Ypatinga „Tesla“ charizma ir tiesiog neįtikėtinas nuostolingumas: kas dedasi su kompanijos finansais ir kas taps „Teslos žudiku“ - savo žodį tarė Audi, Mercedes, BMW, Jaguar ir net Porsche

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2018-09-23 18:49
Taip atrodo, kad Tesla denpinguoja elektromobilius. Geru parametru elektromobiliai parduodami uz tokia kaina, kokia kiti gamintojai praso uz neblogu parametru elektromobilius. Ir tai vartotojui yra gerai.
AAA000 2018-09-23 21:02
nezinau ka ten Tesla isgimdys su krosoveriu, bet visus elektrokrosoverius nuzudys va sitas modelis: https://www.youtube.com/watch?v=xvaQMTcckSg is Teslu man tepatinka tik model S dizainas ir autopilotas. bet kas sukista viduje is agregatu - tai apgailetina. aliuminis korpusui manau irgi prastas pasirinkimas. plonasienes aliuminio detales palyginus labai greit suyra agresyvesnej aplinkoj. bus pazeidimu ir sugrius tas auto... gerai tik i skupke eis nebent
apvalus 2018-09-23 21:06
Man tik ispudinga, ant kiek Tesla yra/buvo priekyje, kad tik po 6 metu kiti gamintojai eme siulyti prototipus, kurie prilygtu Teslai Tai parodo, kiek pagrindiniai, ilgameciai gamintojai yra konservatoriski ir inertiski.
Dario 2018-09-24 10:15
Kurį iš tų "žudikų" galiu nueiti į saloną ir nusipirkti???
amas 2018-09-24 12:41
Negali ir teslos salone nusipirkt, pasidomėk kiek reiktu laukt model 3. Niekur ta Tesla technilogiškai ne prieky, kiek laiko jie darė sovo modelis? Kiek metų kol išleido? Kiek laiko nuo plano iki gamybos pradžios? Kiek laiko nuo gamybos pradžio iki tol kai gali paimt ir nusipiekt, ne užsibukint? Kiti tiesiog pramiegojo. Taip ir kesetiniei grotuvai būdavo pasilikę po 2000 metų. Visiem tai inertiška. Beje aš teslos fanas, jei gelėčiau nakvočiau prie salono, kad gelėčiau nusipirkt.
HardAxe 2018-09-24 13:34
šiai dienai nėra žudikų. Už normalią kainą turim n kartų daugiau paklausos nei pasiūlos. Čia klausimas kas kiek gali pagaminti ir pasiimti rinkos. Švedijoj VW GTE passato reikia laukti metus užsakius.
3xxx 2018-09-24 14:32
Tesla su akumuliatoriais yra ~5m priekyje kitų. Dėl kitos įrangos nežinau. Dar, Tesla man primena tokį "piratų laivą", kuris plaukia pakrypęs, bet vis plaukia ir plaukia, ir dar plauks, nors visi aplinkui jam žada mirtį, jei ne šiandien, tai rytoj.
immortallt 2018-09-24 17:23
Tesla S gali nusipirkti. Ir devėtą, ne tik salone. Daugumos naujų automobilių teks laukti bent 3 mėnesius. O dėl finansų, nu kas per pradinukai skaičiuoja.. Gamybos kiekius didina po 2-3x per metus, bet su tuo susijusias išlaidas priskiria prie automobilio gamybos kainos Čia kaip sakyti, kad automobilio eksploatacija per metus, tai naujo automobilio visa kaina + kuras, draudimas ir pan. Ir kasmet viso automobilio kainą skaičiuoti turi.
AAA000 2018-09-24 20:59
matos nieko apie akumus nezinai. tas Teslos Gigafaktory yra is esmes slamsto kruva. padauginta nevykus technologija. automobiliuose, laivuose, lektuvuose ar stambesnej nesiojamoj technikoj labai svarbu akumuliatoriaus svoris. ir akumuliatoriu kiekvienam sektoriui reikia isdirbinet specifini. viena cele turi but atitinkamo dydzio. tada atkrenta daug svorio celes apvalkalams, paciu celiu tvirtinimo korpusams, ausinimo sistemos sudetingumams ir pan. kuo labiau viso sito atsisakoma - tuo konkurencingesnis akumas gausis . svorio prasme. ir visa tai labai atsispindes galutinej kainoj ir automobilio parametruose. Teslos akumas yra slamstas. Tiesiog Muskas pastebejo neuzpildyta paklausa (butent akumu labai truko ir truksta net ir senuose elektromobiliuose, dar iki Musko Teslu). ir pritirazavo pirmas didelius kiekius. bet kaip matom - su stacionariom saugyklom jam isvis ten neinasi (nes ten akumu svoris neaktualu), o savo auto nespeja gamint - nes ten bardakas kazkoks, o ne logistiskai gerai sustyguota gamyba. o i kitus elektromobilius Musko akumu niekas nededa - nes jie tiesiog totalus slamstas . o kai sitas langas su akumais elektromobiliams uzsivers - Tesla garantuotai uzsilenks. as manau cia gal iki 3-4 metu Muskui gal beliko tik vaidentis su savo vizijom automobilizme... akumu pajegumus ir kiti didina ir zenkliai kokybiskesniu. ir kontraktus sudaro butent su tais, kur tobulina akumus, o ne is Gigafaktory ciumpa. Musko fura manau bus pirmas ryskesnis pravalas butent akume. verslas cia ne pusakliai fanatai.
amas 2018-09-25 16:06
Va būtent, nesakyčiau, kad visiškai šlamštas, bet jie nėra nieko pranašesni. Gigafaktoriui tiesio nupirko tecnologiją ir nupirko ne naujai sukurtą, o seną. Savaladė funkcija atrodo įspūdinga, bet vistiek gerai neveikia, o tas ir supisa visą reikalą, kad būtu nauda, turi veikt absoliučiai be priekaištų. O iš kur tas penki metai? Va kiti atsilieka, bet pįst ir prisijunks lygiai tam pačiam lygije. Tai čia atsilikimas? Tiesio pažūrėjo kas vyksta ir jei bus reikalas išoks į rinką, ir su kokio vw pajėgumais nupis tą teslą nuo vaizdo kaip kokia musę.
1hitkillhack 2018-09-25 16:46
Aha, dabar neįšoka, nes nereikia (nėra reikalo pasiimti) jiems tų milijonų. Ką dar pabursi?
immortallt 2018-09-25 17:01
Įsijungs, po 5 metų, tam pačiam lygyje, kuriame Tesla jau kuris laikas. Jo, rusai irgi su procesoriais neatsilieka, va, prieš 20 metų tokio paties lygio gamino intel, kaip dabar rusai. Aiškina, kad šlamštas, tas, kuris rekuperatoriaus veikimo principo nesupranta Kas gamina geresnius akumus? Nu kas? Be vienetinių, kur akumo kaina didesnė, nei viso Tesla automobilio. Jei niekas, tai vadinasi geriausi kas yra rinkoje. Ar tai reiškia, kad nėra kur tobulinti? Aišku ne, tik debilas gali galvoti taip, bet lygiai taip pat tik debilas gali galvoti, kad jei yra ką tobulinti, reiškia tai šlamštas.
AAA000 2018-09-25 18:56
kokius dar milijonus? Tesla kolkas i minusa dirba. nors potencialas dirbt pelningai didziulis. as irgi prisilaikau nuomones, neskuba isokinet, nes nori iskart gaut pelna. seni gamintojai tokio kozirio kaip autopilotai neturi. sita jie tikrai prazioplino. bet pati rinka elektromobiliu aiskiai pelninga. taigi kabinesis prie visko kitko busimi pirkejai labai smulkmeniskai. ir manau nenori susimaut su prastai padarytais modeliais. juk yra ir senoji patirtis su "iki Tesliniais" elektromobiliais - kuri niekur nedingo. o investuotojai i akcijas kaip Mersedes, jau senai pasieme is Teslos solidzius investicinius procentus maciau kaip tycia siandien Teslos modeli su suomiskais numeriais aikstelej. apzioplinejau . model S 75 kazkoks. balta spalva. dizainas isvaizdos tikrai puikus. ratai dideli, plati zema masina. bet kaip man mazoka masina pasirode viduje. ispusta ten kazkokiais plastikais viskas. ir dar vien juoda viduje viskas. stogas irgi juodas stiklas kazkoks. ten kuo karscio kepsi. gal suomiams ir tinka, nes salta ten visada matyt bet man vidine erdve pasirode labai suspausta. grazi konservu banke. tu imortal, jei tikiesi ipirkt savo "vizija" turesi nusipirkt Tesla , normalu S modeli koki su autopilotu, o ne ten kazkokia model 3 lievatura. ir nemanau, kad ipirksi nauja, taigi galiu pasakyt - pats akumus is kitaicu siusies va tada ir suzinosi kazka apie geru "vienetiniu" akumu gamintojus arba tu niekada neipirksi daugiau nei kibiro, o apie autopilota tik paskaitinet tegalesi. elektromobiliai aplamai nera naujove. tu net sito nesuvoki iki siol ju siauromis partijomis (nes nebuvo paklausos ir jie buvo salyginai brangus) gaminama jau virs 20-30 metu. tik jie nebuvo tokie ispudingi nes ant nikelio akumu buvo. ir visi "seni gamintojai" galvojo, kad licio akumai brangesni, vadinas elektromobilis gausis dar brangesnis ir isvis nebus paklausos - tai nieko ir nedare. o dabar islindo Tesla ir pasiule autopilota (ko niekas isvis automobiliuose nesiule, be kazkokiu parkavimosi sistemeliu). o kaip elektromobilis - ten nieko naujovisko ner. isskyrus kad licio akumas kaip ir atseit naujove - bet is tikro neesme - nes tik senas parametras pagerejo. bet patys akumai kaip komponentas vistiek per brangus. neatsveria pelno kaip alternatyva. as manau didziausia postumi sukt i elektromobilizma "seniems gamintojams" daro net ne Tesla, o tiesiog prisikabinejimas su emisijom.nu o Muskas tiesiog laiku ilindo ir tiek ipiarino grazu saldaini su pusiau legalia funkcija, kuri visiem prota susuko. ir dabar vartosi slovej is sudo malimo as kiek matau - tai procesas tevyksta tik toks: "garazinai" bando islupt autopilotus visi komponentai kaip ir "ivaldyti" atskirai po viena. bet vat programinis kodas tai per sudetinga. kai atsiras kokia nors "nulauzta" sistema, arba tipo "free" autopiloto versija - net ir sitas susidomejimo Teslomis kaip naujove bumas greiciausiai visiskai baigsis. bus panasiai kaip programinimas varikliu - taip ir autopilotinimas. iprasta autoservisu veikla. beje be autopilotu yra ir labai konkurencingu pakaitalu. pvz gps navigacija ir isankstinis marsruto ar topografijos uzprogramavimas su minimalia korekcija pagal situacija. dar ten neaisku ar Muskas ir sitoj vietoj nefailina
1hitkillhack 2018-09-25 20:31
Tuo viskas ir pasakyta, nenori=nesugeba=bijo=atsilieka. Tesla dirba į minusą su perpektyva persilaužti. Situacijos stebijimas kitų firmų nepadaro pirmesnėmis.
AAA000 2018-09-25 21:10
jei atmest nevykusias investicijas i iranga, pelnas greiciausiai jau butu net ir Tesloje. bet sutik, kad "perlauzinetoju" tikrai yra rimtesniu ir jau net kai kurie siulo modelius mes tik nezinom kiek pirkejai nupirks visko. sakykim po metu po modelio isleidimo. BMW ir japonai juk dabar stumdo tik isvis elektrokasikus ir manau jau lenkia model 3. o kiti gamintojai dar tik ruosiasi. o model S segmente ner pasiulos kolkas dar, bet pagal elektrokasikus galima sprest kad suvartys irgi, kai tik bent kazkas bus. o bus 2-3 metu begyje jau tikrai daug. ir Muskas nebeturi rezervo tobulint akumams, ir manau prades masiskai list senu akumu problemos (dabar dar tik pirmosios gelytes ). kai pas kitus gamintojus viskas bus tik ant sviezumo bangos. ir tiketina nebus ten visokiu problemu su komponentais, aptarnavimu, remontu, standartais ir t.t. vnz nematau as dideliu perspektyvu Teslai. butu gerai aisku, kad isgyventu bent jau autopiloto padalinys koks.
Xdmin 2018-09-25 23:22
Nebus tobuli ir konkurentu gaminiai, ieskos budu kur pataupyti ir prades lysti galai. Kad ir dabar pristate Mercedes savo elektrini tanka ir tuscia variklio skyriu standartine plastmase uzdenge. Smulkmena, bet uzknisa. O kiek prades tokiu smulkmenu lysti ateityje? Nezinau kaip dabar, bet seniau japonisku automobiliu elektronika budavo patikimiausia, nesvarbu kiek metu masinai, bet jei yra elektronine dalis - 90%, kad ji veiks. Tai visokie Leaf ir Priusai gal ir neatrodo graziai ant popieriaus, bet praktikoje bus patikimesni uz kitus ir to uzteks, kad pirmautu ir be technologinio proverzio.
3xxx 2018-09-26 15:42
Nu, įrodinėti kiek žinau nepradėsiu. Bet radę laiko pasianalizuokit grafiką https://i2.wp.com/evobsession.com/wp-co ... .png?ssl=1
AAA000 2018-09-26 19:20
lipi ant greblio. kazkada jau sita tema rasinejau. tas grafikas neteisingas net dviem parametrais. --------- visu pirma tos 90$/kwh ir 60$/kwh ribos neteisingai ibreztos - o grafike vaizduoja atseit jas perlipus tuoj tuoj bus rojus . tos orientacines ribos nera stabilios, o priklauso butent nuo situacijos tarp energijos kainos ir akumuliatoriu savikainos. kai energetiniai resursai brangsta - akumuliatoriu technologija tampa greiciau atsiperkanti ir ta riba kyla pvz iki 100$/kwh. tas buvo anksciau pries desimtmeti gal beveik. o siuo metu atsinaujinti energetika pigina energijos resursus ir ta "zalia" riba turi grafike zemet i 80$/kwh puse kazkur. kartu ir apatine. vnz situacija tokia - kad Muskui kilpa ant kaklo verziasi greiciau - nei jis greiciausiai tikejosi pradzioje P.S. cia panasiai kaip su musu duju terminalu - labai panasi situacija. paskaiciavo prie dideliu duju kainu, o jos eme ir nukrito labiau nei prognoze. ir nebera zenklaus skirtumo atsipirkime - issitempe atsipirkimo terminai. ir pradejo visi dabar ant gero projekto sunis kart ---------- antras dalykas - pati savikaina neteisingai pavaizduota, nes nera itraukta laiko dedamosios. ten grafikas tik pagaminimo savikainos, bet ne akumuliatoriu kokybes. technologiskai tobulint lityje principe nebera ka. galima tik sudint kokybe (pagaminti akumai greiciau nustips, bet gamintojas juos isigys pigiau. nukentes aisku cia tik vartotojas). va tik sitoj srity tedirba - sudina kokybe iki garantinio laikotarpio ir tiek. kad butu kokybinis suolis - turi pvz idet kokius nors separatorius ir pan. is esmes pakeist kazka. ir tas turi but bent jau uz ta pacia kaina arba uz papildoma separatoriaus kaina ilgaamziskumas turi padidet zenkliai daugiau. padidet kokybiskai. va toki grafika rask - tada galimes padiskutuot pacia akumo architektura kiek suprantu net nebeturi lesu keist. varo ant esancios kol dar gali ir tiek. plius jau irgi ant galimybiu ribos plaukioja ir grafiko tendencija turetu lygintis, o ne stabiliai zemet o kai rinkoje yra geresniu, paleis masiskai - tai isvis ragas pareis...
immortallt 2018-09-26 20:30
Nemoki skaičiuoti, oi kaip nemoki...