Kodėl pastaruoju metu automatinėse pavarų dėžėse sparčiai daugėja pavarų? „Peugeot“ naujovė ir paaiškinimas, kas vyksta (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-05-22 19:54
Jau rašė kažkas, kad perpusę mažesniais apsisukimais dirbantis variklis duoda dvigubą apkrovą sankabai/sankaboms, maža to dar ir smūginėm vibracijom per tą sankaba ir pavarų dėžę. Dual mass snakabai patys tie vastai vibracijos Stūmokliai irgi dilina žiedus ir cilindrus, ko pasekoj prarandama kompresija ir ekonomija. O kadangi dabar madoj mažalitriai varikliai, tai jie išvis dvesia po garantijos, kaikurie iki garantijos ir tik nedaugelis atlaiko 200+kkm. https://www.youtube.com/watch?v=soJea7xEt-8
AAA000 2018-05-22 21:46
o ko jus cia tikites - juk is automobiliu tiesiog daro traktorius tokia evoliucijos kryptim einant ir siekiant issaugot mechanini valdyma tuoj atsiras greiciu dezes su visokiais papildomais paletintojais ar kryzminem dantraciu sistemom anksciau tik dyzelius lazdavojo - kad "traktorium" vazineji, o dabar ir benzininiai automobiliai "sutraktorejo" kad maziau kuro vartotu - reikia letint apsukas (ciklus) ir kelt atskiro kuro sudeginimo ciklo NK. tada paprasciausias automobilio valdymas gazuojant (dirbant siauresniam sukiu diapazone) vairuotojui tampa per daug sudetingas. nebejaucia zmones skirtumo - jei variklis "nesitampo". ir sita darba butent ir perima greiciu dezes - smulkiau isskaido apsukas. nes reikia nebe per 500-1000 rpm sokinet, o tik per 100-200. cia tokios nesamones issidirbinejant is VDV labai paskatins elektropavaras - kur gali visa diapazona reguliuot vienu "gazo" pedalu. man tik keista, kad dar masiskai nededa i auto - vis dar su greiciu dezem bando suda isspaust...elektros baime kazkokia... arba gal visokie biurokratiniai saugumo reikalavimai elektrai sudetingesni... nesuprasi cia...
Evil Goku 2018-05-22 22:05
. Kažin ar pilnai susijungusiai sankabai yra skirtumas, ar perduoti 20Nm, ar 40Nm, kai jos nominalus perduodamas momentas 300Nm.