Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2018-06-13 12:01
Tai čia ir taip buvo aišku, kol neturėsim švarios energijos tai numesdami dyzeliną perėja prie elektros tai išnešim taršą tik iš miestų.
Jeigu padidinsime elektromobilių skaičių išaugs elektros poreikis dideliu mastu. Reik galvot iš kur paimt didelį elektros kiekį neužteršiant gamtos.
Vienas iš sprendimų atominės elektrinės. Avarijos atveju tai didelis užterštumas ir ilgalaikis tam regionui, kuriame įvyko avarija. Bet mano manymu tai geresnis sprendimas nei energiją išgauti deginant anglį.
Saulės energijos perspektyvi tik tam tikruose regionuose. Vėjas vėlgi nepastovus.
Bagai 2018-06-13 12:09
Kaip puikiai manipuliuojama informacija, jei is vis nenupirkta ar is lemos nesurasyta. Net jei anglis aprupina elektra, tai ji bus bent kiek toliau nuo miesto ir kaminas bus bent kelesdesimt metru aukscio. Kai tuo tarpu VDV dujos sklinda visam mieste, kamsciuose kur tik nori, o ir kaminas nuo zemes skaiciuojamas centimetrais... Daznai piesiama, tarsi tik del siltnamio efekta sukelianciu duju yra renkamasi ir propaguojama el.Cars. Bet didelia dali sudaro kita tarsa, azoto oxidai ir sukieji metalai. Dyzelius salina is miestu ne del to kad jis daugiau CO2 iskiria, o del kitu pavojingu tersalu
Galonas 2018-06-13 13:18
"Kinijos naftos bendrovės CNPC tyrimas parodė"... Ironiška ši vieta, o ne išvada.
Man sunku suvokti kaip tokius rezultatus gavo. Elektrinės daug efektyviau tą elektrą gamina, taršą irgi daug lengviau sulaikyt kai tai vyksta dideliame scale'e. Galima naudot daug brangesnius ir daug efektyvesnius filtrus. Jos už miesto ir su aukštais kaminais. Kas kiek laikosi reikalavimų, tai čia kitas klausimas, bet taip ir VDV mašinų savininkai nesilaiko, išpjauna EGR'us ir katalizatorius..
Kaip nori taip galvok, ateitis nepriklauso taršaus kuro VDV, taršos neužrakinsi viduje, bent jau ne tokia kaina kokią gali sau leist vartotojas. Gerai, dabar tarkim Kinijoj labiau teršia gamtą EV, bet tai daro už miesto, o tendencija labai aiški, anglies elektrinių pagamintos energijos mažėja, kai tuo tarpu kitų, švarių energijos išgavimo būdų, sparčiai didėja.
HardAxe 2018-06-13 15:35
bezdėti užmiestyje yra viskas ok, negalima nuodyti tik žmonių mieste?
vanduo4 2018-06-13 16:07
:
1. Kinija vysto energijos atsinaujinimo šaltinius ir tarša kiekybiškai galimai nemažėja tik dėl paklausos didėjimo. Sulėtėjus paklausai, ženkliai turėtų pradėti mažėti užterštumas arba bent jau nedidėti.
P.s. Kodėl būtent Kinijoje taip stipriai didėja užterštumas? Todėl, kad vakarai savu laiku jau patyrė kas tai yra smogas, todėl visą kenksmingą gamybą iškėlė į Kiniją, o pas save pasiliko naujas technologijas. Joms pasenus, jas eksportavo į Kiniją ir vėl viskas iš naujo, kol kartą Kinija nepradėjo pati gaminti savo technologijas. Tuomet pasireiškė kainų/produktų konkurencija ir Vakarų gamyba keliauja pas Kinijos kaimynes. O paskutiniu metu, ekonomikai gyvybiškos verslo šakos (metalų gamyba, naftos gavyba) sugrįžta į Vakarus ir vystosi pakankamumu sau (nepriklausomumo) kryptimi.
2. Kinija juda teisinga kryptimi - jie netgi atsisakė supirkti Pasaulio šiukšles. Jie savo šiukšles, vienkartinių produktų pavidalu, eksportuoja į Vakarus
daynewss 2018-06-13 17:31
Atskiras Kinijos naftos bendrovės CNPC tyrimas parodė...
AAA000 2018-06-14 04:37
man tai ironiska, kad komentuoji pats dar kvailiau. net nesvarbu kiek ten jie pritempineja duomenis. sitas tyrimas bent jau remiasi teisingom prielaidom - kad globalia tarsa gamina sudeginamo kuro kiekis, o ne filtravimo budas. jei "ismanesniems" katalizatorims pagamint reikia daugiau gamybiniu islaidu ir kas dar blogiau - ju naudojimas papildomai didina bendra kuro suvartojimo lygi (kad jie efektyviai veiktu) - tai cia jau perspausta su reguliavimais iki debilumo lygio. naftininkai ir automobiliu gamintojai is to pelnosi, jiem nesvabu ka ir kaip gamint - svarbu gamint kuo DAUGIAU. nes per daug tokiu kvailiu, rekaujanciu apie ekologija, nors nesuprantanciu kaip TEISINGAI reikia jos siekt juk svarbiausia parekaut, kas dabar populiaru rekaut - ane? o kad uz savo kvailus rekavimus susimoki ir dar papildomai apsiki pasauli - irgi nesvarbu, ane? svarbiausia juk but "uz ekologija", surast priesu kuriuos nurode valdzios propaganda ir rekt garsiausiai!!!
ideali avis...
sub 2018-06-14 09:16
Man su Kinija viskas aišku, jie n metų kūrena anglį, tad elektromobiliai čia ne prie ko. Tas tyrimas man toks pritemptas, norint parduot daugiau savo produkcijos. Jei vietoj iš anglių pagamintos elektros, naudos nafytos produktus, bus tas pats šššš, kiti teršalai - bet tos pačios problemos.
AAA000 kodėl kitus vadini kvialiais pats nebūdamas labai protingu. Bandžiau kažką suprast iš tavo postringavimų, bet tavos komentras tai truputi apie viską, ir nieko apie pagrindinę striapsnio mintį. Kokių tu nori filtravimo būdų, jei ne tik sudeginamas kuro kiekis yra beprotiškai didelis, bet ir pasirinktas kuras yra viena iš taršiausių. Naftos kompanija tik bando suklaidint žmones, kad tie nuo elektromobilių grįžtų prie VDV, nors tai bus dar blogiau. Nes dabar gaminant elektrą deginamos anglys, bet važiuont elektromobiliu neteršiama, o pasirinkus VDV - tai ir automobilsi terš ir naftos išgavimas, perdirbimas teršia.
diedukas 2018-06-14 10:50
Jis tiesa raso . Kad ir vairo stiprintuvas auto per prievarta .Nori tu jo ar ne . Jau nekalbu apie audio aparatura .Beroc nuo 2012 turejo tik mobilka but dezutej be jokiu laidu , krovikliu ar ausiniu . Reikia - nusiperki sau patinkanti daikta .Ir taip su viskuo .Uzknisa tas S brukimas per prievarta ...
Galonas 2018-06-14 11:22
AAA000: nori pasakyt, kad filtrų/katalizatorių gamyba ir naudojimas teršia labiau nei jie patys sulaiko tos taršos? Dar prie to, sakai, kad viskas remiasi į bendrą sudeginto kuro kiekį, tai dar nori pasakyt, kad elektrinės tą kurą degina mažiau efektyviai? Gal dar kokių konsipracijos teorijų turi, kurias norėtum išreikšti kitus kvailiais vadindamas?
HardAxe 2018-06-14 11:51
Jeigu gamintum eletrą degindamas dujas arba benziną terštum mažiau nei degindamas anglį, tai tyrimas iš dalies teisus, nors gana pritemptas.
diedukas 2018-06-14 12:41
HardAxe , be audio grotuvo ? Auto iki 10 m. senumo , prasau pvz. ??? Ir nereikia cia kazkokios egzotikos ... Vairo stiprintuvas ir saugumas ??? Gal truputi faktu gali pateikt ? Cia gal is tos operos kai 1 gyvybe issaugom o 10 prazudom del papildomai ismetamu duju ? Kiek teko skaityt tai nuo 0,5 iki 1 ltr. / 100km. Ir dar : aplink vieni geradariai gal jau laikas priimt istatymus kad pestieji vaksciotu su salmais ir zibintuveliais visa para ? Tai jai jau rasai , tai rasyk iki galo . Kaip del mobilku ?
Galonas 2018-06-14 14:26
HardAxe, kiek kokių taršių dalelių daugiau turi anglis aš nežinau, faktas, kad daugiau, bet CO2 išsiskiria 30% daugiau deginant anglį, kadangi Kinijoj anlgies elektrinių apie 60%, tai kaip ir išsilyginam ant to, pius tas 30% skirtumas atsiranda lyginant elektrines, o lyginant su VDV manau jis net svirsta į priešingą pusę, ten gi naudingumas tik ~30%. Kitas dalykas, Kinijoj 90% anglies elektrinių yra super aukšto efektyvumo, žodžiu skaičių į formulę įtraukt yra labai daug, o kai straipsnyje šneka apie 2015m rezultatus, tai man švelniai tariant atrodo nepatikima.
immortallt 2018-06-14 21:58
Kertiniai žodžiai "Atskiras Kinijos naftos bendrovės CNPC tyrimas".
Eikime toliau per komentarus. Dyzelinis automobilis teršia daugiau nei anglys. Tai yra faktas. Aišku, Kinijoje gali sumanipuliuoti, pvz paimti senas anglimi kūrenamas elektrines, kurios sparčiai naikinamos ir keičiamos naujomis elektrinėmis, kurios 3x tiek elektros pagamina iš to pačio kuro kiekio. Taip pat saulės ir vėjo elektrinėmis. O atomines pamiršk, jau net kinai mažina apsukas. Pabaigs ką stato, bet net su žemais saugumo standartais nebeapsimoka.
Teisingai pastebėjo vieną dalyką, ne CO2 yra pagrindinė priežastis, kodėl kinai stumia į priekį elektromobilius miestuose, o teršalai, kurie tiesiogiai veikia sveikatą.
Jei visus automobilius pakeistų elektriniais, o kurą degintų elektrinėse, tai užtektų elektros visiems elektromobiliams ir dar patenkintų Kinijos likusius poreikius. Ir nebereiktų anglių. Ir taip, teršalų būtų mažiau, tačiau kaina elektros išaugtų kokius bent 3x.
AAA000 2018-06-15 00:28
matai, tau sunku suvokt toki dalyka, kad visada buna tik arba situacijos gerejimas, arba blogejimas. nes tu kazkodel kvailai isitikines, kad "jei kazka padarem, ir panasu, kad turetu teoriskai suveikt" - vadinas tai automatiskai suveike. ir iskart tau vaidenasi kazkokie uzsikonspirave priesai... cia jau isvis topinis beviltisku kvailiu argumentas...
apie katalizatorius tu nesuvoki tokio dalyko, kai kai juos pradejo naudot - buvo kritinis tersimas. ir tuo momentu ju naudojimas ekonomiskai buvo racionalus. bet situacija juk pasikeite - isvalymas pagerejo.
sakykim pirmas lygis isvale 70-80% tersalu. liko 20-30%. ivede antra lygi. sanaudos katalizatoriams padvigubejo, isvalomumas sakykim pagerejo iki 90-95%. liko 5-10% tersalu.
tada ivede trecia lygi, sanaudos katalizatoriams patrigubejo, tersalu isvaloma 93-97%, liko 3-7% - bet atsirado nauja dedamoji - kad toks lygis veiktu - paciu tersalu jau tenka gamint maziausiai 10% daugiau! tada ivede 4 lygi, sanaudos katalizavimo sistemoms isvis pradejo kilt nebe aritmetiskai, o eksponentiskai, sumazins sakykim dar kokius 1-2% isvalomuma - bet bendras tersalu gamybos lygis padides jau kazkur 20-30% plius reikes gamint dar visokias papildomas medziagas! vienu zodziu leisim pinigus technologijai, kuri realiai gamins papildomus tersalus desimtis kartu daugiau, negu su ja pasiekiamas realus likutinis isvalomumo kiekis. bet uztat biurokratams statistiniai procenteliai uzrasyti ten kazkur siknos smegenyse pageres ir gales triubyt sita propaganda kvailiams - kurie ja ir vadovaujasi... (tavo atvejis tiketina )
-----------
kas liecia elektrines, ten lygiai tos pacios problemos. 90-95% tersalu pasalint pigu. paskui prasideda probemos ir pati elektrine pasidaro ekonomiskai neberacionali. isvalyt tersalus galima iki kokio nori lygio (bet skiriasi kaina). ir uz energija ar transporto paslaugas tu nenoresi moket keliais kartais daugiau (nors kas zino, gal tu durnius, kur noresi ).
akumuliatoriuose tiesiog islis kitokio tipo tersimas. turesi pirkt spec guminius ir spec dujokaukes, kad i gatve iseit - kai prades ten is po ateksplotuotu masinu visokios akumuliatorines rugstys ir sarmai teket... tie akumuliatoriais juk visur masiskai metysis juk tiek gigaslamsto fabriku ruosiamasi paleist. ka tada kliedesi? o ka nors apie akumuliatoriu utilizavimo nors mini fabrikus girdejai bent puse ausies?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Likimo ironija? Naujas tyrimas rodo, kad Kinijoje užterštumą didina... elektromobiliai