Mokslininkai surado būdą, kaip elektromobilius per kelias minutes užpildyti degalinėse - vėl pildysime bakus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2018-08-16 08:09
"Užpildyti elektromobilių bakus gali būti lengva ir greita, bet ar tai bus taip pigu, kaip pilnai įkrauti elektromobilio baterijas?" Iš principo vartotojui visiškai dzin - net ir paprastas benzinas yra labai pigus, viską sugadina mokesčiai. Net ir elektromobiliams, jei tik atsiras pakankamas jų kiekis, nukris kaina ir t.t. bus galvojama kaip branginti eksploataciją tai iš esmės absoliučiai jokio skirtumo kiek kainuoja pats kuras.
AAA000 2018-08-16 12:05
nesi visiskai teisus. jei bus elektra ikraunamas akumuliatorius, tu gali nusipirk salyginai nebrangia ir labai kompaktiska iranga, pvz saules bateriju komplekta, susimontuont ant garazo stogo ar kokios pavesines stogelio ir isikraut elektromobili isvis be jokiu mokesciu uz kura (elektra). bet jei bus ipilamas elektrolitas - tai cia greiciausiai bus sudetingesne ir brangesne iranga. arba ta iranga bus fabriko dydzio - ir tokia nesunkiai apmokestins. kaip apmokestina koki nors biodyzelina arba spirito gamyba (benzino ekvivalentas). kad toki gamint paciam - turi but labai stambus ukininkas su daug zemes. ir turet aliejaus perdirbimo fabrikeli arba spirito varymo ir likutinio vandens pasalinimo gamybines linijas... elektros gamyba daug paprastesne ir sunkiau apmokestinama. greiciausiai uzdes akumuliatoriu mokescius, nes jie greit devisi ir bus pastovus poreikis vartot...
Kirtis 2018-08-16 15:19
Yra dar ir kitas niuansas: kiek vienodai būtų pasiskirsčiusios tokios elektrolito užpildymo kolonėlės skirtingose šalyse ir panašiai. Teko su mašina, kurioje įdiegta dujinė įranga, važinėtis Norvegijoje. Tai buvo tam tikrų problemų, nes ten suskystintos dujos degalinėse retenybė. Trondheim mieste, kuris dydžiu panašus į Klaipėdą, buvo tik dvi degalinės, kurios prekiauja LPG ir dar periodiškai kurioje nors iš jų arba nėra dujų, arba kolonėlė sugedusi... tai negana to, kad turi ilgai ieškoti, kur prekiauja dujomis, dar ir atradęs ne visada įsipilsi. Elektra vienaip ar kitaip dar turbūt ilgą laiką bus naudojama ir prieinama beveik visur. O štai su kažkokiais specialiais skysčiais gali būti panašiai kaip su dujomis Norvegijoje - išvažiuosi į šalį, kurioje tai mažiau populiaru ir turėsi suktis kažkaip be elektrolito. Dujinės mašinos atveju gali važinėti ant benzino, o elektrolitinio automobilio atveju matomai visgi reikėtų turėti kaip alternatyvą dar ir pakraunamas baterijas - tai dvi sistemos viename automobilyje ir aišku didins bendrą kainą... ar tą padidėjimą ir kitus techninius, logistinius įdiegimo nepatogumus pateisins vien tik greitas "užpylimas"? Spėju, kad greičiau žmonės išmoks auto"mobiliakus" ant laido sodinti vos sustoję nei kažkas išvystys elektrolito pildymo infrastruktūrą.
HardAxe 2018-08-16 16:09
Galbūt šios technologijos bateriją galima pakrauti naudojant įprastą energiją. Tada būtų super.