Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
manciukaz 2018-05-31 22:06
Puikus sraigtasparnis, ir kas liečia lėktuvus skirtingai nei automobilius 30 metu nėra daug,ypač jei jie lengvai duodasi modernizuojami.
SaMaras 2018-06-01 15:06
Na su sraigtais labai ten stebuklų nepadarysi.. Kalbant apie esmines naujoves tai galinį rotorių gali įkišti į tunelį, pagrindinio sraigto menčių galų formas pakeisti (bet tas aktualu tik prie tam tikrų sraigto greičių), kas dar žino kokias sraigtasparnių naujoves? Na dar yra ten kažkokia fignia su pačiais sraigtais kur ten garso bangas viena mentė slopina kitai.. bet praktiškai visus šituos navarotus galima sukišti įr į esamą sistemą.. o taip.. nesulūžo- nekišk nagų.. Nebent nueiti Kamovo keliu su dvigubu pagrindiniu keliu.. bet šita sistema irgi ne naujiena, o vakarų gamintojai ja kažkodėl nesižavi ir netaiko praktiškai.. Taigi, kol nebus kokybinio šuolio, geriausia joti ant prajodyto arklio..
audriusn 2018-06-03 02:04
Fenestrona vargu ar des, jis turi savu problemu. Apie bendraasius rotorius vakaru gamintojai sako tiesiai sviesiai, kad Kamovo KB idirbio ir patirties jie neturi, nes ten daug savu niuansu. Tai lieka avionika, jegaine, fiuzeliazui nauji kompozitai, optinis kompleksas.
audriusn 2018-06-03 23:04
labas pidarashka, bojarkes nakatil? ar po steklomojaus dozes?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Boeing“ turi planą dėl „Apache“ atakos sraigtasparnių: jei viskas pavyks, net sulaukus 90 metų, pasaulyje nebus jiems lygių?