Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2018-08-16 10:46
Perka seną mašiną, kokią įperka - 3 litrų. Nes 2l ir mažesnio variklio jau neįperka. Nu su tokia logika net teisių tokiems neturėtų niekas išduoti.
Vytax, ne visai tiesa. Automobilio dydis, galingumas, tipas irgi yra svarbūs faktoriai.
FtBall 2018-08-16 10:49
, brangesnis kelis kartus.
sub 2018-08-16 11:35
Oj koks pavyzdys, jaučiu su Golfu mieste duodies, o su Transitu į trasą. Tada ateini pasigirt kaip golfas daug ryjam ieste. Tiesą sąkant jaučiu net Transit trasoj vairai didelėm apsukom, nes aš su 2011 Vito sugebu išspaust trasoje 5.5-7 ltr./100 km. irgi priklauso nuo to kiek reikia skubėti, kiek keleivių arba krovinio vežu.
FtBall 2018-08-16 11:45
Na, kuro sanaudos dyzeliams vienu momentu smarkiai išaugo, berods, dėl dpf'ų taip buvo padaryta.
Realiai - važiavom į Prancūziją 2017 metų Renault Trafic 1.6 dci 115AG. Šešiese + inventorius slidinėjimui. Kuro sanaudos - 9l dyzelio.
2006 metų Nissan Primastar su 1.9 dci 100AG (irgi Renault dci variklis, tik senesnės kartos). Septyniese važiavom į Slovakiją, irgi su inventorium. Kuro sanaudos - 7l dyzelio.
sub 2018-08-16 12:04
Manau draudikai tikrai atsižvelgia į automobilio amžių, galingumą ir modelį. O visą ką išvardyja, tai puikiai atspindi kad jie kreipia dėmesį į svarbius dalykus, visgi draudikai siekia uždirbt, kaip ir visos įmonės, taigi:
1. Įmonės automobiliai dažnaiusiai būna galingesni ir jais važinėjama daugiau;
2. Krovininis automobilis daugiau dirba, daugiau gadina kelius ir daugiau teršia. Be to ir remontas brangiau kainuoja, jeigu ką;
3. Dėl vairuotojų skaičiaus pasimečiau, bet logiškiau būtų, jei vienas vairuotojas vairuoaj automobilį - tai pigiau kainuoaj draudimas. Bet pas mus dažniausiai yra taip: automobilsi registruotas mamos/tečio vardu, o vairuoja jaunimas. Gal vairuotojų keiksi didelės įtakos nedaro šiuo atveju.;
3. Automobilio draudimas neturintiems 10 m. stažo kainuoja brangiau, nes ši žmonių grupė labiau rizikinga, nei turintys didesnį stažą. Turintys dar mažiau stažo, dar didesnė rizika.
FtBall 2018-08-16 15:39
Man iki darbo 5km. Artimiausias parking'as už prieinamą kainą - už ~1km. Vasarą su paspirtuku ar dviračiu keliauju, o žiemą einu pėsčiomis.
Uždirbu virš 1.5k € per mėnesį. Bet kažkodėl tas, kuris vos 500€ sukrapšto, tai jau 3km nori važiuot.
Xdmin 2018-08-16 21:56
Nepagristi mokesciai auto parko neatnaujins, kamsciu irgi nelabai isspres, bus tik surenkama daugiau pinigu i biudzeta ir neaisku kas po to su jais daroma.
Pirmiausia tai reiketu issiaiskinti, ka norima padaryti, ar sumazinti automobiliu tarsa ar sumazinti automobiliu skaiciu kelyje.
Jei ivesti tiesiog ekologijos mokesti, tai jis ekologijos nespres visiskai, nes cia kaip indulgencija, kuria susimoki ir toliau tersi kiek nori.
Norint sumazinti automobiliu tarsa, reikia rimciau ir dazniau tikrinti tai. Pvz TA kas 6 menesius, tuomet neapsimokes nei kysiu duoti nei nuomuotis katalizatoriu ar kitu daliu, jau apsimokes viena karta susitvarkyti sugedusi mazga ir nebegrizti prie tos vietos. O tarsa tai tikrinti irgi su rimtesniu stendu, panasiai kaip galios matavimo stendu, kur ivedus auto svori jis duotu atitinkama pasipriesinima ir tada butu matuojama tarsa, o ne ant laisvu apsuku tarsa matuoti kaip dabar.
TA iranga kainuos, bet atsipirktu greitai del 4x padaugejusiu apziuru, automobilio islaikymas taip pat kainuotu brangiau, vien del patikrinimu, bet bent jau kazka gauni uz tai, tai yra tavo masina pastoviai patikrinta ir zinai kas tvarkinga, o kas ne.
professor XXX 2018-08-16 22:32
Didžiausia problema Lietuvos ekonomika, nes ko valstybė skurdesnė, korumpuotesnė- tuo labiau autoparkas netvarkingesnis ir taršesnis . Perkant kuo naujesnį automobilį be didelių lėšų ir prasideda katalizatorių skolinimasis, kitos automobilio saugumo įrangos ignoravimas.
immortallt 2018-08-17 11:59
Nepagrįsti auto mokesčiai? Sakyčiau nepagrįsti darbo pajamų apmokestinimas nieko gero neduoda. Pvz. sumoku mokesčių daugiau, nei vidutinis viso uždirba. Net PSD moku keliskart daugiau, bet gauna tas pačias paslaugas. SoDrai pensijai moku keliskart daugiau, bet daugiau negausiu.
O su automobilio mokesčiu viskas gerai, svarbu, kad adekvatų jį uždėtų, kas su šiuo seimu sunkiai tikėtina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip lietuviai išnaudoja dyzelinių automobilių draudimą Europos miestuose: atsivėrė naujos galimybės, apie kokias seniau buvo galima tik svajoti