Kas geriau - mechaninė ar automatinė pavarų dėžė? Privalumų ir trūkumų palyginimas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

daynewss 2018-08-05 15:00
Koks skirtumas kokia dėžė, kuomet nusėda akumas, jei naudojami "krokodilai"? O kaip JAV nutempiamos mašinos? Visos tik su keltuvais? O kaip su kojų sąnariais dviratininkams? Begikams? Ar vaikščioti mėgstantiems? Kaip suprantu, tai jiems nuo 35-45 metų jau sąnariai sutrinami o tie su mechaninėm iki kokių 55 datemps. Silpnapročio rašliavėlių kratinys šis straipsnelis. Bent jau kol kas geriausia pavarų dėžė yra CVT.
Robkinas 2018-08-05 15:28
CVT nera tokios patvarios kaip automatai. Ir dazniausiai ju remontas yra brangesnis uz automato remonta. Tai nelabai isivaizduoju, kame cia gerumas tos CVT
iPienius 2018-08-05 15:39
man labiau patinka elektromobiliai, kad tokio dalyko is viso ten nera
professor XXX 2018-08-05 16:02
Greičiu dėžės patvarumas ir patogumas priklauso tik nuo gamintojo iškeltos kokybės, kad ir kokia ji bebūtu.
daynewss 2018-08-05 16:37
Robkinai - iš kur tokios žinios? Gal gelėtumėte pavyzdžių? Kiek žinau CVT problema buvo diržai. Iki Prius įgyvendinimo. Tačiau lydekai panorėjus, Toyotai paliepus, tik pyst ir yra. Kai tuo tarpu Šiuolaikinės BMW M dėžės sukurtos taip, kad tarnautų 150-250K priklausomai nuo drožimo, o tada brangus brangus keitimas. Lygiai tas pats su Audi automatais ir t.t. Tiksliai nepamenu, bet ten irgi iki 300k ir amen. Pilnas mobile.de bulkų (man visos Audi bulkos) su kritinėm ridom, nes vosi žino, kad jos lavonai. O CVT gedimų, kai tiek Priusų Lietuvoje, ir jie čia atvažiuoja po 200-300K (išskyrus mikimauzus, nes anie švieži, bet sulamdyti), nelabai girdėt.
Nerkus 2018-08-06 08:31
Man toks klausimas iškilo. CVT dėžės yra paprastesnės ir pigesnės, bet kodėl jos labai lėtai populiarėja. Skaičiau, kad žmonėms jos nepatinka dėl to, kad nėra jausmo kaip persijungia bėgiai, bet nemanau, kad tai ta nepopuliarumo priežastis. Dabar masiškiau CVT dėžes deda tik toyota ir nissan. Važiavau su CHR su CVT, bet kažkokio diskomforto dėl dėžės tikrai nepasijautė.
daynewss 2018-08-06 09:26
Man protu nesuvokiama, kokiam durniui gali patikti automato bėgio mėtymai? Visi automobilių gamintojai stengiasi tą panaikinti, kad tik to bug'o nebūtų. Koks gali būti diskomfortas nuo įo, kad važiuoji netrukčiodamas? Atsisėdai, joystick'ą pyst ir važiuoji kaip ponas. Nei trukčioja, nei apsukos jaučiasi, kaip geram bmw ar merso automate. Tik tas, kad bėgis vienas. Bet kam tai rūpi.
lizunas 2018-08-06 10:19
Kad kaip tik brangios, ypač remontas, plius labai prižiūrėt reikia, nei automatų. Visi japonai mėgsta CVT, tik europiečiams reikia Mechaninių. Honda irgi lyg CVT deda?
Nerkus 2018-08-06 12:21
Kalbėjau su Toyota vadybininku, tai jis sakė, kad CVT yra paprastesnės ir pigesnės. Aišku vadybininkas nebūtinai viską žino, bet kažkokių didelių bėdų su CVT dėžėmis nebuvo. Nissan buvo sustabdęs prekybą su CVT, bet ten buvo softo klaidos, o ne pačios dėžės. Rusai skundžiasi Kaptur (su K) variatoriais, bet tenai Kaptur tai Dusteris su kitu kėbulu ir neaišku kieno gamybos variatorius. Europoje Captur (su C) eina su dvigubos sankabos automatai. Bendrai Europoje mėgsta dvigubos sankabos automatus, nors tokie dar sudėtingesni už paprastus automatus. Kažkur esu skaitęs, kad dabar bando kurti variatorius ar softą jiems, kad būtų imituojamas bėgių perjungimas, turbūt ne visiems patinka važiuoti troleibusu.
sub 2018-08-06 12:39
Kad autorius kitą kartą nerašytų neteisybės, tai atsimink šiuos skaičius 50x50, t.y. 50 km. atstumą galima tempti 50km./h. greičiu and N pavaros. Galbūt kai kurie gamintojai nurodo kitus skaičius, bet automobilį su automatine pavarų dėže tikrai galima tempti laikantis šių nurodymų.
daynewss 2018-08-06 13:46
Lizunai - o kaip prižiūrėti CVT dėžę? Ką ir kur žiūrėti/tikrinti?
FtBall 2018-08-06 17:03
Šiaip įdomus dalykas, kad CVT ne visada yra grynas CVT. Toyota Multidrive S - Mechaninė(tačiau elektroniškai valdoma) pavarų dėžė su variatoriumi. Įdomu, ar išvis yra tokių variatorių, kad galėtum važiuot tiek 5km/h, tiek 200km/h?
lizunas 2018-08-06 17:29
Reikia labai labai laiku pakeisti tepalus. Ne visi žmonės yra linkę laiku keisti greičių dėžių tepalus, ypač mechaninių, tai prisiversti pakeisti CVT laiku...dar kai tepalo kaina nemaža, jei imant su toyota užrašu
daynewss 2018-08-06 20:52
Na, tepalus keisti retas lietuvis mėgsta. Ir nesvarbu ar mechaninėj, ar apskritai dėžėj, ar variklyje.
lizunas 2018-08-06 21:50
Cituoju
Siguas 2018-08-06 22:42
Norėčiu paprieštarauti, kad automatas daugiau ryja uz mechanika. Žmonai nupirkau Nissan pulsar tai net gamintojo puslapyje specifikacijose su tokiu pačiu benzininiu varikliu automatas ryja 0,1 l/100km mažiau už rankini. Kas netingit pažiurekit.
Evil Goku 2018-08-06 22:49
CVT dežės negali perduoti didelio sukimo momento. Todėl jos tinkamos silpniems ir lengviems automobiliams, bei motoroleriams. Vien todėl, kad jų veikimo principas paprastesnis, nepadaro jų pigesnėmis. Relios CVT dėžės komplikuotos. Todėl norint jas pagaminti už konkurencingą kainą ir neblogais parametrais reikia daryti kompromisus patikimumo saskaita. Automobilių su CVT nėra daug, todėl beveik nėra naudotų dalių ir mechanikų jas išmanančių. Be to jos nėra/nebuvo patvarios ir rasti gerą naudota yra sunku, tai labai padidina jų kainas.
AAA000 2018-08-06 23:23
variatoriai gana neilgaamziai. del sukimo momento - tai perduoda pakankama sukimo momenta - jei dideliu gabaritu variatoriu padaryt. pvz dirzinius variatorius deda i tuos keturracius motociklus - kur bekele draskosi. sukimo momentai ten dideli. ten problema kitame - kad krastiniai rezimai labai greit sudevi variatoriaus dirza. o visi kaip taisykle dugnais pavarinet megsta... is mechaniniu yra nebutinai dirziniai variatoriai. buna planetinio reduktoriaus tipo. kai ivaro i pleistini skyva (is vidaus) vietoj dirzo (kuris buna is skyvo isores) tokius kaip kuginius diskus. isplecia susilietimo diametra ir keiciasi perdavimo santykis. bet devisi dar greiciau nei dirziniai... nors kompaktiskesne konstrukcija. as manau vistiek elektrini varikli reguliuot yra geriau. arba galima idet elektrinio tipo variatoriu-sankaba - jei daryt viska ant vienos asies. bet cia stereotipas. del patikimumo reiktu kazkaip dubliuot sistema, kad nustipus elektronikai nebutu iskart avarija mechanika paprastai genda palaipsniui - o elektronika stimpaneprognozuotai. pvz kad atskirai ratus suktu individualus elektros varikliai ir butu patikima. aplamai ateitis tikrai elektropavarose - daugiau tiesiog galimybiu valdyt. tos mechanines greiciu dezes seniena - nera cia ko per daug gilintis "kuri deze geresne". visos jos seniena... cia tik laiko klausimas, per kiek persiorientuos automobiliu gamintojai. viska cia nuleme licio akumai. dar yra hidraulinio tipo variatoriai, kai greitis reguliuojamas pvz skyscio kiekiu. sklende sukioji ir tiek - is esmes dar paprastesni bet ten irgi kruvos savu unikaliu problemu... cia rimtoje specifineje technikoje tokie naudojami, kur didele kaina nera labai svarbu.