Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mch0lic 2018-09-20 14:53
Didžiausia problema su tais mažais auto yra ta, kad paprastai jie būna pagaminti naudojant pačias pigiausias medžiagas, interjeras baisus (čia šitas stiprus pojūtis pavažinėjus Yaris/2010-2017 Micra), sedynės nepatogios, viskas barška, apie AndroidAuto ar CarPlay galima tik pasvajot (nors šiuo atveju 2017 swift turi). Na ir galiausiai EuroNCAP, Suzuki Swift 3/5 įvertinimas.
Swift kaina Lietuvoje - 12,5-15k€, už panašią kainą gali sėkminai rast naują Škoda Rapid ar Toyota Corolla, prabanga nespindės, bet bent jau bus vietos patogiai sedėt gale, užteks vietos ir daigtams bagažinėje. Vienintelis mažas auto kurs paliko neblogą įspūdį buvo Honda Jazz (Fit)...
AAA000 2018-09-20 19:31
aha. viskas aisku. europa atrado paturbintus golfus...
immortallt 2018-09-20 20:46
Juokingiausia, kad aš sau laisvai galiu leisti nusipirkti kad ir iš salono, tavo įvardijamą "gerą" automobilį, kaip čia dauguma svaigsta, bet su žmona dalinames Toyota Yaris (žmona pagrinde važinėja) ir vargo nematom. Bet vat kitiem matai, tai plastikas barška, tai su telefonu nesusijungia... Rimtai? Tai ir leiskit pinigus automobiliui, kiti investuoja tuos pinigus, bet nespankit apie progresinius mokesčius. Reikia turto mokesčius. Automobiliams uždėti nuo dviejų faktorių - automobilio kainos ir taršos. Kad naujas, prabangus ir taršus mokėtų kosmiškai daug. Naujas ar senas elektromobilis - mažai, senas taršus - vidutiniškai, senas mažai taršus - panašiai kaip elektromobilis.
HDi 2018-09-20 21:27
Na čia žinai, vieni gyvena vieno kambario bute, ir sako kad jiems gerai ir per akis, kitiems ir viso namo nepakanka, tai ir čia reiktų žiūrėti pagal save, juolab kad pats pasakei, kad nelabai važinėji, ir panašu kad tik mieste važinėjama daugiausiai. Aš ir mielai su kokiu spuogu galingesniu važinėčiau, jei mano maršrutai būtų tik mieste. Bet jei gyveni aktyvų gyvenimą užmiesty, kažkur paiškylaut, nusivežt kokią baidarę, burlentę, dviratį, snieglentę, pavažiuot nuo kelio, sodybon, ar priekabą patempt, tai normalu, kad yaris šitoj vietoj būtų labiau kompromisas "kad įmanoma ir su yaris" nei tinkamas tam automobilis, ta prasme jo galima išsiverst, kiti ir šaldytuvus ant stogų veža, bet gyveni kartą, jei galimybės leidžia tai iš yariso pornografijos ir nereikia daryt, turi jis savo paskirtį.
Jei automobilis savotiškas ofisas - darbo įrankis, ar šiaip tolimos kelionės patinka, tai barškančios plastmasės ir neprisijungiantis telefonas ir pakankamas argumentas. Viskas pagal situaciją.
Apeliuojant į straipsnio antraštę, aš nematau reikalo kodėl Lietuvius reikia kišti į mažus automobilius, manau daug svarbiau kad automobilis būtų pagal galimybes, ir ne praėjusio amžiaus, kas dažna pas mus. O jau dydžio pasirinkimas ateis natūraliai, kaip tas susiformavo ir vakaruose. Be to kaip žurnalistas kažkoks yra pasakęs, geriausias variklis vokiečiui - trijų litrų dyzelis ir ten tų kibirų ir nelabai yra.
AAA000 2018-09-20 22:05
tai kad yra jau pilna kibiriniu ir kartonokanareikiniu cia tokie ir propaguoja savo "idealus". atseit uzsieny nuziurejo Lietuva ir taip tusteja, o nusoke nuo proto kibiriniai dar nori visiems kibiro standarta uzmaut atseit jei visiems uzmaus - pasidarys kaip uzsieny ir pragyvenimo lygis... man pvz Amerika tuo ir patinka, kad nesimauna kibiriniu standarto - jei situacija nevercia. o kokiems nors japonams ar singapurieciams tas aisku net labai aktualu.
cia kur gyvenu, tai tokie kibirai ir kasikai butent labiausiai ir tersia. stovi numesti ir apsilaupe. kaip kazkada pirkta ir tiesiog netikes variantas. o visi laksto minivenais, compaktiniais busikais arba kebuliniais dzipais. nes zmones daug dirba privaciai. o su sitais kasikais, apie kuriuos straipsnis - vazineja nebent kontorines buhalteres kokios nors ir pastoviai visus nervina - kad ten genda jom viskas, duobes per dideles ir kt...
mch0lic 2018-09-20 22:09
Komentarą galėjai paskaityt ir iki galo, kur paminėjau Honda Jazz (Fit), kuris irgi yra mažas auto, bet kur kas malonesnis (bei praktiškesnis!) nei toks Yaris. Vienintelis Yaris/Micra (ir turbūt Swift) pliusas ekonomiškumas, jei triniesi mieste namai - darbas - parduotuvė - namai tai viskas OK, bet išvažiuot su tokiu į tolimesnę kelionę kaip keleivis, kad ir 100 - 200km tai ne kelionė, o košmaras. Čia prieinam prie kainos, kokio velnio pirkt Swift už 12-15k € jei už tą pačia kaina gali nusipirkt kur kas universalesnį Rapid ar Corolla.
Kiekvienas aišku renkasi pagal poreikius ir kišenę, kaip ir minėjau, man vienintelis priimtinas varijantas iš mažylių yra Honda Jazz, bet vėlgi, ar aš lietuvoje jį pirkčiau? Tikrai ne.
mch0lic 2018-09-20 22:18
Singapūre mažai aktualu, nes ten tik su leidimais gali auto pirkt, tai jau tie kas turi už ką aukcijonuose ant leidimų biddint, tai kibirų paprastai neperka, paprastai perka sedanus, daugiausia prabangesni vokiški auto, Toyota, Mazda ir pan.
immortallt 2018-09-20 22:25
Ir dauguma neturi aktyvaus gyvenimo užmiestyje. Na nebent alkoholio dėžės nusivėžimas, tai tas aktualus gyvenimas.
Taip, Yaris ne pati geriausia mašina užmiestyje, bet jei ne į autostradą važiuoti, didelio skirtumo nėra. Tik kad lenkti sunku.
Bet kaip ir visada, gyventi visi nori kaip turtingi, o dirbti nenori. Negana to, nepripažįsta, kad tai prabanga.
AAA000 2018-09-21 01:14
cia is buhalteriu mentaliteto stiliaus - "Brazilijoj nebuvau, girdejau, kad miskai dega - uzdrauskim aborigenams kurent lauzus, kad saugot miskus. tegu valgi kepa tik su elektroviryklem. ir man vienodai sviecia, kad Amazones dziuglese ant medziu rozeciu ner, jos statistiskai iperkamos - gali nusipirkt"
kukulis4 2018-09-21 07:49
AAA - tu amerika, turbut, mates, tik is filmo apie Walkeri, Texaso ranger'i Amerika - mums visiskai netinkamas pavyzdys palyginimui, paradedant jau nuo to, kad pas juos galonas benzino kainuoja de daug brangiau, negu pas mus litras. Kitas dalykas - jie neturi tokio dalyko, kaip vietos trukumas mieste. Nes miestas pas juos - tai centrine dalis (downtown), kur dauguma stengiasi nevaziuot, nes parkingas zveriskai brangus, ir priemiesciai (suburbs), kur visi gyvena nuosavuose namuose. Tokio koncepto kaip miegamasis rajonas, daugiabutis, pas juos tiesiog nera, tad ir problemos su parkingu, principe neegzistuoja. Taip, jiems daznu atveju reikia dideles masinos, nes daznu atveju statistinis amerikietis, per atostogas ant savo didelio pikapo uzsikabina dar didesne priekaba, susikrauna zmona su trim vaikais ir vaziuoja kelis tukstancius kilometru aplankyt babos. Pas mus su masina i Portugalija niekas nevaziuoja. Galiausiai paciu automobiliu kaina lyginant su ju uzdarbiu. Normalaus naujo amerikonisko pikapo kaina - apie $25k, jei su daug papildomos irangos - gal sieks $30k. Pagal atlyginmus, statistinis amerikietis averagin'a $66k per metus. Finansine prasme jam isigyt pikapa (lyginant kibiriuku kainomis pas juos - brangu pikapa) yra daug lengvesne finansine nasta, nei kad as mus.
Gryztant i Lietuva - as principe sutinku su immortal. Tik mano supratimu, cia yra labiau entelekto klausimas. Tiek as pats, tiek mano aplinkos zmones (bendradarbiai, pazystami, draugai) yra tikrai issilavine zmones ir dauguma ju dirba gerai apmokamus darbus, ir kazkaip taip gaunasi, kad mano aplinkoje dauguma zmoniu vazineja apynaujais ar naujais automobiliais, dazniausiai tais vat, kaip tu vadini, kibiriukais, ir to visiskai nesureiksmina. Bet vat kai gryztu i gimtine, ir pamatau savo klasiokus ir pazystamus, katrie sakykim, entelektu, jau mokykloje labai nesviete, tai praktiskai kiekvienas, jei dar neemigraves i Norge, turi ar koki tuarega, ar koki 7ta bmw, ar a6 ir panasiai. Buna susedam kartais isgert alaus, aisku kalba uzsiveda apie kiek jus ten tuos klavisus maigydami uzdirbat. Ir tada buna - 'tai b**t as tiek uzdirbdamas p***iau nauja x6 n*, visiem b**t akys ant kaktos stovetu'. Tada toks ziuri i mane pasimetusiu zvilgsniu ir klausia - n* tu save taip kankini? Na, ir jis manes nesupranta, ir as jo nesuprantu.
Pumper 2018-09-21 08:10
Nežinau, kas čia ir kur perka tas mažas mašinas, bet aš pastebėjau tik SUV gausėjimą gatvėse, o ne mažesnių auto.
audriusn 2018-09-21 08:55
prabilo Entelektualas LOL
kukulis4 2018-09-21 09:04
O, uzkibo.
Pilkasis 2018-09-21 09:25
Paaiškinu entelekto žmogui. Aš irgi klavišus maigau ir galėčiau nusipirkt kibirą iki ~14k ir važinėt kaip daugelis "išsilavinusių žmonių". Bet esmė čia visai ne išsilavinime. Žmonės perka tokius automobilius, nes nori atsikratyti remonto naštos. Nusiperki naują iš salono, nes tiksiesi, kad jis neges, o kai baigiasi garantinis imi vėl naują, nes tiesiog su esamu atlyginimu tai pavyksta. Naujo x6 ir tie klavišiniai neįperka, ką jau kalbėt apie išlaikymą, todėl ir važinėja su kibirais, bet bile naujais, kad nereiktu vargt su remontu. Taip mano žmona daro, ji važinėja tik po miestą, tai problemų nėra. Aš pats važinėju su senu universalu semi limo, kai važiuojam į kaimą važiuojam su mano auto. Išlaikyt savo automobilį man kainuoja du kartus pigiau nei tą žmonos kibirą, nes savo auto remontuoju savom rankom, tame pačiame kaime. Du auto remontuot, jau būtų man sunku, todėl žmonai nupirkom naują. Į kibirą niekada gyvenime nesėsiu savo noru.
AAA000 2018-09-21 10:15
nu tai negi sunku pripazint, kad "kibiriniu" mentalitetas per ausis varva ir tiek? kam cia tokius ilgus pasiteisinancius postus rasinet?
jei tu ir tavo aplinka nevazineji i Portugalija - tai nereiskia, kad kiti nevazineja. mano aplinkoj daug keliauja po Europa ir Skandinavija dzipais ir minivenais. skrenda ar traukiniais keliauja, ir save vargina bendravimu su "kibiriniais" tik kai ner galimybiu as tai nesuprantu va kokio dalyko - kaip trokstant geresnio gyvenimo atseit visiems (ta prasme nebut "kibiriniu" tauta) - yra bandoma dirbtinai istatymiskai primest "kibiriniu" standartus. vat sita paaiskink tu arba koks imortal. jei esi ubago mentaliteto ir tavo aplinka ubagai - nemanyk, kad uzsimaskuosi po istatymais, kuriuose bus itvirtinta, kad ubagiskumas yra norma ar ten koks nors "vidurinis sluoksnis"
Xdmin 2018-09-21 11:18
Kai pradejau tik vairuoti, i mazus masiniukus irgi ziurejau su pagieza. Masina juk turi buti patogi. Vairuoju dabar sena, kazkada buvusi prabangu sedana - keliauti uzmiestyje su juo vienas malonumas, o ir mieste galingas variklis leidzia patogiai isilieti i eisma zieduose. Patogus ir vairuotojui ir keleiviams, ir bagazine nemaza. Bet viskas turi savo kaina - automobilis sunkus, visos detales turi buti stipresnes, jos aisku brangesnes, reikia geresniu padangu, nes su kinietiskom nestustosi taip greitai kaip noretum, visu skysciu daugiau, draudimas brangesnis, parkuotis sunkiau. O kiek kartu prireikia tos bagazines, kiek kartu vaziuoja daugiau nei 1-2 zmones, ilgomis distancijomis, kad tas patogumas taptu svarbus?
Teko isbandyti kelis mazus masiniukus, ir supratau, kaip visgi smagu juos vairuoti. Jie mazi ir vikrus, visur telpa, jiems nereikia daug galios, nes neturi svorio, nusipirkti ir islaikyti net studentas gali. Taip, ten viskas barska, uzmiestyje greiciau 110 nevaziuoji su juo, nes atrodo kad jis pakils i ora, o ir mazalitrazis varikliukas greitai sukasi prie dideliu greiciu.
Dabartinio auto neparduosiu nes jis visai neturi vertes, restauracija kainavo daugiau nei automobilis ir niekas to neivertins, tai tikiuosi vairuosi ji dar ilgai. Bet sekantis modelis tikrai bus mazas kibiriukas su kuriuo galesiu vikriai nardyti po miesta ir prisiparkuoti ten, kur dzipai netelpa.
Nerkus 2018-09-21 13:19
Nelabai suprantu čia ginčo prasmės. Jei reikia/užtenka mažos mašinos, tai tokią ir reikia pirkti. Jei važiuoji į sodyba ir reikia susikrauti manta, tai reikia didelio universalo. Jei yra didelė šeima tai reikia 7vietės mašinos ir pan.
Pats vairuoju universalą ir suprantu, kad man tokios mašinos nereikia, sekanti mašina bus suzuki vitara ar panasaus dydžio.
HardAxe 2018-09-21 16:50
tai jau mažėja mašinos... Kiekviena naujos kartos mašina privalo būt bent kokiu centimetru didesnė.
Palyginkit kad ir gofus, passatus ar mini.
Vienintelė pateisinama galimybė pakeisti mašiną į mažesnę - sėsti į truputį mažesnį SUVą.
Kuris yra talpesnis, patogesnis ir saugesnis už atitinkamą universalą (ar tikrai?).
Iš principo gamintojai leidžia tau likti prie to paties modelio ir kaskart gauti vis didesnį automobilį.
immortallt 2018-09-21 23:42
Nes juos lengviau pastebėti, lengviau krenta į akis, bet mažų automobilių išaugę labai stipriai.
Taip, vieni maži modeliai kiek padidėjo, bet maži modeliai populiarėja.
Asmeniškai, gal X6 ir neįpirkčiau, bet be problemų 5-tą, kad ir naują galėčiau paimti. Bet laikantis toliau savo plano, po 5-ių metų X6 iš salono galėsiu imti, jei tik norėsiu, bet nematau tame prasmės. Dirbat dėl mašinos? Dirbat, kad kitiems žandikaulis atsidarytų? Vargšai, o ne žmonės tada esate. Jau geriau nusipirkti kokį paprastesnį automobilį ir išvažiuoti į kelionę, pvz. mėnesiui po JAV, Azijos šalis, Australiją, N.Zelandiją, bet daugumai geriau mašina, kad kaimynas pavydėtų, kad pats pasijaustum bent pusės žmogaus vertas, nes viską vertina daiktais ir ar jų daugiau turi nei kaimynas.
AAA000 2018-09-22 11:50
gal jau nebedemonstruok savo ubago mentalito viesai
aukstas gyvenimo lygis yra ne kaitaliot kazkokius vaziuojancius kibirus i "efektyvesnius" ar "ekologiskesnius" kibirus, ar ten apsneket kaimynus. aukstas pragyvenimo lygis yra pakeist pacias gyvenimo aplinkybes. siuo atveju tai butu atsivezt visa komfortiska gyvenamaja aplinka i reikiama vieta. atvaziuoji iskart su visu gyvenamuoju namu kur tau labiausiai naudinga ir tiesiog ismeti is savo gyvenimo bereikalinga vazinejima. dar aukstesnis gyvenimo lygis - jei sita gyvenamoji aplinka pvz bus pati sugebanti skrist. ir pan. ir tu galesi ja nusigabent i tau norima vieta be papildomu problemu. i JAV, Azijos šalis, Australiją, N.Zelandiją. arba menesiui i Siaures asigali, Antarktida, Nepala, P.Amerikos dziungles ar net i koki Menuli auksto pragyvenimo lygis turi sugebet tokius dalykus uztikrint. o miestas tera tik struktura - uztikrinanti tai nemokamai arba kuo pigiau. miestas turi suteikt mobiluma ir apsistojimo vietas. cia ir yra miesto paskirtis.
o kad istatymais suvarysi visus i kibirus - tai cia tik pragyvenimo lygio pazeminimas. ar ten pvz pristatysi visokiu slagbaumu ar mokamu vietu. cia irgi tik ubagiskumo didinimas. paima is pvz 3 stovejimo vietu, aptveria ir padaro 2 vietas "ubagams su leidimais". ir nu ka turim? 1 realia vieta sumazejo... atsirado 2 vietos i kurias sunkiau patekt (vadinas miestas prarado tris efektyvias stovejimo vietas, pekeite jas kazkokiomis rezervacijomis). ir atsirado ubagu sluoksnis su ubago privilegijom - privilegija issiminet leidima ar uz ji susimoket agituoit uz tai ir yra ubago mentalitetas.
ar ten paima 3 stovejimo vietas ir perbraizo linijas i 4... nu cia tai isvis - jei reikia ivedinet apsidauzymo kibiru bamperiais "kultura" ir visokius teisinius mechanizmus zalai atlygint, visuotinius auto draudimus ir t.t. ismanymas situ subtilybiu cia juk pagal jus yra tikrasis gyvenimo kokybes didejimas ar kaip cia traktuot? as jau nekalbu apie papildoma zala - pvz prekiu (komforto) pristatyma. logistika verslui isauga, prekes brangsta, transporto kamsciaim uzterstumas dideja, pralaidumas-mobilumas mazeja - gyvenimo kokybe krenta, ir dar susimokes butent patys sutankinti ubagai... cia keliu liniju perbraizymo pasekmes...
o kad ten kazkokius kibirus pradesi vadint automobiliais - tai cia tik zaidimas pavadinimais. etikeciu klijavimas. pagal mane durniu veikla - net ir gincytis apie tai... cia ne del jusu kuria. cia tik prisitaiko verslas prie nauju aplinkybiu... o ubagai susimoka uz savo mentaliteto propagavima ir tiek... atvaziuoja normalus zmones is uzsienio pasisveciuot ir nebesupranta apie ka cia tie ubagai vapa...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių parkas keičiasi - ar ir lietuviai kada nors ims pirkti mažus automobilius? Kokie automobiliai perkamiausi Vakaruose?