Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SkaitytojasX 2018-07-10 15:01
Prie ko čia ta minutė.... tikslas sumažinti triukšmą ir neprailginti kelionės.
Šiais laikais daug kur jau prie autostradu/greitkelių daromos garso slopinimo sienos, tai irgi kvailyste? vairuotojui taip..gyvenantiems šalia-išsigelbėjimas.
arthappyuphere 2018-07-10 15:03
beprotybė
Denis_LT 2018-07-10 15:50
Nu nezinau ar verta labiau apsimoketu pinigus investuoti i geresniu traukiniu kuryba ir taip toliau
HardAxe 2018-07-10 16:50
tuo tarpu europos punktualumo sostinėje -Švedijoje pasakius, kad traukinys vėlavo valanda niekas nenustebs... Greičiau pradės pasakot kaip jie yra vėlave 2 ar 3 valandas...
Giedriax 2018-07-10 21:13
mano kuklūs pamąstymai.
Dabar kelionė trunka 30 min. Po patobulinimo truks 29 min, t.y. 3.3% trumpiau. Tai reiškia galimybę pervežti daugiau keleivių, didesnes pajamas, pelną (net jei kelionės kaina nepakils). Pagrindinis laimėtojas manau bus visuomenė. 1 minutė atrodo nedaug, bet keliaujančių žmonių bus dešimtys ir šimtai tūkstančių, bendroje sumoje bus sutaupyta daugybė "žmogvalandžių"
SaMaras 2018-07-10 22:59
Visko gali būti, ypač jei kiti atstumai trumpesni, o čia ilgesnė atkarpa, tai ta minutė vienam traukiniui, galbūt reiškia, kad keli kiti traukiniai į priešingą pusę pajudės irgi anksčiau, o ne stovės stotyje ir lauks..
AAA000 2018-07-10 23:34
apsimoketu ir Lietuvoj, bet pirma reikia prigimdyt lietuviu bent iki 20 milijonu...
Robkinas 2018-07-10 23:42
Visu pirma, gal reiktu sugalvot, kaip lengvesniu budu patekti i keleivini traukini, nes dabar vos ne kopeciomis reikia kabarotis i vagona.
AAA000 2018-07-11 03:07
apie rampas neteko girdet?
audriusn 2018-07-11 08:29
kiek telepuziku. pagal japonu traukinius laikrodi gali nustatinet
http://www.realestate-tokyo.com/news/tr ... rtificate/
dzo 2018-07-11 10:45
Ar ne kvailyste rasyt tokias amtrastes? Sutrumpes 1 min, bet ir gyventojai gal nebesiskus. Nemanau jad jie zymiai maziau skusdavosi suletinus nuo 130 iki 110
zet 2018-07-11 12:41
Autorius sau pats priestarauja
HardAxe 2018-07-11 13:01
Rampos? Lietuvoj? Kur?
dzo 2018-07-11 13:43
Turint omeny kad traukiniai tarp Tokyo ir Omiya vaziuoja kas koki pora minuciu (bent jau piko metu), ir kad letas traukinys kainuoja 550 jenu (35 min), o greitasis 3120 jenu (25 min) (google) tai turbut net ir labai apsimoka tie darbai. Cia jums ne traukinys tarp Vilniaus ir Kauno kur tik 12 kartu per diena vaziuoja.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Beprotybė ar japonų tikslumo įrodymas? Sugalvojo tokį geležinkelio patobulinimą, kokio Lietuvoje niekas nesuprastų ir dar apšauktų pinigų plovimu