Mechaninės pavarų dėžės jau užleidžia pozicijas - kokius privalumus ir trūkumus prieš jas turi automatinės? Kas kada nors pakeis jas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

woozyy 2018-06-11 17:06
Yra dar toks dalykas kaip "CVT" bepakopis variatorius. Labai malonu važiuoti. Net Volvo 340 ji turėjo
audriusn 2018-06-11 18:36
Nissan micra variatorius dar kazkiek laiko, bet Audi is A6 gan greit juos iseme.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-11 18:45
Yra bent 3 automatinių pavarų dėžių tipai, o jis apie visas kalba kaip apie vieną ir tą pačią. Jeigu dėžė su "pūsle" (torque converter), tai miesto režimu ji visada valgys daugiau kuro negu mechaninė pavarų dėžė, nes ten yra naudojama "fluid coupling" technologija. "Cruise" režime dėžė yra "surakinama" mechaniškai, tai kuro sąnaudos jau turėtų būti labai panašios. Labai abejoju ar tokiai dėžei N naudojimas gali kaip nors pakenkti. Pats gamintojas (mano auto) nerekomenduoja naudoti N važiuojant dėl vienintelės priežasties: saugumo ("Do not drive the vehicle with the selector lever in the “N” (neutral) position. Engine braking has no effect in this condition and the risk of an accident is consequently increased").
Xdmin 2018-06-12 09:53
Riedejimas ant neutralo gal ir negali pakenkti, nes ilgai juk neriedesi. Avarinio vilkimo atveju, tai pas mane parasyta: vilkti iki 30km ir jei gerai nepamenu ne greiciau nei 30km/h. Kitais atvejais priekine asi uzkelti ant traliuko. Senas 4 begiu automatas cia.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-12 22:51
Pas mane tos ribos dvigubai didesnės įskaitant ir ašių užkėlimą (awd) Jei gerai suprantu, tai problema ten atsiranda dėl dėžės tepimo: neveikiant varikliui, neveikia ir dėžėje esantis tepalo siurblys.