„Scania“ rėžė visai kitokią nuomonę ir turi geresnį pasiūlymą už elektrinius sunkvežimius: jų svoris – beprotiškas, o atstumas - per mažas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lukasfragas 2018-05-17 11:58
Kažkas (R&D) investuoja į ateitį, kažkas į akmens amžių. Spėkit, kurie iš judviejų ateityje laimės šias lenktynes?
Xdmin 2018-05-17 14:08
Pigiai nuvaziuojamas 1km dar ne viskas, papildomas svoris turi daugiau minusu, nei letesnis pagreitis. Kelio danga labiau apkraunama, todel greiciau devisi, vaziuokle visa labiau apkrauta, maziau svorio lieka kroviniui ir daug panasiu niuansu.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-17 17:31
Spaudos kioske daugiau inovacijų negu toje parodoje
AAA000 2018-05-17 17:46
svoris tik akumuliatoriuose, o ne elektrinese pavarose. as manau "Scania" irgi kazkiek gryba pjauna. pagal mane ateitis elektriniuose sunkvezimiuose, bet vietoj akumuliatoriu gali but ikraunama pvz vandenilio kuro celiu blokas, arba gamtiniu duju deginimo generatorius elektros gamybai, arba iranga pvz gaunanti elektra is elektrifikuotu keliu kokiu nors bekontaktiniu budu. ir aisku autopilotines sistemos. be toliareisiu furu yra ir dar didesnio svorio kalibro transportas - nestandartizuotas - visokios specifines masinos. o ten butent nuejo elektros pavaru diegimo kryptim - nes tokia sistema efektyvesne svorio prasme. ir dar naudojamos hidraulines sistemos - nes jos kompaktiskesnes net ir uz elektrines! taip kad cia "scania" is dalies teisus, bet is dalies ir skiedzia
daynewss 2018-05-17 18:14
Dar vienas niuansas yra Euro standartai. Jie gali prisidėti prie dyzelių stūmimo iš vilkikų rinkos.
Berserkas 2018-05-17 18:38
AAA000 2018-05-17 19:22
neisstums euro standartai dyzeliu. jie tik ives i rinka ismetamuju dumu valymo aparatus. ar isvis paskatins kokia nors nesamoninga ismetamuju dumu susiurbimo ir pridavimo i "spec euro dumu siukslynus" technologija. o galutiniam variante uz ju eksplotacija ir gamyba sumokesim visi mes o kazkas susikraus papildomus pelnus is viso to. vieni is ju greiciausiai bus "Scania" savininkai.
radioaktyvas 2018-05-17 21:38
visada galima kurti lpg hibridus
bahuriux 2018-05-19 13:00
Ar jūs žinot kiek tapati fūra taip pat pakrauta vartoja kuro kai kompas nustatytas ant "euro paskutinio" ir "euro 0". Tai va 1 metų seno fūra ėda 36-37 l/100 km, o su pakeistu ECU mapu, kas būtu "euro 0" 31-32 l/100 km. Ar tai jum kažką sako. Šitą info gavau iš žmogaus kuris pats vairuoja fūrą, jis tokį sąnaudų skirtumą gali padaryti vien tik patobulinęs vieną iš 5 liamda zondų. Tas euro paskutinis švariausias standartas ėda verslininkų pelną, o už tai mes dar ir susimokame galiausiai pirkdami prekes. LPG, LNG ir CNG būtu išganymas, pereinamuoju laikotarpiu kol keliai būs pritaikyti perduoti el. energiją į elektromobilius, tiek dėl kainos tiek dėl ekologijos. Troleibusia tai juk važinėja nuo senų senobės tokiu principu, o šiais laikais net ir bevieliu būdu būtu galima perduoti el. energiją.
DeividasVisockas 2018-05-19 13:38
Scania ir tinkamas pavarų perjungimas su jų eco mode, kurio negali išjungti jei taip nutaria užsakant, didesnės nesamonės nėra prieš kalną numeta iki -10 km į nuokalnę pasileidžia +10km tai arba maigai gazą kad užkilt į kalną kol visiškai nesustojai arba degini stabdžiuos nes pasileidžia virš šimto...
Arwis 2018-05-19 19:54
Bahuriux, kas tau parase kad Euro 6 fura ryja 36-37l buvo paskutinis idiotas ir geriausiu atveju vairuoja kokia supuvusia euro 3 ir euro 6 mate tik is sono.
bahuriux 2018-05-19 21:41
https://www.transportenvironment.org/pr ... s-research
Arwis 2018-05-22 09:33
Bachuriux, taip euro 6 ima apie 35-37l pirmus ~50k km, kol issidirba variklis. Po to vidurkis krenta zemiau 30l ir priklausomai nuo vairo svyruoja apie 26-29l. Saltinis: dirbu imoneje kuri kas met perka po 100-200 nauju Mercedes Actros. Uzdarineju ataskaitas ir matau kiek km nuvaziavo ir kiek kurui isleido. Net seni euro 6 vilkikai nuvaziave po 500k+ km apie 30-32 ima.
bahuriux 2018-05-22 16:17
Jeigu jūsų fūros vežioja bulvių tarškučius arba statybines šiltinimo medžiagas tai ir mažiau gali suvalgyti kuro nei tu rašai. Ta prasme jei jos dalinai pakrauto tada taip, bet aš kalbu apie pilnai pakrautą 40t fūrą. Gal ten jūsū kažkurių actrosų atmaina ir yra su nedideliais bet galingais varikliais, parašyk pavadinimus tų actrosų kuruos naudojat ir gamintojo duomenis su kuro sąnaudom ir tt. jūs turit daugiau duomenų šitoje srityje. Dar va lentelės kurios sako kaiką kitą. https://www.transportenvironment.org/si ... _final.pdf
Arwis 2018-05-23 12:28
Idomumo deliai patikrinau kelis sunkvezimius is Italijos i Prancuzija kurie vaziavo, visi ne maziau 23500kg ir 950-1050 pakrautu km. 2 vaziavo per Mont Blanc tuneli(lipo i kalna) vienas per Nice(Italu pietus). Sunkvezimiai Actros, 330kw viena varomoji asis. Uzkabinti standartiniai tautlineriai. Net ir dosniai uzmetus elektronine kuro rodmens paklaida, nei vienas nesudegino 300l kuro. Visu triju sunkvezimiu vidurkis apie 28l/100 pagal ataskaitas.
Arwis 2018-05-23 14:21
Idomumo deliai pakalbejau apie kuro normas i kurias turi tilpti vairai. Pas mus Euro 6 yra 22+0.4 l/t/100km. Ir taip, vairai telpa i tas kuro normas. Esme tame kad imones labai ziuri kuro normas. Pvz jei sunkvezimiai vaziuotu 35-37l/100 kaip tu duomenis rodai, vien ant musu parko butu 7-8k eur i diena prarasta. Neretai vilkikai buna varomi i servisa nes per daug kuro degina.
zet 2018-05-24 10:56
Su dujom gali vaizuoti ir vaizuoti dar 100 metu. Tiks tose zonuose, kur nera pakrovimo aiksteliu