15 17:11
Kai vaziuoji prie juros pvz butina sustoti, pailseti. Tai daug maloniu vaziuoti greiciau ir po to sustoti pailseti.
HardAxe 2018-05-15 17:13
pradžioje gal ir veiks, bet jei sustatys per via balticą kokių 10 kamerų ir padalins visą kelią į sektorius, ką stosi 10 kartų ilsėtis? Pastovėsi du kartus, trečią kart normaliai važiuosi. Nuskubėt nenuskubėsi, tai nafik kurą degint? p.s. sektorinių kamerų reikėtų ir vilnius-kaunas plente, su kokiais 2 tarpiniais taškais prieš pagrindinius nusukimus.
zet 2018-05-15 17:22
Man tai labiausiai juokinga yra kai istatymu iteisinimui randami argumentai, o jei tas ar anas noretu... tai jei nores, leks ir taip nepaisant nieko. Irodymas, kad sugrieztinus uz sedejima girtam uz vairo girtu pilna. Aisku, pries istatyma jau daug kas taip sake, kad yra pasaulio patirtis, bet kazkaip musu istatymu kurejai nenorejo to net girdeti. Dedat greicio suvazymus - tai padarykite realius greicius. Niekad nepamirsiu, kai uzsienyje kalnuotose greitkeliuose buvo zenklai nevaziuoti "ne leciau" ir ten su issinuomuotu automobiliuku buvo tikrai kas veikti vaziuojant ne leciau. O eismas, masinu pilna, eismas intencyvus, cia puse lietuvos keliu tai pasiilsejimas. Gal nebent tas mirties kelias, bet ten kitas problemas. Ten kelias jau buvo uzprogramuotas toks buti. Pvz as si savaitgali vaziavau keliukais po Lietuvele, ir skiriamosios linijos kur galima lenkti kur ne tai tragedija. Net liniju nesugeba normaliai nupaisyti. O vat radarus visokius gali deti. Mano nuomone radaraus daro ne del to kad sumazintu greiti, o del pinigu. Viska atsako skaiciai, kiek pinigu iplaukia i biudzdeta. Ir cia ne tik Lietuvoje. Tai tiesioig iplauku saltinis i tam tikra kisene. Pirma sutvarkykite istisines linijes, kur galima lenkti kur negalima. Itariu maziausia investicija i zmoniu gerove. Nes ten lenkti fura ir ziureti ar yra salutinio kelio zenklas (nors fura uzstoja zenklus, kai ruosiamasi lenkimui ir siek tiek vaziuojama kairiau). Linijos priestarauja lenkimams.... linija sako galima lenkti, kai matau vizualiai, cia lenkti tikrai nesaugu... Ir man patiko, Japonijos mokslininkai nustate, kad pvz greitkelyje bus saugiau vaziuoti, jei padidins leistina greiti 10km/h. Itariu to nesulauksiu nei as nei mano vaikai.
kernel_panikuoja 2018-05-15 17:37
Ar tie radarai duos naudos, ar ne, bus galima pasakyti tik po ilgesnio laiko statistikos (darant prielaida, kad jos analize bus teisinga). Iki tol tai tik individualios ir subjektyvios zmoniu nuomones, kurios naturaliai yra neigiamos, nes zmogus igimtai nemegsta draudimu/ribojimu.
zet 2018-05-15 18:02
cha cha cha. Automagistrelese nera sutojimo aiksteliu ar vietu kavai atsigerti ?
zet 2018-05-15 18:12
zet 2018-05-15 18:19

zet 2018-05-15 19:05
As pasikartosiu, manuo nuomone tai budas susizerti pingu uz baudas. O argumentacija ir tikslas tai kaip visuomet rozinem spalvom nupiestas. Kai kas ir tiki tom pateiktom spalvom
immortallt 2018-05-15 19:52
Pirma, ne autostradose greičio kontrolę diegia. Antra, ne, pasipelnymas nėra tikslas. Jei taip būtų, kameros būtų slaptos, nebūtų ženklų, ir tau net tiksliai nepasakytų kurioje vietoje nufotkino. O dabar, kad nufotkintų, reikia visai būt aklam.
laimius 2018-05-15 19:54
Is esmes pritariu kameroms del manes ju kad ir kiekvienam kelyje, nes kazkaip kai matai neprognozuojama deduka - pasisaugai. Bet su virsijanciais greiti kita kalba. Iki siol pavojingos situacijos tik su skubanciais budavo, ir jei bent kelis pazabotu tai jau butu pasiekimas. Jei ne tai bent kam alga sumokes bauda mokedami. O saugu greiti kuris butu didesnis nei leistinas gali nebent kiekviena diena vazinejamam kelyje ivertinti
AAA000 2018-05-15 21:51
AAA000 2018-05-15 22:14
tikslas turetu but visuomenes geroves didinimas, o ne kazkokios MENTU statistikos gerinimas. uz visuomenes resursus statyt turetu platesnius kelius - trijuoscius arba autostrados tipo, didint pralaiduma, visuomenes keliavimo greiti ir automobiliu pastatymo isfrastruktura plest. vietoj to uzsizaide su kamerytem ir visokias tvoreles su stulpeliais statineja... pagal darbus ir vertinu - sitie istatymo pakeitimai butent ir skirti pazaist tam tikriems veikejams Lietuvos mastu uz visuomenes pinigus, kur pateke i valdzia
zet 2018-05-15 23:15
pamastymams.
1hitkillhack 2018-05-16 07:25
Kas čia per anekdotai? Iš delfi komentarų?- lekiu-stoviu-vaziuoju? Ta prasme jeigu leki- sunaudoji daugiau kuro, sunaudoji daugiau automobilio resursų, labiau terši aplinką, didesnė galimybė užsimušti-užmušti kitą, didesnė galimybė sukelti avariją su tokiu pačiu buduliu kuris nori "palaukti". Labai daug pavyzdžių yra youtube russian car crash. Labai įdomiai ten tie "vilkai" nepasidalina kelio, daužosi su beisbolo lazdomis ir panašiai. Kažin ką sakytum, jeigu visi beleką galėtų keliuose daryti... Laukiu nesulaukiu kol tokio mentaliteto kartos žmonės išeis į penciją (amžiną).
sub 2018-05-16 08:35
Immortallt, o kur tada? Yra greitkelyje Kaunas-Vilnius, yra Viabaltikoje, spėju pristatys is Kaunas-Klaipėda autostradoje atsiras. Man jos nemaišo, kaip ponulis minėjo tai pakankamai gera prevencijos priemonė. Bet jie visgi diegia ją visur.
sub 2018-05-16 08:52