„Kalašnikov“ pristatė retro-įkvėptą elektromobilį, kurį kažkodėl vadina superautomobiliu - „Tesla“ gali miegoti ramiai (Foto)  (10)

Rusijos kariuomenei ir policijai elektrinius motociklus pasiūlęs koncernas „Kalašnikov“ ketina mesti iššūkį įspūdingiausius elektromobilius gaminančiai „Tesla“ kompanijai. Tarptautinėje parodoje „Armija 2018“ rusai pristatė koncepcinį modelį CV-1, kurį įvardijo kaip elektra varomą superautomobilį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sulaukė įvairių atsiliepimų

Tiesa, akyliausi automobilių gerbėjai pastebėjo, kad „Kalašnikov“ kūrinys kai ką primena. Iš tiesų elektromobilis nėra visiškai naujas. Jis sukonstruotas klasikinio IŽ-21252 „Kombi“ pagrindu.

Automobilio formos nepasikeitė, tačiau buvo nuimti buferiai, sumontuoti futuristinio stiliaus priekiniai ir galiniai žibintai bei radiatoriaus grotelės.  Restauruotas universalas taip pat gavo lengvųjų lydinių ratlankius. Koncernui paskelbus apie šį modelį socialinio tinklapio paskyroje rusų internautų nuomonės išsiskyrė.

Vieni elektromobilį pavadino automobiliu-zombiu, o kiti sakė, kad toks dizainas atrodo šauniai.  „Kalašnikov“ pasistengė išlaikyti donoro laikmečio dvasią. Dėl to priekyje ir gale buvo panaudota chromo apdaila, o ant naujų ratlankių atsirado IŽ ženkliukai. 

Giriasi naujais sprendimais

„Kalašnikov“ skelbia, kad elektromobilyje buvo pritaikytos pačių koncerno inžinierių sukurtos originalios sistemos.  Viena iš jų yra itin greitai veikianti modulinė energijos išeigos valdymo įranga, kurios srovės stipris gali siekti iki 2000 amperų.

Pranešama, kad ši kontrolės sistema veikia tiek realiu laiku naudojant energiją, tiek ir įkraunant baterijas. CV-1 taip pat turi akumuliatorių baterijų balansavimo sistemą, kuri turėtų užtikrinti, kad skirtingų sekcijų charakteristikos būtų vienodos.

Greičio dar trūksta

Koncernas tvirtino, kad sukūrė revoliucinės konstrukcijos 50x50x100 centimetrų gabaritų srovės keitiklį, kuris sveria 50 kilogramų. Maksimali įkrovimo galia su šiuo prietaisu siekia 1,2 megavato. 

Akumuliatorių baterijos talpa siekia 90 kWh.  „Kalašnikov“ pranešė, kad klasikinio stiliaus IŽ kėbulas naudojamas kaip sudėtingų elektromobilio sistemų bandymų platforma. 

Visa įranga, įskaitant variklį, srovės keitiklį ir baterijas, stebima bei valdoma paties koncerno sukurtame skydelyje.  ž

Maksimali CV-1 elektros variklio galia – 220 kW, o vienu įkrovimu elektromobilis gali nuvažiuoti 350 kilometrų atstumą.  Gamintojo skelbiamas įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/val. trukmė – 6 sekundės.

Taigi, elektromobilis gerokai atsilieka nuo „Tesla Model S“, kuris tokį sprintą įveikia greičiau nei per 3 sekundes.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(10)
(30)
(-20)

Komentarai (10)