Pamirškite „daktariukus“ - kompresas numirėliui nėra reikalingas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-06-12 09:57
Apie daktariukus arba medučius kaip ir aišku, kokia nuomonė apie revitalizantus? Aušinimo skysčio nuotėkio šalinimas tom košėm tai didžiausia nesąmonė.. tiesus kelias į variklio užlenkimą..
FtBall 2018-06-12 10:17
Tai 3-4 metų Audi Q7 variklis jau "ant pabaigos ribos"?
daynewss 2018-06-12 10:36
Audi Q7 yra ant smegenų pabaigos ribos.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-12 22:43
Dyzeliniai varikliai daugiausia dūmina (juodai) dėl per mažo paduodamo oro kiekio. To priežastys: 1. "čipavimas"; 2. kiauros šlangos ar interkūleris; 3. per silpnai pučia turbina; 4. gali durniuoti ir koks nors oro slėgio jutiklis.
kukulis4 2018-06-13 17:22
Del juodo dumo niekas labai nepergyvena, o ir ta juoda duma gali mest praktiskai net ir visiskai geras variklis, kadangi uzmetus gazo, turbina turi sioki toki lag'a ir kol uzpucia pakankamai oro, variklis tiesiog nesudegina visos paduodamos saliarkos, ir tai iseina per dusliarke juodu dumu pavidalu. Blogiau yra, kai 'dumelis' buna pilkos ar melsvos spalvos, kas dazniausiai reiskia i degimo kameras (arba kartais turbina) patenkanti tepala ar ausinimo skysti. Pratekancio tepalo problemas tie 'daktariukai' tikrai kuriam laikui pataiso, nes paprasciausiai, pakeicia tepalo savybes taip, kad jis tampa klampesnis. Lygiai ta pati efekta kuriam laikui galima pasiekt tiesiog pakeitus alyva i klampesne.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-14 07:42
Tas juodas dūmas yra kietosios dalelės, kurių lygis mieste taip pat yra matuojamas ir traktuojamas kaip oro užterštumas. Tad tas "niekas labai nepergyvena" yra nebent tas, kurio auto dūmina ir kuriam ant visų nusišikt! Tvarkingas auto negali dūminti, nes kuro padavimą reguliuoja kompas įvertindamas tos pačios turbinos paduodamo oro kiekį. Jeigu visi parametrai normalūs, o auto vis tiek dūmina, tai gali būti ir purkštukų problema, o ne turbinos "lagas"