Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
unytas 2018-08-31 16:49
miglota tos teslos ateitis
HDi 2018-08-31 18:44
Sakyčiau didžiausia elektromobilių problema remontuojant pačiam, kad netyčia gali nupistelt elektros iškrova dėl nežinojimo, nepatirties ar kitų dalykų, kai ant paprasto automobilio lysdamas su elektra rizikuoji tik ką nors iškepinti ar tai saugiklį ar kokį kompą.
SaMaras 2018-08-31 19:37
Na ir namuose gali tarp fazių prilipt.. o su VDV galima susisprogdinti, apsinuodyti išmetamosiomis dujomis ar pan.. jei jau nori visaip gali galą gaut.. nors tikimybė bet kuriuo atveju menka..
AAA000 2018-08-31 22:42
issilavinusiam techniskai zmogui nieko ten nera sudetingo ir nesuremontuojamo. o neoriginalios detales gaminamos jei yra poreikis. kol pirkineja tik visokie fanai - detaliu ir nebus, isskyrus is lauzu. o praktiski zmones manau kolkas net neziuri i tu teslu puse palauks kol vaikiskas problemas bent jau issispres.
immortallt 2018-09-01 11:33
10 metų Teslai žada, kad dabar jau pyzdiec, bet kaip nėra taip nėra.
O kas pasiūlo geresnius akumus elektromobiliams. Omeny kas dabar yra gamyboje, gali pasiekti 100 per greičiau nei 6 s, nuvažiuoti daugiau nei 300km/h ir neturi greito nusidevėjimo problemos?
AAA000 2018-09-01 12:35
akumai patys savaime nevaziuoja. ir Tesliniai turi butent greito nusidevejimo problema, kuri maskuojama per garantijas ir technologiskai.
ir neplak visko i viena kruva. Tesla labai tipinis ir prastas produktas, tiesiog gerai apsaugotas teisiskai. ju pelnas ne technologines inovacines prigimties, o del pvz softo antkainiu - kuris is esmes bevertis. jei nepastebejai - tau tiesiog neleidziama pirkt geresniu produktu be teisiskai uzdetu antkainiu, nes ne tik Tesla, bet ir geroves rinka gali zlugt cia aplamai vos ne tiesiogine Musko specializacija ir genijus yra jis butent cia, o ne elektromobiliu gamyboje...
masinos ar masininiu akumu pastu neatsisiusi...
man juokas ima vien kad situs interesus stuma vos ne prezidentiniu lygiu... o tikrai geri dalykai turetu konkuruot tik technologiskai.
iPienius 2018-09-01 16:21
fanai perka tik todel, kad kol kas teslu pagaminama per mazai ir todel kaina didesne. del sunkios finansines padeties vis dar negaima pigiausio M3 modelio (35k), nes kitaip bankrutuos labai greitai. tikriausiai tas pats yra ir su detalem. tiesiog per mazai is ju uzdirba, kad atsargines detales apsimoketu pardavinet.
https://www.youtube.com/watch?v=TdUqQZC2dcE jei kam idomu apie baterijas, tai vertas demesio video
iPienius 2018-09-01 16:35
pagal tave atrodo, kad tesla turetu uzsiimti kazkokia labdara ir pardavineti masina be jokio pelno tik uz savikaina ar dar maziau. medziagu atsparumo mokslas yra labai pazenges ir inzinieriai tiksliai gali suskaiciuoti, kiek tas automobilis privales tarnauti ir kada zmones tures pirkti nauja, kad kompanija toliau uzdirbtu pinigus.o jei kazkas nepatinka, tai niekas nevercia taves pirkti butent sio daikto. pats sprendi ar nori to, ar ne. kol bus perkanciu uz tokias kainas, tol tikrai pigiau nepasimokes parduoti.
kalbant apie inovacijas, tai jeigu pasidometum teslos kitu elektromibiliu (ir ne tik), tai tesla yra daug labiau pazengusi nei kiti automobiliu gamintojai. vienas is teslos pranasumu yra, kad jie stengiasi viska supaprastinti. didziausias elektromobiliu pranasumas lyginant su VDV yra tas, kad juose yra DAUG maziau judanciu daliu. Vidaus degimo varikliuose ir pavaru dezese yra simtai ivariausiu judanciu detaliu, kurios del trinties dyla ir kazkada ateina laikas jas remontuoti, dazniausia cia pagrindines problemos buna. dar reikia nepamirsti periodinio tepalu ir dirzu keitimo. elektromobiliuose tokio dalyko is viso nera, todel vien siuo atveju tesla yra pranasesne uz kitus. tikiuosi, kad po keliu metu istaisys esamas problemas ir dar labiau padides patikimumas.
R35P3CT 2018-09-01 22:30
Taip mažiau judančių dalių, bet visgi yra. Stovi reduktorius su judančiomis dalimis, o jame yra ir tepalo. Variklio nebesuremontuosi kai jis perdegs ar kas nors nutiks (nebent dėl perviniojimo, bet turbūt kainuos nemenka suma), aušinimo skystis taip pat cirkuliuoja ir stovi net trys radiatoriai centre ir šonuose, nes kaista varikliai ir akūmai, o jei gerai pavaikai tai net labai kaista. Staigiais pajudėjimais (bent jau senesniuose modeliuose, tikėtina ir naujuose) nelaiko "šlicai" kitaip tariant vieta kur statosi pusašis į guoliavietę jie tiesiog prasukami. Taigi ir judančių dalių ir tepalų yra. Žinoma nėra variklinės alyvos, bet transmisinės, aušinimo, stabdžių skysčių yra. Taigi klausimas ką pigiau remontuoti kai sugenda, ar vdv perinkti, ar praktiškai keisti elektros variklį. Aš už VDV ir už El (mieste).
apvalus 2018-09-01 22:47
Dar kazkas drista svarstyti, koki automobili pigiau remontuoti, ar VDV, ar su elektriniu varikliu...
unytas 2018-09-02 12:00
gerau jimti hibrida
agentxio 2018-09-02 13:50
visiski kibirai tie tesla ,salonai kaip ziguliu ,genda kas diena ,nepataisomi ir dar kainuoja kaip ferari ,nors max turetu iki 5 k toks triperis kainuot
HDi 2018-09-02 15:16
Elektros variklis mažiausiai problemų kelianti dalis elektromobilyje, ir jį lyginti su VDV nėra prasmės, nes elektros variklis ir išrastas seniau, ir turbūt viskuo kuo pranešnis už VDV, net ir kaina ar remonto kaštais, blogiausia kas gali nutikti tai guolis koks užklyniti, nuo ko ir VDV neapsaugotas ir turi jų daug daugiau, arba kokią apviją pramušti, bet čia labiau gamybos brokas. Elektromobilio silpnoji vieta baterijos ir viskas su jomis susiję.
AAA000 2018-09-02 15:27
elektromobiliuose yra AKUMULIATORIUS. bet kokia logika pirkt automobili remiasi tuo, kad jis nes ne tik komforta, o ir ekonomine nauda vartotojui. iki siol nera JOKIO cheminio akumuliatoriaus prototipo - kur atsipirktu pries kuro deginimo varikliu technologija. tiesiog nera.
ten kazkokie fanai - tai tik svaigalu kruvele, kur nedaro esmines itakos. jie tik entuziastai ar hobio tenkintojai. perversma sukelia ekonomines naudos pirkejai-vartotojai. tik ju pasirinkimas svarbus. o jie ant elektromobiliu kolkas masiskai nepuola...
apie judancias dalis Teslose tai isvis geriau patyletum. priprojektavo ten konkreciu nesamoniu akumuliatoriuje - pvz ten juda ausinimo skystis. tu bent nors kazkiek zinai kiek eksplotaciniu problemu atnesa vien konkreciai sitas sprendimas? cia blogiau nei VDV variklis su 100 judanciu daliu, o jei vertint judejimo daliu kiekius ir intensyvumus - tai pas Tesla situacija gausis daugiau byrancio slamsto net uz eilini auto su VDV... erozija vyksta ne tik nuo trinties guoliuose. ji yra ir del skysciu judejimo, ir del abrazyvu ir del elektrocheminiu procesu (elektros sroves judejimo, kurio tu net nematai) ir dar del daug ko. visa tai yra judancios dalys. tiesiog tavo supratimas apie judancias dalis automobilyje yra primato lygio...
R35P3CT 2018-09-02 16:05
Nežinau, kas dažniau gesta ir t.t. gali būti, kad el variklis mažiau gesta. Bet Teslos variklio kaina virš 20 000$ (pati tesla neatskleidžia, bet panašios galios ir konstrukcijos variklio kaina 23 000$), Ir va yra atvejis Model 3 pravažiuota 250 milių ir neteko galios, tesla kompanija galvojo jog koks nors saugiklis ir t.t. - nutempė į garantinį ir pasirodo užsilenkęs motoras, tai gerai, kad yra garantinis, laukė kol atveš motorą ir pakeitė. O ką daryti kai nėra garantinio ? dėvėto motoro kaina 5000$-10 000$ (ebay kainos). Plius jei į Europą tai siuntimas ir muitai...
Xdmin 2018-09-02 16:57
Tokios galios ir vidaus degimo varikliai nera pigus, tiek nauji tiek ir naudoti.
apvalus 2018-09-02 17:46
AAA000 prasau, nedemonstruok savo kvailumo. Tu bent domejaisi, kokiu sudetingu konstrukciju/sprendimu yra dabartiniuose galinguose dyzeliniuose automobiliuose?.. Kelios turbinos, kietuju daleliu filtrai su papildomais skysciais, auksto slegio kuro siurbliai, sudetingi purkstukai... Vardint ir vardint. Ir visas sitas sudas ima masiskai gesti nuvaziavus 200k km. Jau nebekalbant apie tai, kad taupydami svori islengvina blokus ir jie tarnauja labai trumpai.
Pasieskok atsiliepimu youtubej is naudotoju, kurie per pora metu sugeba nuvaziuoti 200k+ km su Tesla. Taip, Tesla turi daug problemu, bet tos problemos nera esmines. Sakyciau, pradedanciuju gamintoju problemos.
R35P3CT 2018-09-02 17:54
Teisingai, bet juos galima perrinkti ir atstatyti. O jei turi galvą ant pečių ir nesvetima mechanika, bei fizika tai ir pats perrinkti gali . Kaip tik baigiau perrinkti BMW variklį (pirmasis mano perrinktas variklis). Kol kas važiuoja .
immortallt 2018-09-02 19:05
Jo, tik nutyli vieną dalyką, kad iš esmės elektros varikliai, kurie eina už 23,000 $ pagal tave, jų tarnavimo rezervas viršija 2 milijonus kilometrų, priklausomai, ką su jais darysi (kokį svorį tampysi ir kokiais pagreičiais).
VDV varikliai lygiai taip pat nusprogsta ir 1,000 km nepravažiavus.
Taip, variklį gali perrinkti, o arkliais keliaujant tai dar ir pasidaugina "transporto priemonės", bet kiek iš kasdienių vartotojų patys taisosi autombilius? O kaip manai, kiek pabrango automobilių remontas per paskutinius 10 metų? Nes pvz prieš 8 metus automobilį, kuriame reikėjo keisti variklyje tepalinius žiedus ar pan., parduoti buvo vienintelė išeitis, nes nors ir gavau 12,000 litų, perrinkti variklį būtų kainavę dar bent 5,000 litų. Ne garaže, ir legaliai. Aišku ateis lyginti su garažnikų kainomis, kurie nė cento nėra sumokėję mokesčių ir dar vogtomis dalimis taiso.
R35P3CT 2018-09-02 19:34
Apart minusavimų ir "teorinių" žinių nieko daugiau iš paties neišgirsi... Deja Apie garažnikus nežinau ką jie ten deda, nes nesilankau, aš už originalias, naujas dalis ir už švarų tvarkingą bei tikslų darbą. Manau pedantiškumas technikoje turi būti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Iki kaulų smegenų susinervinęs „Tesla Model S“ savininkas padarė neįsivaizduojamą - ėmė remontuoti savo automobilį (Video)