Nauja „Tesla“ autopiloto avarija ir visiškai suniokotas policijos automobilis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Galonas 2018-06-01 14:27
Ta žiniasklaida su savo pompastiškom antraštėm... Ir negražu rašyt kaip teiginius vairuotojo liūdijimus. Niekas dar neįrodė ir nepatikrino ar autopilotas išvis buvo įjungtas, kaip ir daugumoje kitų avarijų žmonės tik bando nusimest kaltę teigdami, kad jie nevairavo. Kaip ir paslydus kelyje žmonės kaltina kelininkus, o ne savo neatsargų vairavimą. Kitas dalykas, tai nėra tiesiog autopilotas ir turbūt niekada netūrėtų būt autopilotai suvienodinti vienu apibūdinimu - autopilotas. Lygiai ne šiaip sau sugalvoti ir ta Tesla turi tik 2ą lygi, kuris reiškia vairavimo asistavimą ir tik 4-5 lygio autopilotams bus leidžiama vairuojant paleisti vairą ir eit pamiegot. Geriau pažvelkite kiek Waymo nuvažiavo be avarijų, kas kuria 4-5 lygio autopilotus ir kiek tai kainuoja kompanijoms, kad dėl daviklių kiekio ir kainos neturim dar autopiloto. Tesla visą autopilotą bando valdyti tik kamerų pagalba, todėl viskas atsiremia į kompo procesinimo galimybes, dabar vyksta optimizacija ir ateityje turbūt tą autopiloto lygį pakels patyliukais per 'over the air update'ą'.
Pumper 2018-06-01 14:47
Idiotiška antraštė, nebent norėta pasakyti, kad kompiuteris dar ne taip prastai vairuoja, kaip žmonės.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-01 14:57
: įdiegdamas kažkokią funkciją, turi stengtis užtikrinti, kad ji būtų naudojama teisingai (saugiai). Šiuo atveju Tesla padarė vieną klaidą, kuri teisiškai nėra klaida, bet žiūrint iš inžinerinės pusės, tai jau yra klaida: įdiegę tą vairavimo asistentą nepasirūpino jo saugiu naudojimu. T.y. vartotojo instrukcijoje kaip ir nurodė, kad už viską yra atsakingas vairuotojas, bet jokiais išmaniais prietaisais nepasistengė to realizuoti. Manau kol tokie vairavimo asistentai tebėra "kūdikio fazėje", Teslai reikėjo skirti šiek tiek dėmesio vairuotojo koncentracijai vertinti - įjungus "autopiloto" režimą reikėtų sekti vairuotojo budrumą (ar akys žiūri į kelią - tokios technologijos jau yra). Pastebėjus, kad vairuotojas neseka kelio, sulėtinti auto, sustoti kelkraštyje ar naudoti kitas saugumo funkcijas, kad ir garsinį signalą. O dabar tiesiog visi ėmė aklai pasitikėti tuo autopilotu, nekreipdami dėmesio į kitus gamintojo reikalavimus. Ir viso to pasekoje dabar kenčia ir pati kompanija: nuolat matome straipsnius apie "autopiloto avarijas", kai iš tiesų už avariją atsakingas vairuotojas, o ne autopilotas.
Shinigami 2018-06-03 08:28
Nelabai daug informacijos apie šita avarija, šitame straipsnyje. Kalbant apie uber avarija. Tai ta pėsčioji su dviračių nestovėjo ant kelio, bet ėjo keliu. Ėjo ne per pėsčiųjų perėją. Autopilotas ją pirma karta užfiksavo priešingoje eismo juostoje, todėl jį netrukdė jo eismui. Išeiti į priešinga eismo juosta yra keliu sekundžių reikalas, todėl kliutimi buvo tik kelias sekundes. Jei ėjo ne per pėsčiųjų perėja ir buvo priešingoje eismo juostoje, autopilotui sunku nustatyti jo judėjimo krypti. Juda eismo juosta ar kerta eismo juostą. Kaip ir žmogaus vairuojamo automobilio atvejų tokia avarija turi būti vertinama vienodai. Ir greičiausiai butu kalta pėsčioji šiuo atvejų.