Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Andrius79 2018-06-17 18:10
Ir vėl nesamonių prirašyta. Kada nustosite kvailinti žmones?
1-Lėktuvas sūkurius palieka gale o ne priekyje, todel lėktuvas esantis 37 km priekyje turėjo pakilti ankščiau o ne vėliau.
2-Kiek reikia energijos sudaryti toki sūkirį, kad esant 3km aukščio skirtumui taip pajudinti lėktuvą. Man netelpa į logikos dėsnius. Gal dėlto, kad esu tik paprastas šaltkalvis.
Na tai paieškojau aš tuos skrydžius - QFA94 ir QFA12 . Ir kagi – aukščiu skirtumas 1000 pedu, tai yra kažkur 305 metrai o ne TRYS kilometrai ir kaltininkas pakylo ankščiau- 11:27:49 PM vietos laiku, o nukentėjusysis vėliau -11:29:00 PM .
Vieni apgavikai aplinkuj
professor XXX 2018-06-17 18:27
Man tai buvo ganėtinai įdomus straipsnis, gal pritruko trupučio geresnių aerodinaminių paaiškinimų.
Talkatif 2018-06-17 22:59
Stipriųjų gėrimų pardavimus pakėlė.
HardAxe 2018-06-18 09:50
nosim žemyn? ar tikrai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pragariškas skrydis - didžiulis lėktuvas nosim žemyn krito net 10 sekundžių, bet tokio išgąsčio priežastis visai įdomi