Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nerkus 2018-08-08 14:06
Pirma mintis buvo, kad įdėjo hidraulinius keltuvus. Jie pakelia mašiną, o po ratais galima ką nors pakišti, ant stogo galima vežiotis "padėklus" kur Dakare naudoja iš smėlio išsikasti. O čia toks pašokinėjimas nepadės jei gerai ant dugno atsisėsi.
vaidas100 2018-08-08 14:29
Šitas geriau šokinėja:
https://www.youtube.com/watch?v=CJsbUFtnENs
punktyras 2018-08-08 17:16
Tai tam sistema ir skirta, kad neatsisėstum, tuščiai zulindamas ratais.
Laplaya 2018-08-09 10:00
Jei būtum įstrigęs metro gylio purve - labai norėčiau pamatyti, kaip tu kiši tuos padėklus po ratais...
daynewss 2018-08-09 10:46
O aš manau, kad visas šitas "visureigio", "bekelės", "miesto visureigio" reikalas yra beprotybė ir kvailių paieška. Turiu pažįstamų, kurie turi Subaru, MB ML ar GL (ne kubikus) - niekas nevažiuoja į jokią bekelę, nes: a) bijo apgadinti mašiną b) nemoka važinėti bekele c) nenori važinėti bekele. Čia kaip TV valdymas balsu, ar 3d - kažkada visi pirko, nes visi pirko. Dabar tas pats su mašinom. Renualt, Nissan, Dacia, BMW, MB ir t.t. pardavinėja žmonėms iliuziją, įvaizdį... Iš visų pažįstamų tik vienas kažkada per Utenos Winter Rally sugalvojo parodyti savo daikto ilgumą, ar proto trūkumą, ar tiksliau promiles, ir su kitais durniais bandė "įkopti" į apsnigtą kavą. Vienintelis įkopė, nurungęs Toyota Land Cruiser ir kitus, bet Range'o lėtintos pavaros perjungėjas užlūžo pakilimo metu ir vilkosi į Vilnių ant 50 km/h.
Trumpai tariant - 95% "visureigių" ar 4wd vairuotojų, net nežino, kam jiems to reikia.
Nerkus 2018-08-09 12:18
Metro gylio purve ir tas siūbavimas nepadės, o su tokia mašina niekas į tokias vietas ir nevažiuos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Freischaukelfunktion“ - naujasis visureigis „Mercedes-Benz GLE“ turės dar nematytą funkciją, kuri pravers bekelėje (Video)