Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Lukasfragas 2018-06-06 14:52
Iš pradžių nuskambėjo gana grėsmingai, ale kažkoks nežmoniškai didelis fondas planuoja mūsų tėtį išspirti iš kėdės ir aš net kruptelėjau akimirkai, tačiau kai daėjo iki "šiuo metu valdo apie 0,48 % „Tesla“ akcijų", mano veide atsirado šypsena, juk tai tai yra 20x mažiau nei muskas turi (Must Has 19.9%). O juk jis irgi gali balsuoti, ir jo baldas įmonėje yra pats "garsiausias"...
http://www.4-traders.com/TESLA-6344549/company/
O jei taip grubiai tariant, tai Musk ir sekantys 4 didziausi investuotojai valdo 51% visų Teslos akcijų. Ką tai reiškia?
Kad muskui tereikia įtikinti 4 draugelius, ir visi kiti likę (100.000 investuotojų) gali eiti savo nuomonę apie Musko pašalinimą papasakoti savo Šuniui. Gal jam bus įdomu.
lindemann 2018-06-06 16:24
Investuotojai aišku nori didesnių dividentų, čia kaip ir normalu kapitalistinėje santvarkoje. Tačiau iš šios situacijos tai tikrai pučiamas burbulas, bandoma iškelti skandalą
Laurynas19 2018-06-06 16:49
Taip pat dėl nurašytų detalių kiekio pučiamas burbulas..
1000 detalių yra visiškai niekas automobilių gamybos industrijoje.
Ypač kai gamyba yra didelė. (planas ~120,000 model 3 per metus)
Daugybę klaidų gali įvykti gamybos linijoje ir prireiks daug metų bent dalį jų sukontroliuoti.
2% nurašytų detalių yra standartinis tikslas automobilių gamybos industrijoje.
Ar_as? 2018-06-06 17:23
Ar teko kada girdėti apie balsavimo sutartis, akcininkų sutartis, investicines sutartis..?
Dažnai startup'o akcininkai valdantys kad ir 80 proc. akcijų negali nosies išsipūsti be 10 proc. valdančio investicinio fondo leidimo. Nesakau, kad taip yra šiuo atveju, bet skaičiukai tik matematikoje duoda atsakymus, versle jie veikia kitaip.
iPienius 2018-06-06 18:37
atleisti, tai vienas dalykas, bet surasti geresni vadova tikrai nebus lengva.
Kyborg 2018-06-06 19:11
1000 detalių iš 3500 yra visiškai niekas? Jokioje srityje toks broko % nėra pateisinamas.
manciukaz 2018-06-06 19:39
Nu pas Vokiečius ar Japonus tai tikrai būtu nenormalu ir nepriimina, bet žinant Jav automobiliu kokybe kuri vargiai prilygsta Prancuzu tai nieko nestebina.. net juokas neima kai tesla bando lygintis su BMW M3..
manciukaz 2018-06-06 19:41
Kekvienas gali miegot gamykloje, bet ne kekvienas, gali sukurti gera automobili..
Bagai 2018-06-07 11:32
Pasalintu ir kompanijai butu kapiec. Ji pervertinta vien del Musko, panasiai kaip savo laiku Jobsas is apple. Tik apple nebankrutuoja del to kad ju verslas nesa tikra pelna, o Tesla stovi ant ateities perspektyvu ir siandien nesa tik nuostoli
Dario 2018-06-07 13:53
Kai išgirstu kaip eilinį kartą puolama Tesla man iš karto klausimai iškyla, ką jie tokio blogo daro kad reikia šitaip su žemėm maišyti? Kad elektrines mašinas daro? O kas čia blogo? Ar geriau kaip koks mersas ar audi 150 metų skysčių varomas mašinas daro ir tik kas keli metai kokį vožtuvą dadeda, parktronika, didesnį ekraną... Kodėl niekas nepuola kokio Peugeot pavyzdžiui, juk jie mėšlo gabalas... Argi ta tesla taip visiems gyvenimą trumpina kad reikia dziaugtis kiekviena jų nesekme? Na turi jie problemų, pinigų reikia skolintis, kokybė šlubuoja nes patirties nėra, plius Tuskas biski kai kada išprotėjęs, bet velgi klausimas ar jie nusipelnė taip būti neproporcingai puolami palyginus su kitais gamintojais? Toks jausmas kad kažkam labai knieti dar kokių 70 metų dūmais apsipylus važinėti šalia vaikų darželių ir ligoninių.....
kestutisz 2018-06-07 16:10
Paprastai juokiamasi iš to, kad iš kažkokio karučio daro kultą. Ir net ne tai, kad iš mašinos, o iš to, kad ji varoma elektra, lygtais tai kažkam įdomu. Auto gaminti moka visi, net TATA, elektrines irgi. Na gal ne visi dar į kosTmosą paleido. Bet tik tiek. Bijau, kad kinematografijos istorijoj jis net iki Tucker'io netrauks - ten irgi buvo labai perspektyvus veikėjas, irgi JAV, ir jį suėdė tradicinės korporacijos.
DimQa 2018-06-07 16:24
HardAxe 2018-06-14 13:11
na lietuviškai išsireiškus "pavydas bambą graužia", todėl ir puola.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Trilijoninis Norvegijos investicijų fondas nebenori Elono Musko matyti „Tesla“ akcininkų pirmininko pareigose