Elonas Muskas skelbia apie naujo dizaino baterijas - jei viskas pavyks, „Tesla Model 3“ taps topiniu elektromobiliu, koks ir buvo pažadėtas dar 2006 metais ()
Vienas iš didžiausių nusiskundimų dėl „Model 3“ elektromobilio yra tas, kad jis vis dar nėra parduodamas už Musk‘o pažadėtą 35 000 dolerių sumą. „Tesla“ generalinis direktorius Elon‘as Musk‘as teigia, kad šis klausimas jam yra pats svarbiausias ir naujas baterijų sistemos dizainas leis gaminti pigesnius elektromobilius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Model 3“ elektromobilis gali daug kuo pasigirti, tačiau prieinama kaina tikrai nėra vienas iš tų dalykų.
Dabar pradinė „Model 3“ kaina yra 49 000 JAV doleriai ir tai nėra „pats pigiausias masiškai gaminamas elektromobilis“, kurį „Tesla“ kompanija žada dar nuo 2006 metų. Ypač, kai pagalvoji apie tai, kad „Tesla“ savo trumpai 2012 metais pristatytą „Model S 40“ elektromobilį pardavinėjo už tokią pačią kainą.
Baimės ir dvejonės dėl 35 000 dolerių „Model 3“ kainos yra nuo tada, kai „Tesla“ dar vasario mėnesį vėlavo su šio automobilio gamyba. Tačiau Elon‘as Musk‘as patvirtino, kad tokia „Model 3“ kainos riba visada buvo jo planuose ir dabar pagrindinis jo dėmesys yra skiriamas „prieinamų Model 3 ir Model Y elektromobilių patekimui į rinką“.
Elon‘as Musk‘as jau kiek ankščiau šį mėnesį investuotojams teigė, kad „Model 3“ elektromobilį galima padaryti pigesnį. Generalinis „Tesla“ direktorius sakė, kad kompanija pasiūlė naują baterijų sistemos dizainą, kuris bus pigesnis:
„Mes sukūrėme (baterijų sistemos aut. past) dizainą, kuris pasiekia tokį patį rezultatą (baterijų efektyvumą aut. past.), nors sistema yra lengvesnė, geresnė ir pigesnė. Šią sistemą mes pristatysime šių metų pabaigoje, o masinę gamybą pradėsime kitų metų pirmajame ketvirtyje. Tai leis mūsų automobilius padaryti lengvesnius, geresnius, pigesnius ir nuvažiuoti didesnius atstumus.“
Musk‘as sakė, kad jau yra kuriama nauja gamybos linija ir pati naujų baterijų sistemos gamyba turėtų prasidėti po „maždaug 6 mėnesių“. Toks laikas atitinka tikėtiną bazinės „Model 3“ versijos paleidimą su „standartiniu naujų baterijų paketu“, kuris tikimasi, kad leis vienu įkrovimu nuvažiuoti 350 kilometrų.