„Audi“ ruošiasi išleisti naująjį SQ2 - 300 arklio galių ir vos 4,8 sekundės iki 100 km/h  ()

„Audi“ paruošė sportiškiausią Q2 šeimos narį – naujojo SQ2 galia siekia 221 kW (300 AG), tad kompaktinis miesto visureigis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundės ir pasiekia maksimalų elektronika apribotą 250 km/val. greitį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

SQ2 galingas 2.0 TFSI motoras pasiekia 221 kW (300 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą. Jis komplektuojamas su septynių laipsnių „S tronic“ dviejų sankabų automatine pavarų dėže su D ir S režimu bei galimybe vairuotojui jas perjungti svirtelėmis prie vairo. 

Visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara važiuojant greitai vairuotojui vos pasukus vairą perduoda daugiau sukimo momento galinei ašiai – didesnis galiniams ratams perduodamas sukimo momentas padeda tiksliau įveikti posūkį.  Visų ratų pavara veikia drauge su sukimo momentą tarp tos pačios ašies ratų skirstančia sistema, kuri posūkiuose nepastebimai pristabdo mažiau apkrovos turinčius vidinius ratus. 

„Audi SQ2“ sumontuota „S sport“ 2 cm žemesnė sportinė pakaba. Progresyvi vairo sistema taip pat pritaikyta sportiškoms S modelio charakteristikoms. Vairo sistemos krumpliai išdėstyti taip, kad daugiau sukant vairą, sistema pradeda veikti su greitesniu atsaku į vairo pasukimą, padidinant valdymo tikslumą tiek važiuojant mieste, tiek ir greituose posūkiuose.

„Audi SQ2“ priekyje – vientisos aštuoniakampės grotelės su sudvigubintais perskyrimais, priekinis oro skirstytuvas, besitęsiantis nuo vienos didelės oro įsiurbimo angos iki kitos ir LED priekiniai bei galiniai žibintais su dinaminėmis posūkių šviesomis.

Standartinė „Audi drive select“ važiavimo režimų sistema leidžia pasirinkti norimą važiavimo režimą, keisdama vairo sistemos, pavarų dėžės ir kitos įrangos veikimą. „Audi SQ2“ yra 4210 mm ilgio ir turi 2594 mm atstumą tarp ašių. Į bagažinę telpa nuo 355 iki 1000 litrų.

„SQ2“ salone labiausiai išsiskiria trys elementai: raudoni ortakių apvadai, dviejų spalvų „Nappa“ oda aptrauktos sėdynės ir salono apšvietimas su šviečiančiais intarpais.  Kaip ir „Audi Q2“, SQ2 turi „MMI navigation plus“ sistemą su „MMI touch“ valdikliu.

Pasukamas valdiklis turi lietimui jautrų plotą, kuriuo galima naršyti informaciją, rašyti tekstą ir didinti vaizdą ekrane, galimas valdymas balsu ir paieška sistemoje. „MMI navigation plus“ turi 8,3 colių ekraną, duomenų siuntimo modulis palaiko LTE standartą ir turi „Wi-Fi“ belaidę saitvietę keleivių mobiliems įrenginiams.  „Audi SQ2“ vairuotojo pagalbinės sistemos yra tokios pačios kaip ir didesniuose gamintojo modeliuose.

„Audi pre sense“ yra standartinė įranga, radarais atpažįstanti pavojingas situacijas, kurias gali sukelti netikėtai pasirodę pėstieji ar kiti automobiliui. Apie galimą pavojų sistema perspėja vairuotoją, o jam nesiėmus veiksmų ir esant neišvengiamam susidūrimui, pati automatiškai stabdo automobilį. Automobilyje taip pat yra prisitaikanti greičio palaikymo sistema su sustojimo ir pajudėjimo, taip pat važiavimo spūstyse pagalba, kurios veikimą užtikrina ne tik radarai, bet ir priekinė vaizdo kamera.

„Audi active lane assist“ technologija vairuotojui padeda važiuoti savo eismo juosta, pasirenkamas statymo pagalbininkas pats įvairuoja automobilį į išilgai ir skersai esančias stovėjimo vietas, o iš jų išvažiuojant atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas, kai iš šono atvažiuoja automobilis. „Audi side assist“ sistema perspėja vairuotoją pranešimu šoniniame veidrodėlyje, jei atsiranda kliūtis persirikiuojant.

Viešai naujasis „Audi SQ2“ bus pristatytas 2018 m. spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(0)
(1)
(-1)

Komentarai ()