Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-07-11 13:09
Net nėra abejonės, kad be išimties VISI autogamintojai sukčiauja su dyzeliniais ir kartais net benzininiais auto, nes tiesiog fizikos dėsniai nebeleidžia įsipaišyti į naujausius taršos reikalavimus ypač kalbu apie CO2, kas praktiškai lygu sudeginto kuro kiekiui, parašo ant popieriaus 30-50% mažesnius skaičius ir tipo įsipaišo, o kad atitiktu tuos skaičius pritempia testo atlikimo būdą prie reikiamų rezultatų, kitaip sąkant bandymo sąlygos būna "suklastotos". Aišku čia kalba pagrinde eina apie kitokią taršą NOx, HC, CO, suodžius ir tt. pažiūrėkit kokie dabar yra reikalavimai https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... _standards paprasčiauisia neberealu.
Automobilių svoris didėja aerodianmika toli gražu negerėja, o Karno dėsnis šiluminiams varikliams tai nepasikeitė, variklių NK jau nebėra kur didinti, nes jau priartėta prie teorinio maksimumo minus trinties nuostuoliai.
FtBall 2018-07-11 20:09
Įdomu, kaip Mazdai sekasi. Kolkas normas atitinka netgi be DPFo ir AdBlue.
Didžioji dyzelio tarša atsiranda dėl to, jog dyzelis su oru būna labai prastai susimaišęs. Degimo metu, dalis kuro dega labai riebiai, kita dalis - labai liesai.
Vienas iš sprendimų - naudoti benzininio variklio metodus, ir dyzelio prisiurbti kartu su oru, kad iki degimo pradžios, dyzelis kuo geriau susimaišytų su oru.
https://www.youtube.com/watch?v=pCr6bjQMrgU
Kitas sprendimas - sumažinti suspaudimo laipsnį. Mazda Skyaktiv-D suspaudimo laipsnis - 1:14, tuo tarpu, kiti dyzeliai berods 1:20. Mažesnio suspaudimo laipsnio dėka, kuras geriau susimaišo su oru.
http://www.mazda.com/en/innovation/tech ... kyactiv-d/
Kas įdomu, ar Mazda realiai atitinka taršos normas daugeliui metų į priekį, ar, kaip dabar madinga, irgi klastoja duomenis.
Xdmin 2018-07-11 22:31
15min buvo straipsnis (bus turbut ir cia), kad Mazdai ispjove DPF filtra.
O Mazdu tarsa gali buti mazesne, nes jos tiesiog lengvesnes, maziau slamsto prikrauta, maziau svorio - maziau sanaudu - maziau tarsos. Na ir suspaudimo laipsnis mazas.
SaMaras 2018-07-11 22:53
Kažkaip nutilęs reikalas su 6 taktų motorais ir panašiai.. visgi šilumos pavidalu iššvaistoma nemažai energijos.. gal dar prisimins šitą reikalą kai labai bėda bus..
HardAxe 2018-07-12 11:15
kaži jei į cilindrą įpurkštų ir kažkiek vandens?
Degimo metu lyg ir turėtų padėti konvertuoti temperatūrą į slėgį?
FtBall 2018-07-12 11:22
HCCI varikliuose tokiu tikslu bus laabai liesas mišinys naudojamas ( 1:35, vietoj įprasto, berods, 1:13)
bahuriux 2018-07-12 21:37
Jūs manim netikėjot aišku, bet tavo pirmoj nuoruodoj štai kas rašoma.
DPF and NOx emissions strategies greatly increased fuel consumption in 2007 model year diesel engines, the addition of DEF fluid has reduced fuel consumption, but fuel consumption is still higher than in pre-emissions engines
FtBall 2018-07-13 07:15
Na, dėl CO2 manau, kad teisus esat, bet ne šiaip sau deda DPF'us. Kaip ir buvo rašyta, teoriškai NOx emisijas gali sumažinti dar bent jau 5 kartus.
procc 2018-07-14 00:52
Jeigu jau specialiai pateikia neteisingus skaičius, tuomet turėtų paimti ir kompensuoti visiems pirkėjams pvz 30% mašinos vertės, kokį 20 metų atgal.
bahuriux 2018-07-14 17:34
Jei pirktum naują auto su galiojančia garantija kuri ant popieriaus valgo ramiai ir tolygiai važiuojant 90km/h 4l/100km, o realiai 5,5-6+l/100km ir tokių kaip tu butu bent 1000 tai visi kartu bendrom jėgom manau nesunkiai per teismus išsireikalautumėte gana nemažos kompoensacijos už kurą ir padarytą gamtai žalą. O dabar ką perka žmonės auto už 1000-3000-5000 € ir jei nepatinka sąnaudos aišku gali parduoti. Gamintojas gal ir galės kompensuoti 10-20% seno auto vertės, arba konkrečiai tavo sudeginto kuro kainos dalį su šituo auto, bet turėsi įrodyti kad auto 100% techniškai tvarkinga ir samdyti nepriklausomus ekspertus kurie darys objektyvius mokslinius testus, bylinėtis manau neužtektų keletos tokių auto kainos.
Pumper 2018-07-14 19:12
Nieko tu nepeštum iš tokių bylų, nes kuro sąnaudų testai reglamentuoti ES ir visų ES testuotų auto sąnaudos mažesnės nei realios. Pratestuotų tavo tą nusipirktą mašiną tom pačiom laboratorijos sąlygom (išimtas variklis valdomas kompo pagal iš anksto nustatytą programą), gautų tuos pačius duomenis ir mestų lauk tą tavo ieškinį, jei išvis kas nors terliotųsi.
bahuriux 2018-07-14 21:04
O jei aš nusamdau sertifikuotą laboratoriją su mokslininkais kurie ir dirba tą darbą ir įrodau, kad realios kuro sąnaudos yra 30+%. Aš auto nenaudoju išėmęs variklio ir pastates ant stendo aš ją naudoju keliuose, ten kur ir skirta važinėti ta TP. Dyzelgeitą įrodė, įrodytu ir šitą scamą, bet valdžiai palanku kai nuperkama daugiau kuro, daugiau mokesčių surenka.
Turbūt nesutapimas kad nuo euro ~0-2 ir prasidėjo sąnaudų klastojimas iki to sąnaudos atitikdavo idealiai, tą ką rašė gamintojas taip ir būdavo, net ir mažesnės neretai.
Pirkėjai savo piniginėmis galėtu nubalsuoti kuris gamintojas sukčius kuris ne, tegu bankrutuoja scameriai. Dėja kai nuperkama tiek "miesto visureigių" (suprask nepilnavertiškumo jausmo iškamuoti pirkėjai, nesugebantys įvertinti auto parametrų) net nesitikiu, kad tokią pilietinė akcija išeitu padaryti, per daug buka pilka masė.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas sekantis? Į skandalą papuolė ir „Nissan“ - jau ir patys prisipažino, ką slapta darė