Elektromobiliai yra greiti ir galingi, bet kodėl tada jie negali patempti įprastų automobilinių priekabų?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2018-08-10 14:31
Variklių NK gali stipriai kristi, jei jie yra perkraunami. Pavyzdžiui jei automobilis važiuoja 10 hmph greičiu, su labai sunkia priekaba ir išspadžiami iš jo visi kolovatai, iš variklio, tai variklio apvijos labai kaista, visa energija beveik gali virsti šiluma ir variklio NK gali būti 10-30 procentų, dar ir variklis gali perkaisti ir sugesti. Todėl greitai akkseleruojant gali būti NK variklio labai žemas, bet trumpalaikiškai variklis neperkaista ir todėl nuvažiojamas atstumas gali būti mažesnis, jei variklis tam būna stipriai perkrautas. Todėl reiktų važinėti eco režimu, norint prailgintį atstumą nuvažiojamą, tada variklis dažnai nėra taip stipriai perkraunamas ir visos kelionės metu beveik NK gali nekristi žemiau 70 procentų, pavyzdžiui. Bet variklis elektros irgi turi siaurą diapazoną, kur jo didelis NK, todėl važiuojant tarkim greitai ir į statų kalną turi arba nukristi stipriai variklio NK, arba turi įsijungti antras variklis (tarkim yra priekinių ir galinių ratų variklis), kuris padėtų pirmam ir tada ant pirmo variklio būtų ne tokia apkrova ir jis vėl pradėtų dirbti su dideliu NK.
ihouser 2018-08-10 15:45
Volvo FE su D8K varikliu – 350AG Bugatti Super Veyron – 1600 AG 1600/350 = 4,5 karto galingesnis. Vilkikas paprastai tempia vieną furą. Ar Bugatti gali patempti 4,5 furos? Kodėl Bugatti netampo furų?
zet 2018-08-10 16:29
neteisingas klausimas. Netampo ar negali? Siaip jo galia prie kuriu apsuku? Atitinkama perdavima padaryti ir patemps.
AAA000 2018-08-10 19:11
raso nesamones. tiesiog elektromobilyje reikia labiau specializuoto elektros variklio - kur turetu didesni sukimo momenta nedideliu apsuku diapazone. arba pvz padidint variklio poliu skaiciu (keist konstrukcija i siektiek brangesne). realiai vaziuojant letesniu greiciu akumuliatoriu energija taupoma. aisku kai teisingos konstrukcijos elektropavara. taigi sitas sutaupymas gali but panaudotas sunkesnio krovinio vezimui-tampymui priekaboje. kai labiau isplis elektromobiliai - situs gamintoju "pertaupymus" bus galima nesunkiai modifikuot autoservisuose. ir padaryt is pizonisko elektromobilio - darbini. kiek skaiciau pvz apie BMW elektrodzipo bazine platforma - ten bus imanomos kelios modifikacijos. ir galimes nusipirkt galingesne modifikacija tampymui-pravazumui (versija kolxoznikams ), o ne butinai kazkoki islengvinta miesto kibira lakstymui draguose. Tesla nuejo siektiek kitokiu keliu - jie kuria po atskira platforma kiekvienai elektromobiliu kategorijai - kas nepalanku vartotojams eksplotavimo prasme, bet automobilio savybes savo kategorijoje gaunasi geriausios ir galima piarintis pries kvailius
EcoLDK 2018-08-13 14:31
Jei kas susigundė pirkti Model X, iki rugsėjo 15 galite gauti nemokamą Supercharging visoje Europoje su ts.la/j6530