Vokietijos „Porsche“ užsimojo kaip reikiant: skelbia daugiau detalių apie būsimą „Tesla Model S“ konkurentą (Video) (13)
Nusprendę išleisti pirmąjį savo elektromobilį, Vokietijos „Porsche“ užsimojo kaip reikiant. Iki šiol leidę žiniasklaidai sužinoti tik būsimo modelio pavadinimą – „Taycan“ – „Porsche“ atstovai pasidalijo ir daugiau detalių apie būsimą modelį. Pavyzdžiui, kad viena įkrova jis galės įveikti beveik 500 km, o elektros jėgainių galia sieks 600 AG.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pagrindu naujajam „Taycan“ bus 2015 m. Frankfurto automobilių parodoje pristatytas „Mission E“ prototipas. Serijinei gamybai paruoštą pirmąjį „Porsche“ elektromobilį bus galima išvysti kitų metų pradžioje.
„Premium“ segmento gamintojas atskleidė, kad bandant „Taycan“ prototipą, buvo pagaminta apie 100 muliažų, o testai vyko visame pasaulyje. Automobilis turėtų būti kompaktiškesnis nei „Panamera“, be to, „Tesla Model S“ konkurentas, žadama, kainuos apie 60-70 tūkst. svarų sterlingų (67-78 tūkst. eurų). Tai tik šiek tiek brangiau nei JAV gamintas elektromobilis, teigia autoexpress.co.uk.
„Taycan“ jėgainių galia sieks 600 AG, o ličio baterijų kiekis skaičiuojamas vatvalandėm, tenkančiom vienam kilogramui. Šiuo atveju, 1 kg „Taycan“ svorio teks 270 vatvalandžių.
„Porsche“ tikina, kad iki 100 km/val. jų elektromobilis pagreitės per 3,5 sek. Iki 200 km/val. elektromobilis įsibėgės per 12 sek., o maksimalus išvystomas greitis sieks 250 km/val.
Viena įkrova elektromobilis nuvažiuos apie 500 km, o, pasak „Porsche“, naudojant 800 voltų krovimo sistemą, bus įmanoma per 4 minutes bateriją įkrauti tiek, kad pavyktų nuvažiuoti beveik 100 km.
Tiesa, šie skaičiai tiesiogiai susiję su 350 kW galios CSS įkrovos stotelių, galinčių sąveikauti su „Porsche“ 800 voltų įkrovos sistema, prieinamumu. Nors tokių stotelių tinklas Europoje plečiasi, „Porsche“ turi planų per ateinančius kelerius metus pastatyti 500 nuosavų tokios galios stotelių JAV.
Dabar kuriamas modelis turėtų būti pagrindinis pirmųjų „Porsche“ elektromobilių gamoje, tačiau prabangių automobilių gamintojas investavo apie 500 mln. eurų, kad būtų sukurtos ir kitos „Taycan“ versijos.
Numanoma, kad rinkoje atsirasiančių kitų versijų galia sieks 400-600 AG. Be to, visų modelių standartinės įrangos dalimi turėtų būti visi varantieji ratai. Tiesa, galimybė, kad kiek vėliau „Porsche“ pagamins pigesnę versiją, varomą galiniais ratais, taip pat įmanoma. Galiausiai, kalbama netgi apie elektrinį krosoverį, kurio pagrindu taptų „Taycan“.
Beje, pirmasis elektromobilis – tik dalis „Porsche“ elektrifikacijos strategijos. Iki 2022 m. gamintojas į elektrines transporto priemones ir kitką investuos apie 6 mlrd. eurų.