Kartais nesiseka net labiausiai patyrusiems: viena brokuota detalė moderniausiam amerikiečių lėktuvnešiui pridarė žalos už 120 milijonų dolerių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

trapecijus 2018-06-03 14:59
Straipnis gal ir nieko tik tos klaidos labai jau akis bado...
manciukaz 2018-06-03 18:39
Idomu kam jiems reikia tiek daug lėktuvnešiu?
kiesza 2018-06-03 22:34
Manau apginti savo įtakos zoną nuo komunistų, kaip Rusija, Kinija,
Finalfour 2018-06-03 23:47
Kad tavo vatiniai darbdaviai is maskvos sedetu ten kur dabar sedi, ir nieko daugiau, nei samdyti tokius vatinius trolius kaip tu, negaletu.
HardAxe 2018-06-04 11:03
kam jiem reikia dar vieno senom technologijom veikiančio lėktuvešio? Mano galva tegu knisasi, tvarko, testuoja, bet padaro geresnį, šiai dienai ir taip turi jų daugiau nei pakankamai.
Kyborg 2018-06-04 12:33
Dauguma dabartinių lėktuvnešių yra naudojami kelis dešimtmečius ir artėja laikas kada juos reikės nurašyt. O lėtuvnešių statyba užtrunka, todėl geriau turėt senom patikrintom technologijom veikiančius lektuvnešius nei turėt tik testinius kurių normaliai negalima panaudot.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-04 22:54
Jeigu jau vienas guolis gali pridaryti tiek žalos, vadinasi ne guolyje problema, o pačioje sistemoje. Jau senokai galvoju apie tokių mechaninių gedimų diagnostiką. Tą padaryti būtų galima matuojant įrenginių skleidžiamą "triukšmą". Kažkada draugeliui pasiūliau tokią idėją su automobilio varikliu: pristatyti daug mikrofonų ir analizuoti garsus. Tam aišku pasirodė kvaila... Bet paskui nusprendžiau pasigooglinti ir radau kažką panašaus jau egzistuojančio Kalbant apie GE produkciją (pramoninės automatikos komponentai), tai ji gana silpna lyginant su kitais gamintojais, pvz. siemens. Sunku pasakyti ar ji tiesiog suprastėjo, ar atsiliko nuo kitų gamintojų. Bet vien jau pats dizainas per paskutinius 10+ metų niekuo nepasikeitė. Tai galima daryti prielaidą, kad gamintojas šiuo metu nelabai daug investuoja į inžinerinį, kūrybinį darbą.