Štai kaip reikia skatinti elektromobilių plėtrą: Švedija pristato naują automobilių reguliavimo politiką, kuri ženkliai padidins elektromobilių skaičių šalyje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-05-28 14:37
Kažkaip trūksta logikos.. jei aš turiu 100g/km CO2 išmetantį auto ir per metus nuvažiuoju 50k km ir jei turiu kokį pikapą prie ūkio su 200g/km, bet su juo pravažiuoju 5k km.. CO2 išmetu 5kartu mažiau o už ekologiją moku dvigubai brangiau
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-28 18:23
Apmokestinama tarša, o ne nuvažiuojamas atstumas, t.y. jei tavo auto išmeta 100g/km tai per metus sumokėsi 796EUR nepriklausomai nuo to kiek km su tuo auto nuvažiuosi. Žodžiu lietuviui tai dideli skaičiai. Tik nesupratau ar čia visiems auto, ar tik naujiems auto bus taikomas toks mokestis.
FtBall 2018-05-28 19:00
Nuvažiuojant daugiau - terši daugiau. Bet apskaičiuot, kiek nuvažiuoji - neįmanoma. Iš dalies - per sunaudojamą kurą papildomai apmokęstinamas atstumas. Taip pat fiksuotas mokestis paskatintų dar kartą pagalvot - jei visgi važiuoji nedaug, tai gal tau nereikia didžiulio pikapo? Gal užtektų mažo miesto kašiko su kabliu?
Evil Goku 2018-05-28 19:28
Man čia vienam neaišku?
HardAxe 2018-05-29 09:22
taip Švedai turi juntamus mokesčius taršiems automobiliams ir dyzeliams, + dideli akcizą kurui. Pas juos dyzeliukas kaip antras taupus šeimos auto nifiga neveikia, dyzelis būna nebent pirmas auto pas tuos, kurie važinėja daug. https://www.carfax.eu/article/vehicle-tax-sweden
Kyborg 2018-05-29 13:21
Dyzelis kaip antras taupus auto niekur neveikia, jeigu nepili kontrabandinio/žalio dyzelio ir remontuoji kaip priklauso. o ne, kad bile važiuotų.
Antirusas 2018-05-29 18:12
Na taip suprantu, kad siulo pataisa kuri isigalios nuo liepos 1, bet tik tuo atveju jei bus priimta.