Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2018-06-16 00:30
DI bus zenkliai pazangesnis uz NI, pats susikonstruos kliuciu anihiliatoriu ir ta briedi tiesiog isgarins nuo kelio nestabdes... o kol autopilotu kurejai kopijuoja bezdzioniska NI - tai nieko gero nebus...
- 2018-06-16 21:06
Vėl tos pačios nesąmonės. Vėl bando paleisti modernų dalyką į akmens amžiaus kelią. Kelias užmirštamas. Automobilis + kelias sudaro sistemą, pilną ir uždarą. Kai atsirado ratas - atsirado kelias, kaipo toks. Palygintas takas, kad riedėti smagiau būtų. Didėjant greičiams, atsirado poreikis grįsti, lyginti, pritaikyti kelią greitesniems .
O kur dabar kelio pritaikymas autonominiams automibiliams? Konstruoja supistą ženklų atpažinimo sistemą, kai galėtų pačius ženklus aktyvius padaryti. Žmonės mato normalų ženklą, o kokiame kitame spektre - automobilio detektorius OR kodą, ar dar ką. Tas pats ir su kliūčių aptikimu - šone kelio detektoriai gali geriau ir tiksliau fiksuoti judančius ir stovinčius kelyje objektus, nei dideliu greičiu judantis automobilis. Kelias turi informuoti automobilį apie savo būklę.
O čia blyn, nori paleisti super duper sistemą į jai absoliučiai netinkamą aplinką. O po to ginčijasi, kodėl, už ką, kas bus ...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl „Tesla“ autopilotas vis pridaro avarijų? Bandymas parodė, kaip paprastai kelyje gali įvykti tragedija (Video)